3173
Sök

none

Mästare
2 947 Inlägg
5 april 2009
n_andersson skrev:
Ja de e skumt hur en del kan vinna de. va de inte en skabbig pilsnerbuss som vann people's choice i vallåkra för några år sen? de känns ju verkligen som att de va nått fel när en sån kunde vinna en sån stor bilutställning

Team Bassholma ja! cool
Samma år som dom införde sms-röstning(?), kan det ha något med det att göra kanske? hmm

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
5 april 2009
Är ju ändå inte bara i bilsammanhang som det fuskas. Jag har själv varit med om det på diverse andra tillställningar. Glad blir man ju inte, men inte mycket man kan göra tyvärr. :\

Whine whine!

2 283 Inlägg
5 april 2009
Berätta mer ingående hur de fuskarna gör!
Skulle gärna vilja veta det, charma små-barn?

Har aldrig sett något sådant faktiskt, dock är jag inget smått barn.

R.I.P. Michael Jackson!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
5 april 2009
Jag vet att det inte är så kul o se fusk... Men det är ganska mycke värre att bli anklagad förde.. Har några vänner som lyckats bli de hmm

Sump Runk Rätt O Slätt!

F-14 Tomcat Fighterpilot
888 Inlägg
5 april 2009
Vem fan bryr sig om vad folk tycker, när du själv gillar bilens utseende?
Jag totalskiter i folk som sågar mina bilar, samtidigt tar jag åt mig av de som älskar de.

Sen om jag vinner pokaler så är det enbart en bonus.

"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

1 661 Inlägg
5 april 2009
Klart att det är surt när folk fuskar men njut av bilen och ställ inte ut den om den inte blir uppskattad på det sett som du tycker den är värd.

1 417 Inlägg
5 april 2009
bjoorniiee skrev:
Folk svälter, det är krig i världen där barn blir soldater men du blir upprörd över att det pågår "fusk" på utställningar? Engagera dig i nåt vettigare vafan.

Vilken bra idé. Då kan vi stänga hela g.org då, eftersom inget här har med världssvält eller krig att göra. 10p till dig!

Reservdansk
6 271 Inlägg
5 april 2009
prodrive skrev:
Jag har hittat anledningen till varför du inte vinner något och är avundsjuk på dom som vinner nåt:

http://www1.garaget.org/archive/59/5862 … 149250.jpg

Vadå?!
Kristallkrona i taket är väl så inne det kan bli! tongue

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

DFFL
9 020 Inlägg
5 april 2009
prodrive skrev:
Jag har hittat anledningen till varför du inte vinner något och är avundsjuk på dom som vinner nåt:

OMFG!
Det var något av det värsta jag nånsin sett. sad

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Low is a lifestyle
956 Inlägg
5 april 2009
Jojje_ skrev:
Vem fan bryr sig om vad folk tycker, när du själv gillar bilens utseende?
Jag totalskiter i folk som sågar mina bilar, samtidigt tar jag åt mig av de som älskar de.

Sen om jag vinner pokaler så är det enbart en bonus.

Så här ska de va.. och ja vinna är allid kul.. men man bygger väl inte en bil för att andra ska gilla den.  man bygger för sig själv. sen om andra gillar den. så är de bara underbart

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

1 150 Inlägg
5 april 2009
FireTraXX skrev:
prodrive skrev:

OMFG!

bara persiska mator kvar sen är den fulländad .... ska ja va ärlig så va den inte nått speciel såg ut som alla andra fast med nån stor dekal på sidan... om du stör dig så mkt får du vel ta tag i de på nått sätt prata med dom som anordnar träffen eller dom som håller på med de om de finns några? roll

If your not out of control, your not in control
686 Inlägg
5 april 2009
KimVsWorld skrev:
n_andersson skrev:
Ja de e skumt hur en del kan vinna de. va de inte en skabbig pilsnerbuss som vann people's choice i vallåkra för några år sen? de känns ju verkligen som att de va nått fel när en sån kunde vinna en sån stor bilutställning

Team Bassholma ja! cool
Samma år som dom införde sms-röstning(?), kan det ha något med det att göra kanske? hmm

Stämmer mycket bra detta.
Vet vilka det va som hade bussen och dem va minst lika förvånade som alla andra när domarna ropade upp deras namn och bil.
Dem va på väg att köra hem när en kom springandes och sa att dem skulle upp på prispallen till domarna, då hörde dem att det ropades efter dem i högtalarna tongue

I detta fallet så tänkte nog många så att: "Denna bilen är ful, den röstar vi på" eller så blev det något fel med SMS-röstningen på något vänster, va som sagt de året som dem införde det på Vallåkra.

/Påsen

PÅSEN RACING

DFFL
9 020 Inlägg
5 april 2009
chrillesnakeman skrev:
FireTraXX skrev:
Du är bara sur för att du inte fick pokalerna.

Jag förstår piken. Men den var fin:)
Men nej det handlar inte om avundsjuka i det här fallet. En fusk-röst är ändå alltid en fuskröst och alltid lika fel hur man än vänder och vrider på det. Att tvinga till sig röster från små barn hoppas jag du också tycker är tokfel.

Tvinga och tvinga.
Allt går i krig, och att ragga röster från knattar är väl inte fel?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

305 Inlägg
5 april 2009
fattar lite vad trådskaparen menar men om man istället vänder på det.
Ska utställarna vara tvugna att ta legg innan dom pratar med folk som kommer och tittar på bilen eller ska utställarna inte få prata med folk över huvudtaget.
Då skulle utställningarna dö av ganska fort tror jag.
Senast redigerat av Dirq (5 april 2009)

393 Inlägg
5 april 2009
Trådstartare
FireTraXX skrev:
prodrive skrev:

OMFG!

Tråkigt att du väljer just den här tråden till att dissa min bil. Känns som om det börjar gå lite utför nu (milt sagt).
Vad är det för fel med att våga ta ut svängarna och inte bry sig om att alltid falla in i normen. Även om man inte gillar allt med min bil så finns det väl alltid något som är okej och som ödmjuk person plockar man fram det så att man inte kväver någons skapande/kreativitet. Det skulle jag aldrig göra mot dig!
Du gillar inte Nos eller extrema basar. Ne ne. Vi håller oss på den måttliga nivån då!

393 Inlägg
5 april 2009
Trådstartare
lelleal skrev:
FireTraXX skrev:
prodrive skrev:

OMFG!

bara persiska mator kvar sen är den fulländad .... ska ja va ärlig så va den inte nått speciel såg ut som alla andra fast med nån stor dekal på sidan... om du stör dig så mkt får du vel ta tag i de på nått sätt prata med dom som anordnar träffen eller dom som håller på med de om de finns några? roll

Du är gullig du! Bara för att du är så snäll mot mig så tänker jag göra nåt jag inte brukar...nämligen sudda lite i kanten av min oerhörda ödmjukhet. Känn dig hedrad!

Jag säger bara - Kom igen när du fått ett Custombygge av en Nordisk mästare inom shangern.
Då kan vi börja diskutera. Tills dess jobba på din attityd...det finns underklanger i den som låter i det närmaste rasistiska.

DFFL
9 020 Inlägg
5 april 2009
chrillesnakeman skrev:
FireTraXX skrev:
prodrive skrev:

OMFG!

Tråkigt att du väljer just den här tråden till att dissa min bil. Känns som om det börjar gå lite utför nu (milt sagt).
Vad är det för fel med att våga ta ut svängarna och inte bry sig om att alltid falla in i normen. Även om man inte gillar allt med min bil så finns det väl alltid något som är okej och som ödmjuk person plockar man fram det så att man inte kväver någons skapande/kreativitet. Det skulle jag aldrig göra mot dig!
Du gillar inte Nos eller extrema basar. Ne ne. Vi håller oss på den måttliga nivån då!

Ta ut svängarna?
Trasig klädsel som är dåligt ditsatt och en extraordinärt jättemegaful grejsimojs i taket.
Ser ju ut som om du tog vad du hade bara.

Russel Crowe, Gladiator.

Putsnisse
265 Inlägg
5 april 2009
Varför pratar du inte med killen direkt istället för att skriva en massa skit?

407 Inlägg
5 april 2009
Jag har väldigt svårt att tro att människan i fråga TVINGAR barnen att rösta på deras bil.. Du kan väl berätta mer om hur hon tvingar dem? Rycker hon tag i dem och hotar dom med stryk om dom inte röstar på bilen eller vadå? Eller är det så att du står i ett hörn och ser när dom pratar med barnen och utgår ifrån att hon tvingar dom?

Billackerare
15 Inlägg
5 april 2009
Jag vet av erfarenhet att han tycker bara att det är roligt att låta barn provsitta bilen för de blir glada av det och deras föräldrar.
Behöver ju inte såga folk med att lägga ut en tråd om det på ett allmänt forum.

Han vinner väl pokaler för att han är en glad person som tycker det kul att göra folk glada barn som vuxna, Och lägger ner mycket tid och energi på bilen!

Så att ta till småaktigheter som detta tycker jag inte om.

Det var mina 5 spänn i detta ämne

Sök