BÖTER. Körde in på gata med förbud mot fordonstrafik efter 24:00, nekade till brott och lät d gå vidare

TRYIT Teddan
29 mars 2009 · 2 495 Inlägg

HyperSonica skrev:

r-ted skrev:

Defcon skrev:

tror att du sj hade blivit ANINGEN irriterad om du sj hade startat tråden och läst all skit som folk kläcker ur sig. tänk dig in i annans situation, smart kille

vadr det för jobbig situation ?? böter på tusen kronor?

läste längre upp att du är så mycket duktigare på bilar och fordon än oss andra ???
va fan tror du att du är för nått eller, vad vet du om bakgrunden på alla andra användare?

och varför i hela friden ta du inte ut a-kassa om du är arbetslös? du som är så smart?

Du.. din fjantige fan.. Nu får du ta mej fan skärpa dej... Ta dina personliga påhopp o dra åt helvete... Detta får gjärna kosta mej en varning.. det ger jag fulla fan i rent ut sagt...
Blir så trött på sånna som dej som är så jävla trångsynta att de måste dra upp massa saker som itne har med saken o göra....
Du är ta mej fan en RIKTIGT pinsam jävel!

och ditt problem är ???

personliga påhopp , var har jag gjort några påhopp?

Det är nog du som får ta å skärpa dig va,  varför skall jag dra åt helvete ?
Klarar itne trådskaparen att ta kritik för något han gjort så behöver an inte starta en tråd!

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
29 mars 2009 · 2 258 Inlägg

r-ted skrev:

HyperSonica skrev:

r-ted skrev:

vadr det för jobbig situation ?? böter på tusen kronor?

läste längre upp att du är så mycket duktigare på bilar och fordon än oss andra ???
va fan tror du att du är för nått eller, vad vet du om bakgrunden på alla andra användare?

och varför i hela friden ta du inte ut a-kassa om du är arbetslös? du som är så smart?

Du.. din fjantige fan.. Nu får du ta mej fan skärpa dej... Ta dina personliga påhopp o dra åt helvete... Detta får gjärna kosta mej en varning.. det ger jag fulla fan i rent ut sagt...
Blir så trött på sånna som dej som är så jävla trångsynta att de måste dra upp massa saker som itne har med saken o göra....
Du är ta mej fan en RIKTIGT pinsam jävel!

och ditt problem är ???

personliga påhopp , var har jag gjort några påhopp?

Det är nog du som får ta å skärpa dig va,  varför skall jag dra åt helvete ?
Klarar itne trådskaparen att ta kritik för något han gjort så behöver an inte starta en tråd!

Ditt påhopp :läste längre upp att du är så mycket duktigare på bilar och fordon än oss andra ???
va fan tror du att du är för nått eller, vad vet du om bakgrunden på alla andra användare?

Så.. regga dej på lunarstorm där du hör hemma.. orka med sånna som dej!

Sump Runk Rätt O Slätt!
TRYIT Teddan
29 mars 2009 · 2 495 Inlägg

Defcon skrev:

r-ted skrev:

Defcon skrev:

tror att du sj hade blivit ANINGEN irriterad om du sj hade startat tråden och läst all skit som folk kläcker ur sig. tänk dig in i annans situation, smart kille

vadr det för jobbig situation ?? böter på tusen kronor?

läste längre upp att du är så mycket duktigare på bilar och fordon än oss andra ???
va fan tror du att du är för nått eller, vad vet du om bakgrunden på alla andra användare?

och varför i hela friden ta du inte ut a-kassa om du är arbetslös? du som är så smart?

men du, där sa du d själv, vad får dig att instämma med övriga pajkastare i hur vida jag är dum i huvet ?! känner du mig kanske ? du är ytterligare en som bara sitter och snackar skit i forumet.

har aldrig skrivit att du är dum i huvudet, det är något du själv påpekar !
Ja visst är jag skit snackare, men nog fan betalar jag mina böter om det är uppenbart att jag har gjot fel.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
29 mars 2009 · 2 258 Inlägg

r-ted skrev:

Defcon skrev:

r-ted skrev:

vadr det för jobbig situation ?? böter på tusen kronor?

läste längre upp att du är så mycket duktigare på bilar och fordon än oss andra ???
va fan tror du att du är för nått eller, vad vet du om bakgrunden på alla andra användare?

och varför i hela friden ta du inte ut a-kassa om du är arbetslös? du som är så smart?

men du, där sa du d själv, vad får dig att instämma med övriga pajkastare i hur vida jag är dum i huvet ?! känner du mig kanske ? du är ytterligare en som bara sitter och snackar skit i forumet.

har aldrig skrivit att du är dum i huvudet, det är något du själv påpekar !
Ja visst är jag skit snackare, men nog fan betalar jag mina böter om det är uppenbart att jag har gjot fel.

Pinsamm...

Sump Runk Rätt O Slätt!
TRYIT Teddan
29 mars 2009 · 2 495 Inlägg

HyperSonica skrev:

r-ted skrev:

HyperSonica skrev:

Du.. din fjantige fan.. Nu får du ta mej fan skärpa dej... Ta dina personliga påhopp o dra åt helvete... Detta får gjärna kosta mej en varning.. det ger jag fulla fan i rent ut sagt...
Blir så trött på sånna som dej som är så jävla trångsynta att de måste dra upp massa saker som itne har med saken o göra....
Du är ta mej fan en RIKTIGT pinsam jävel!

och ditt problem är ???

personliga påhopp , var har jag gjort några påhopp?

Det är nog du som får ta å skärpa dig va,  varför skall jag dra åt helvete ?
Klarar itne trådskaparen att ta kritik för något han gjort så behöver an inte starta en tråd!

Ditt påhopp :läste längre upp att du är så mycket duktigare på bilar och fordon än oss andra ???
va fan tror du att du är för nått eller, vad vet du om bakgrunden på alla andra användare?

Så.. regga dej på lunarstorm där du hör hemma.. orka med sånna som dej!

fy fan alltså..... jag citera trådskaparen .. det var han som skrev att han var duktigare än alla andra... nu får du fan ta å lära dig att läsa .
Finns säkert någon kurs i läsförståelse .

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
Turbomatte Lackerare/Rekondare
29 mars 2009 · 834 Inlägg

Hej.


Lånar tråden lite.


Jag råkade igår köra över en pensionär på ett övergångställe(obevakat). Dock satt skylten så dåligt till så jag såg den inte och tänkte att hon får skylla sig själv.

Problemet är att polisen såg allt. Ska jag ta straffet eller ska jag gå till domstol med det så att alla feta gubbar inte får pengar?

Asså jag resonerar så att får jag inte böter och dom sätter dit en bra skylt så är det skitsamma om jag bryter mot lagen?


Mvh



RäjserCruisaren!

Turbomatte Lackerare/Rekondare
29 mars 2009 · 834 Inlägg

HyperSonica skrev:

Turbomatte skrev:
Hej.


Lånar tråden lite.


Jag råkade igår köra över en pensionär på ett övergångställe(obevakat). Dock satt skylten så dåligt till så jag såg den inte och tänkte att hon får skylla sig själv.

Problemet är att polisen såg allt. Ska jag ta straffet eller ska jag gå till domstol med det så att alla feta gubbar inte får pengar?

Asså jag resonerar så att får jag inte böter och dom sätter dit en bra skylt så är det skitsamma om jag bryter mot lagen?


Mvh



RäjserCruisaren!

Du är ju tragisk

Varför det var ju en annan kille i tråden som bröt mot lagen och nekade även fasst han blev tagen på bar gärning som fick sympati för det, varför ska inte jag få det?

camaro67 Meister
29 mars 2009 · 6 763 Inlägg

Turbomatte skrev:

HyperSonica skrev:

Turbomatte skrev:
Hej.


Lånar tråden lite.


Jag råkade igår köra över en pensionär på ett övergångställe(obevakat). Dock satt skylten så dåligt till så jag såg den inte och tänkte att hon får skylla sig själv.

Problemet är att polisen såg allt. Ska jag ta straffet eller ska jag gå till domstol med det så att alla feta gubbar inte får pengar?

Asså jag resonerar så att får jag inte böter och dom sätter dit en bra skylt så är det skitsamma om jag bryter mot lagen?


Mvh



RäjserCruisaren!

Du är ju tragisk

Varför det var ju en annan kille i tråden som bröt mot lagen och nekade även fasst han blev tagen på bar gärning som fick sympati för det, varför ska inte jag få det?

Såå bra big_smile

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Phaetoon
29 mars 2009 · 8 156 Inlägg

Nu har tråden spårat ur fullständigt. Lite diskussion får man tåla, men vissa inlägg här inne är på gränsen för vad som är tillåtet. Dessutom är en hel del inlägg off-topic.
Tråd låst.
/Moderator Phaetoon

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang