Hur många har iPhone här på garaget? och vad tycker ni om den.

GOLF_TDI_
29 mars 2009 · 141 Inlägg

jag har haft min i 4dagar och det är den bästa mobil som jag någonsin ägt den har allt man behöver och lite till. men det är ju bara min åsikt plus att jag gillar mjölk wink

Senast redigerat av GOLF_TDI_ (29 mars 2009)

Claeson
Bjork OEM <3
29 mars 2009 · 6 957 Inlägg

Shibby skrev:
Gillar man inte Iphone, ja då vet inte jag om man överhuvudtaget ska ägna sig åt teknik.

Behöver väl inte överdriva, för det var en tid då iPhone inte fanns..

3.0 är än så länge bara mjukvara. Apple har inte sagt ett knyst om en helt ny telefon.

Tyckte bara jag läste detta på mobil.se, men i vilket fall så kostar iPhone fr.7689kr ren
Nokian 3395kr, då tar jag Nokian och lägger 3000kr på min bil tongue

Jag är inte främmande för iPhone, inte för 5 öre, men tkr bara det är lite mkt pengar..den är fräck helt
klart, men den är för dyr just nu

jag har haft min i 4dagar och det är den bästa mobil som jag någonsin ägt den har allt man behöver och lite till. men det är ju bara min åsikt plus att jag gillar mjölk wink

Viva La Falköpings Mejeri big_smile Arla kan slänga sig i väggen tongue

OEM <3
CmoR
29 mars 2009 · 354 Inlägg

Iphone är lätt den bästa telefon jag nånsin haft. kan inte tänka mej något annat.

robert993
29 mars 2009 · 20 Inlägg

Jag har en iPhone jag har haft min i 6 mån och tycker den het underbar.
- för dyr för va man få!
ps: skickat från min iPhone

Mercedes C200 Kompressor "Mr fox" (2004)
Bjork OEM <3
30 mars 2009 · 6 957 Inlägg

robert993 skrev:
för dyr för va man få!

Utveckla?

OEM <3
schtunken
30 mars 2009 · 123 Inlägg

iPhone är grymt överskattad, så lite funktion och så mycket design. Sony Ericsson X1 helt underbar!

Bjork OEM <3
30 mars 2009 · 6 957 Inlägg

schtunken skrev:
iPhone är grymt överskattad, så lite funktion och så mycket design. Sony Ericsson X1 helt underbar!

X1:an är ju en telefon som har och får grymt mkt skit, ja gillar den inte alls, men andra gör tongue

OEM <3
Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
30 mars 2009 · 1 874 Inlägg

Yes. Har iPhone, och det är lätt den bästa mobilen jag någonsin haft. För första gången känns det dessutom som att jag kommer att kunna ha den i några år. Uppgraderingsmöjligheterna är så pass stora, då det mesta styrs av mjukvaran, så den blir ju dessutom bättre med tiden!

maccswe
30 mars 2009 · 200 Inlägg

Har även jag en iphone, haft den sen i julas och är skitnöjd.

Har en lång lista med telefoner jag haft innan (brukar tröttna fort på telefonen), men jag har fortfarande inte tröttnat på denna.

När iphone 3.0 kommer är den igentligen kanske så som den borde vart från början men men man kan inte få allt på en gång.

Tror jag kommer ha denna telefon sjukt länge om man inte tar och skaffar nästa version när den nu kommer :p

GOLF_TDI_
31 mars 2009 · 141 Inlägg

enda nackdelen är att den repas ganska lätt på baksidan har jag sett på mina kompisars iphone

Claeson
maccswe
1 april 2009 · 200 Inlägg

GOLF_TDI_ skrev:
enda nackdelen är att den repas ganska lätt på baksidan har jag sett på mina kompisars iphone

Tur att det inte är framsidan iaf!
Det finns skydd för baksidan som man kan skaffa.....sen kan man ju "lackera" om den på mumien.se

Dock finns bara rosa hittils men ni som gillar det ^^

Rquired Allmänt envis
1 april 2009 · 12 512 Inlägg

maccswe skrev:

GOLF_TDI_ skrev:
enda nackdelen är att den repas ganska lätt på baksidan har jag sett på mina kompisars iphone

Tur att det inte är framsidan iaf!
Det finns skydd för baksidan som man kan skaffa.....sen kan man ju "lackera" om den på mumien.se

Dock finns bara rosa hittils men ni som gillar det ^^

Beror på hur man hanterar den, jag har haft min iPhone i snart 8 mån och den har bara en tunn repa på äpplet (apples logga alltså) Jag använder den varje dag och har aldrig haft några skydd på den.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
1 april 2009 · 1 874 Inlägg

schtunken skrev:
iPhone är grymt överskattad, så lite funktion och så mycket design. Sony Ericsson X1 helt underbar!

Och detta baserar du på...? Nämn gärna något som innebär "lite funktion" så kan vi fortsätta diskutera! wink

expect1991
1 april 2009 · 1 814 Inlägg

Jag hade valt iPhone framför många mobiler, men mellan iPhone o 5800 är det jämt...

Fast jag har en 5310 o är nöjd big_smile

Bostrom RS
1 april 2009 · 886 Inlägg

Har haft sonyericsson smartphones och dom är 10 år efter som vanligt. Tänkte jag skulle skaffa en Iphone men är rädd att det ska släppas en ny om några mån? Nån som vet?

Focus RS
Rquired Allmänt envis
1 april 2009 · 12 512 Inlägg

Bostrom skrev:
Har haft sonyericsson smartphones och dom är 10 år efter som vanligt. Tänkte jag skulle skaffa en Iphone men är rädd att det ska släppas en ny om några mån? Nån som vet?

Har hittils släppts nya iPhones med jämna mellanrum, precis som med 3G kommer sannolikt den nya versionen att presenteras i Juni. Det finns redan en "iPhone 3.0" programvara som beta, och den riktiga versionen skall släppas i Juni.

Inte allt för otroligt att det även kommer en hårdvaruuppdatering i juni, baserat på det ovan, håll utkik på http://www.iphoneinfo.se/ samt deras forum om du är intresserad smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
nuffe I brist på annat :)
2 april 2009 · 526 Inlägg

Själv har jag en iPhone 2G eftersom jag bland annat inte har lust att punga ut med 6000+ för en iPhone som har lite fler pryttlar än 2G, och de funktionerna spelar inte mig någon större roll som exempelvis GPS, turbo-3G osv. Dess utom så är det skyhöga månadskostnader om man inte har försäljar-prylen (försäljare av iPhone har MYCKET bättre avtal).

Så för mig är iPhone 3G en FÖR dyr leksak, visst den är lite vassare, lite lättare i vikten men det går att köra samma firmware på 2G och 3G, dess utom så kommer den nya firmwaren (3.0) att kunna användas på 2G som 3G. Visst, 2G tappar vissa funktioner men de betydande uppdateringarna och funktionerna finns i 2G.

Har en polare som haft en iPhone sedan de kom ut i USA och han har fortfarande kvar denna, på den tiden hade jag ericsson, närmare bestämt P1i som jag var ganska nöjd med, men senare blev det iPhone. Och det är faktiskt den enda telefonen som jag varit OTROLIGT nöjd med. Det är dess utom (som min polare antyder) en telefon som håller LÄNGE. Jämnför exempelvis en telefon som kom samtidigt som iPhone 2G och se om den telefonen är "ute".

iPhone erbjuder så pass många möjligheter, så pass många applikationer och funktioner som gör det möjligt att få sin telefon mer personlig att jag har svårt att se någon telefon som kan slåss med den. Finns det ingen applikation som gör det man vill (mot förmodan) så är det väldigt enkelt att skriva egna applikationer med lite hjälp från google :-)

Det var en liten längre text än vad jag tänkte skriva men jaja, det är vad jag tycker :-)

@Bostrom:
Som jag skrev, iPhone 2G kom för många år sedan, men den är fortfarande väldigt populär. Så om du köper en 3G så behöver du inte fundera på ny mobil på ett antal år framåt smile (själv anser jag att 2G är mer prisvärd wink )

Senast redigerat av nuffe (2 april 2009)

GOLF_TDI_
29 april 2009 · 141 Inlägg

hur går det har ni köpt iphone nu när telia har erbjudande på den

Claeson
beta
29 april 2009 · 804 Inlägg

GOLF_TDI_ skrev:
hur går det har ni köpt iphone nu när telia har erbjudande på den

I did. Fast jag hade redan abb hos dom så bara plusa på lite bindningstid och sänkte månadskostnaden lite mot innan. 4295kr blir priset med deras nuvarande erbjudande, 695 +150*24 så knappt ens lönt att köpa begagnat.

MrL Med lem
29 april 2009 · 624 Inlägg

Ligger ute och surfar på en nu. Kanonbra lur smilelol

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang