Somsagt har en liten fundering på att stripa taket o eventuellt ned sänkningen på huven svart eller mattsvart men vill se hur det skulle se ut.. Kromet i fronten kommer isåfall lackas eller bytas mot svart med..
Nya fälgar "Titatfärgade e på G" Finns i Galleri "Nitro Oxide" samt H&R sänkning.
Tror ni det kan bli bra eller förstör jag bilen? samt vad skulle det kosta.
Mörka fälgar med kromad kant, mörka sidoblinkers, tonade rutor runtom samt isåfall svarta VW emblem o backspeglar av kolfiber eller svart.. osså denna ide´n då.. Vill sticka ut lite men kan ju alltid ta bort stripesen om de skulle vara så samt att det skyddar den delen mot stenskott..
ok sorry missat set.. men nu gällde det ju inte bara PS utan mer om vad ni tycker samt vem som gör det och till vilket pris.. Förstör jag bilen tycker ni.. kommentera gärna.. ena bilden jag laddat upp e ju typ som jag vill ha det men är det synd på en r32a?
Vad tror ni om färgen blått o svart / titan m.m
Eller ska man behålla grillen o skaffa speglar o borstat stål eftersom fälgarna ändå kommer ha polerad kant.. vill ha lite smakråd..
Har fått en del stenskott just där i mitten håller stripsen emot? blir ju ändå som ett skydd samtidigt som de e snyggt o har tänkt köra lite bana med den iår..
Hade gärna vart glad om nån kan berätta vart man kan köpa läppen på denna bilen i sverige