4911
Sök

Köphjälp SUV

2 Inlägg
15 april 2009
Trådstartare
Hej
Vi är intresserade av en suv.
Idag kikade vi på vw touaregen och gillade den. Sen har vi hört om santa fe, landcruiser mfl men känner inte till dem själva.
Vi har tre barn och vill ha dem alla tre i baksätet.
Jag undrar om jag kan få lite hjälp ang storleken, bredd och knäutrymme på de olika suvarna. Vilken/vilka är rymligast och vilka minst?
Vi har kikat på minibussar också men skulle föredra en suv om vi kan få plats. En vanlig kombi fungerar inte tillräckligt bra ofta st pga baksätets skålade utformning.
Helst vill vi ha en bakåtvänd stol på stödben i mitten, en framåtvänd stol på ena sidan och en kudde på andra sidan.
Tack på förhand.

Körv
3 535 Inlägg
15 april 2009
Touaregen är en lyxbil, Santa Fe är en standard bil för folk som tänker ekonomiskt (Absolut inget fel i det).

Men som sagt, Touaregen skulle jag gå på om jag skulle ha råd att åka så fint smile

Truckdriving Man

Schwarz Funf
222 Inlägg
15 april 2009
Vad är ditt max pris, min års.modell? ...
Äger en x5 verkligen bekväm och halv lyxig bil! Blir tvungen att köra min systers 3 barn till dagis och alla tre med bilbarn stol och det går utmärkt! Och lika bra med tre vuxna där bak! Lycka till

Bmw X5 4.4iA
4.6 Kit, Front och Bak skärm Breddar, Bakljus Black,Angel Eyes

2 Inlägg
16 april 2009
Trådstartare
Tja.. maxpris 400 men då pratar vi bilar med få mil och upp till året gamla ungefär.
Jag har hört att X5an är rätt trång...

Schwarz Funf
222 Inlägg
16 april 2009
Okej!  Kan säga att höra och se med egna ögon är inte samma sak ... Det bästa du kan göra är att test köra bilar som du vill skaffa och välja ut en av dom wink lyckatill

Bmw X5 4.4iA
4.6 Kit, Front och Bak skärm Breddar, Bakljus Black,Angel Eyes

264 Inlägg
16 april 2009
Hej. du har ju audi och välja på med.. riktigt stora är väl Q7;an lite mindre Q5. men dom kostar nog mer än 400 men Q7 finns nog begagnat.... VW tiguan eller vad dom heter värkar inte allt för dåliga heller... min syster hade en teureq med var inte nöjd med den (vet inte varför)

Sök