2220
Sök

Hur i hela friden kan denna bil ha så högt betyg???

2 118 Inlägg
7 april 2009
https://www1.garaget.org/gallery/archive/26053/614451_5edvvu.jpg
Så sant wink
Senast redigerat av NJ_ (7 april 2009)

D.i.l.l.i.g.a.f

178 Inlägg
7 april 2009
den var ju cool skulle lätt parta 24-7 i den hehe

four rings to rule them all

Makaronborrare
993 Inlägg
7 april 2009
Hur i hela friden orkar man skapa så här meningslösa trådar?

3 714 Inlägg
7 april 2009
Lätt att man skulle åka runt i en sån på helgerna cool

Bilen andas attityd !!

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

16 Inlägg
7 april 2009
Trådstartare
HAHAHA....Bara för att man skriver en tråd om att man tycker att ett betyg är felaktigt på en bil. (som jag tycker)......Ja då går alla in och lägger låga betyg på mina bilar!....PATETISKA NI ÄR!!!.......Är det så många fjortisar här eller???

Väx upp för helvete!!!

SUG-Power

SQ
1 343 Inlägg
7 april 2009
ja men de är väll inte mer än rätt, ska du sitta å skriva skit om bilar å sen förtjäna ett toppbetyg? säkert en del jobb bakom den där hydralik mercan. den är juh inte jätte fräsch men fan så cool.. och ja skulle nog ge den en 4:a alternativ 5:a om utsidan va en aning fräschare..

nehe.. anser du att den är ful å skit så skriv de i bloggen eller håll de inom dig.. smile tjohej!

Ljudnörd!

5 Inlägg
7 april 2009
Craile skrev:
HAHAHA....Bara för att man skriver en tråd om att man tycker att ett betyg är felaktigt på en bil. (som jag tycker)......Ja då går alla in och lägger låga betyg på mina bilar!....PATETISKA NI ÄR!!!.......Är det så många fjortisar här eller???

Väx upp för helvete!!!

Kommer killen som frågar varför en fet merca har så bra betyg.

Jag rösta lågt på dina bilar för jag gillar varken BMW eller nya Volvo v70!

Stolt pappa
161 Inlägg
7 april 2009
Smaken är som baken, vissa har så mycket mer än andra..

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
7 april 2009
Craile skrev:

Väx upp för helvete!!!

Jodå... men när du är så jävla avundsjuk på någons bil att du måste starta en tråd för att kasta bajs på den, så förstjänar du en etta... och det fick du av mig... varsågod och rösta en etta på min bil nudå så är vi kvitt sen...

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

3 714 Inlägg
7 april 2009
Craile skrev:

Väx upp för helvete!!!

Med den attityden så är det väl inte konstigt att folk röstar ettor på dig.....väx upp själv och lär dig leva med att vissa här på garaget gillar vissa typer av bilar

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

176 Inlägg
7 april 2009
håller med gillar den inte heller den så mkt. den är fräck på sitt vis men skulle hellre se den med fin lack.

BOZIC
115 Inlägg
8 april 2009
helrätt betyg, den är till för o reta gallfeber på sånna som startat denna tråden:D tummen upp:P

Ljuset i tunneln visade sig vara ett tåg....

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
8 april 2009
Hänvisar helt enkelt till min gamla pärla. tongue

http://www.garaget.org/?car=114925&image=1090893

Min var tydligen också rätt populär.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

648 Inlägg
8 april 2009
jadu finns massor av j-vla högar på denna sida som har alldeles fel betyg enligt mig...jag röstade givetvis 1 då det är rätt betyg på dessa...men men alla har väl olika smak

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
8 april 2009
Ejan skrev:
jadu finns massor av j-vla högar på denna sida som har alldeles fel betyg enligt mig...jag röstade givetvis 1 då det är rätt betyg på dessa...men men alla har väl olika smak

Attityd och karisma > en polerad bil som dom spottar fram på löpande band.

Catch my drift?

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

648 Inlägg
8 april 2009
står fortfarande för mitt ord att det är Lik..

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
8 april 2009
Ejan skrev:
står fortfarande för mitt ord att det är Lik..

Ja, det är klart att du får ha din egen åsikt.

Jag förstår däremot inte att folk automatisk tycker att det är skitbilar innan dom har åkt i en t.ex, eller kört en?

Bara för att dom inte är blanka, betyder inte att dom inte är coola, eller rent utsagt råa.

648 Inlägg
8 april 2009
jag skulle för det första aldrig sätta mig i en sån bil då den absolut inte tilltalar mig ett dugg varken estetiskt eller körmässigt och dessutom av bilderna högst tvivelaktigt klara en besiktning...finns inget rått med såna bilar

4 506 Inlägg
8 april 2009
Ejan skrev:
jag skulle för det första aldrig sätta mig i en sån bil då den absolut inte tilltalar mig ett dugg varken estetiskt eller körmässigt och dessutom av bilderna högst tvivelaktigt klara en besiktning...finns inget rått med såna bilar

Karosseri rost och rost på bärandedelar bärande är det väldigt stor skillnad på.
Så såvida du inte har varit och kollat under en så tycker jag inte du ska yttra dig
om den går att besiktiga eller ej..

Kan du andas kan du dö.

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
8 april 2009
Ejan skrev:

Så du anser att vi alla ska sitta och köra omkring i likadana, själlösa bilar som resten av världen. Tycker du snart också att vi alla borde lyssna på rap som handlar om samma sak bara för att alla andra musik genrer i världen inte faller dig i smaken?

Du kan ändå inte uttala dig om hur värdiga dom där bilarna är att existera utan att ha suttit i en, samt kört en.

Min gamla "rost hög" hade fram och bakvagn från en BMW 325 från 1996, airrides runtom samt grövre krängningshämmare och slitsade bromsar, förra motorn var en injekterad Ford 302 på ca 450, och skulle utan tvekan rasta dom flesta bilarna.

Allting handlar inte om hur man uppfattar exteriören.

Sök