Matställen för hungriga bilentusiaster

KingWS6 TACS Medlem
26 mars 2009 · 457 Inlägg

Slår ett slag för Pizzeria Milano i Hudiksvall! 
Kör mot "Centrum", hitta "Hamngatan" vid hamnen (lätt att hitta - den väg som fäljer hamnen:P) följ den mot "Maln" till ni ser östra skolan (om det inte är skyltat så är det en stor 1800-tals byggnad med grönområde på vänster sida av Hamngatan, mindre än en kilometer från centrum) där ni svänger av åt vänster och vips ni kommer rätt på!

Bästa Pizzan i stan! Bästa salladen i Sverige ... bästa stripsen i kvarteret .. hmm
Ta sedan med maten kör ner till hamnen slå er ner och kika på solnedgången över viken!
Mmm ... marabou!

Edit: skriver ju som en Quinna .. oj, menade idiot!

Senast redigerat av KingWS6 (26 mars 2009)

Unknown_Orebro
26 mars 2009 ·

Oves Gatukök i Götet - Sveriges bästa mosbricka
Hålet i väggen Järnvägsgatan i Örebro
Sultan Kiosk Odensbacken
Rovaniemi - Torget - "Hålet i väggen"

Cronholm
26 mars 2009 · 56 Inlägg

Vet inte om det är nämnt, men om du någon gång tar dig ner Malmö är ett besök på Mando Steakhouse ett måste! Har varit ett klassiskt ställe för hungriga malmöiter sedan 60-talet. Går du dit ska du absolut äta deras berömda plankstek, är du riktigt hungrig kanske du vågar dig på 400 gramsplankan! . De har räknat antalet sålda plankor och har sålt en hel del (!). Ligger centralt i Malmö på gågatan Skomakaregatan, ett stenkast från Centralstationen och Gustav Adolfs Torg. Länkar till stället nedan, och kan säga att det i alla fall är min absoluta favorit när man är hungrig i Malmö!

http://www.mandosteakhouse.com/

Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
26 mars 2009 · 5 042 Inlägg

expect1991 skrev:
Oves i Sävedalen*

Lasse på Heden*

Burger King Kallebäck*    (<---tongue)

Oves är fanimej oslagbart wink

C H E V R O L E T <3
sammlund
27 mars 2009 · 3 859 Inlägg

Mina tips på matställen :

Krysset på Mackvägen 7 här i Skellefteå. Dom gör suveräna burgare big_smile
Vid mackarna på söder ligger det. Typ alla mackar är samlade där. tongue

Sedan så rekomenderar jag pizzerian Dallas. Finns på Köpmangatan 9.
Dom gör super goa pizzor smile. Ett plus med Dallas, Man får dricka hur mycket läsk man vill. big_smile MEn ett minus också. Det är väldigt mycket småbarnsamiljer som far dit så vill man slippa barnskrik så är nog inte det där det bästa stället. Rekomenderar då pizzerian Pompei. Super goda pizzor gör dom med.

Är man inne i stan så brukar det stå ett par grill-vagnar på torget. Vill man ha en hamburgare eller kebab så ska man köpa dom på Kebab Mannen vagnen. Dom gör super burgare. Annars så finns ju Frasses och Max.
Vill man inte ha en burgare så prova resturangen Tatung inne i centrum har också mycket bra käk. Kina mat och sådant mummsigt. Lilla kina gör också bra mat men personligen så tyckte jag att det var dålig service sist jag var dit.

"The road to victory is sometimes a sidewalk"
alain www.bimmerpower.org
27 mars 2009 · 3 995 Inlägg

Restaurang La Marmite på Mölndalsväggen i göteborg bakom Liseberg i samma gamla VV hus, mycket god lunch, ingår stor sallad buffé, dricka hembakad kaka kafe, stor parkerinsplats.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW 530i (2003)
BMW X5 4.4i (2006)
isakare
27 mars 2009 · 272 Inlägg

Om jag inte missuppfattat TS så var det väl matställen för bilburna, eller ??

Humelstabaren på E18 mellan Enköping och Västerås, en av dom sista riktiga vägresturangerna som finns kvar, god och fräsch husmanskost, öppet dygnet runt, är man inte mätt när man går ut därifrån, går man till huset brevid där sveriges störsa godisbutik ligger, för 100 spänn får man mer godis än man orkar äta på en vecka.

Åker helst på is =)
kalle_fiat bäst
27 mars 2009 · 319 Inlägg

hardys i höör va där och käkade en gång kanon käk och gubben som har de är för jävla rolig.

Stefan Varberg Supraman
27 mars 2009 · 2 300 Inlägg

isakare skrev:
Om jag inte missuppfattat TS så var det väl matställen för bilburna, eller ??

Humelstabaren på E18 mellan Enköping och Västerås, en av dom sista riktiga vägresturangerna som finns kvar, god och fräsch husmanskost, öppet dygnet runt, är man inte mätt när man går ut därifrån, går man till huset brevid där sveriges störsa godisbutik ligger, för 100 spänn får man mer godis än man orkar äta på en vecka.

Det e ställen om man e i en stad på träff t,ex och inte kännr till staden så det e inte huvudsakligen vägresturanger som efterlyses utan guldklimparna som utsocknes inte hittar.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
pars Operatör
27 mars 2009 · 346 Inlägg

Måste bara hålla med KingWS6 om Milano! Litet ställe, men maten! 10/10!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/61250/605322_io0lbg.jpg

Dom har även hemkörning.

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)
Volvo 144 "Vera" (1971)
Evil_90 +Uppfinnare+
27 mars 2009 · 643 Inlägg

Stefan Varberg skrev:
korv med mos i tvååker, hamburgare, korv och sallad, där blir man mätt.
Kör e6, sväng av varberg s, tvååker.
Kör mot tvååker så kommer det på vänster sida innan rondellen, finns även en pizzeria/steakhouse på samma ställe.

Där äter jag ca tre ggr i veckan ungefär, annars äter jag på pizzeria Steakhouse som ligger mittemot smile

ommanstruntariatthamellanrummellan
ordensåspararmannågonsekundnärmanskriversinsignatur
Ruuska_
28 mars 2009 · 474 Inlägg

Kan ju vända tråden lite och fråga efter bra matställen i Jönköping som har öppet under elmia och påskafton. Det vanliga har ju vart mcdonalds vid A6 men eftersom resten utav besökarna på elmia också brukar välja det så brukar det bli VÄLDIGT trångt därinne.

Volvo S60 2.5T AWD
BMW 320D (2011)
Mido__
28 mars 2009 · 276 Inlägg

kan tipsa om den godaste kebabpizza/rulle i sverige.. "Afrodites" på höglunda vägen i nyköping värt o svänga av där om ni åker förbi nyköping sväng bara av vid coop forum och citygross sväng ner mot isaksdal!! MUMS tongue

Volvo 360 GL "Douchebag" (1987)
Growe Fri fart för ett fritt folk!
28 mars 2009 · 13 669 Inlägg

Woodpecker skrev:
Oves Gatukök i Götet - Sveriges bästa mosbricka
Hålet i väggen Järnvägsgatan i Örebro
Sultan Kiosk Odensbacken
Rovaniemi - Torget - "Hålet i väggen"

du bor i örebro och missar Dejles..(stavning?!)
där har det varit den stora mötesplatsen för bilfolk sedan 70talet åtminstånde..fast dagens bilfolk verkar hellre hänga på macdonalds västhaga

Kör fort så hinner inget hända...
Seat Arosa (1999)
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
NioTre
28 mars 2009 · 95 Inlägg

Väröpizza och Kebab! Väldigt goda kebabtallrikar/pizzor och väldigt trevlig personal smile.
Ligger på västkusten två mil norr om Varberg!

Bjork OEM <3
28 mars 2009 · 6 957 Inlägg

5 ställen jag gärna äter på när man är ute och åker:

- Pizzeria Alpina i Skövde
- Sibylla i Falköping
- Pizzeria Beirut i Trollhättan
- Pizzeria Smögen på Smögen
- IKEAS mellan alt. stor köttbullar är svårslaget big_smile

OEM <3
Hool
28 mars 2009 · 1 067 Inlägg

alseryd skrev:
Krysset i Skellefteå.
Mvh Eva.

+1

Dubbelt buremål istheshit..

BMW 525i E34 "Pingu" (1992)
BMW 325iT "Oxy" (1989)
Zalle
28 mars 2009 · 28 Inlägg

mc donalds på statena på fredag o lördag kvällar:)

Frippe08 Galen
29 mars 2009 · 849 Inlägg

Resturanger i jönköping nu när det snart är elmia uppskattas!!!!

Min bmw 325 touring som ska sugtrimmas! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=191202
BMW 328IM individual "kurwa" (1996)
_NordiN_
29 mars 2009 · 178 Inlägg

dom har jävla fina hamburgare på badhuset brevid elmia smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang