2913
Sök

Villka spridare passar bra till b230 et?

108 Inlägg
28 mars 2009
Trådstartare
har en b230 et som är chippad och uppstallt ladd till 1 bar. skulle villja veta om jag ska ha lågohm eller högohm o vad är det för skillnad ? hadde tänkt mig en 044 pump men vill ha ett bra förslag på val av spridare cc och låg elelr hög ohm ?

1 772 Inlägg
28 mars 2009
Är väl lågohm på turbobilarna?

Sen kanske 968:erna skulle sitta fint, dom gröna r spridarna. Sen kan du ju kompensera med en 3" lmm.
Senast redigerat av NordstromJ (28 mars 2009)

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
28 mars 2009
det är lite mer än att byta till större spridare smile hoppas botten delen på motorn inte är original  för då bör du byta stackar innan du byter spridare:) men ett par -968 spridare är en klassiker att ha på rödblockarna:)

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

108 Inlägg
28 mars 2009
Trådstartare
NordstromJ skrev:

Sen kanske 968:erna skulle sitta fint, dom gröna r spridarna. Sen kan du ju kompensera med en 3" lmm.

okey låter fint har ochså för mig att det är lågohm men är inte säker ... 3"  lmm har jag redan ^^ ska gå på bränslesystemet bara o piffa upp det lite big_smile

1 772 Inlägg
28 mars 2009
Volvo_74o skrev:
NordstromJ skrev:

okey låter fint har ochså för mig att det är lågohm men är inte säker ... 3"  lmm har jag redan ^^ ska gå på bränslesystemet bara o piffa upp det lite big_smile

Okej, så bra. Köp en ställbar BTR också (om du inte har det) sen kommer du rätt långt.

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

108 Inlägg
28 mars 2009
Trådstartare
turboforssen skrev:
det är lite mer än att byta till större spridare smile hoppas botten delen på motorn inte är original  för då bör du byta stackar innan du byter spridare:) men ett par -968 spridare är en klassiker att ha på rödblockarna:)

på väg grejer till botten på den så det ska vara lugnt smile

Sök