Angående:: Blackrace I Kristianstad 9/5 2009 [INSTÄLLT!!!!!!!!!!!!!!!]

Darkie dARKiE
4 maj 2009 · 5 031 Inlägg

BLUE-LEON skrev:
blir nog "race" ändå i kristianstad på kvällen
e varje fredag o lördag hihi smile

Det verkar som att det är just därför blackracet är inställt.
Pga nerskräpning och buskörning på den rakan.. Synd, hade sett fram emot träffen i markaryd sen avsluta här i kstad på kvällen men men. : )

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Lugge Rekondare
4 maj 2009 · 218 Inlägg

Det e ju trots allt Blackrace i Kalmar 9 maj (lördag) så än är inte helgen förstörd smile

Man Ska SYNAS Eller HÖRAS När Man Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt. Mvh: Lugge
Volvo S40 T4 SPORT "Special Sport Edition" (2001)
Darkie dARKiE
4 maj 2009 · 5 031 Inlägg

Lugge skrev:
Det e ju trots allt Blackrace i Kalmar 9 maj (lördag) så än är inte helgen förstörd smile

Hinner nog inte dit i tid. Eftersom jag ska vara på Träff i markaryd först.
Men om man sticker lite tidigare och får sova hos en "dejt" i kalmar så kommer jag nog. : )

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
påsen If your not out of control, your not in control
4 maj 2009 · 686 Inlägg

Lugge skrev:
Det e ju trots allt Blackrace i Kalmar 9 maj (lördag) så än är inte helgen förstörd smile

Synd bara att många av dem som skulle till BR i Kristianstad har 20mil+ till Kalmar.

/Påsen

PÅSEN RACING
Mini Cooper S "Kojjan" (2004)
Lugge Rekondare
4 maj 2009 · 218 Inlägg

påsen skrev:

Lugge skrev:
Det e ju trots allt Blackrace i Kalmar 9 maj (lördag) så än är inte helgen förstörd smile

Synd bara att många av dem som skulle till BR i Kristianstad har 20mil+ till Kalmar.

/Påsen

hehe ja det var lite synd, finns väl dom som överväger o stanna hemma då kan jag tänka mig hmm

Man Ska SYNAS Eller HÖRAS När Man Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt. Mvh: Lugge
Volvo S40 T4 SPORT "Special Sport Edition" (2001)
Akuma Sempre Inter
5 maj 2009 · 537 Inlägg

helsingborg för min del.  och ja det är just det som du nämner emil som stoppade blackracet.

Elvis
HPC KayTown
Audi A6 (2012)
gnytt
5 maj 2009 · 265 Inlägg

Otroligt, så mycket kört lär det ju inte varit eftersom polisbilen kommer dit varenda gång och då är det ju ingen som kör. Nedskräpning?? Jo detta är ju onödigt om det förekommit, när fan ska dom ta vara på bilintresset som finns i kristianstad istället för att trycka ner det? Kristianstad har ju ändå varit en motormetropol i nästan 100år. Vad hände med den eventuella banan som skulle byggas på A3 som även wendesgymnasiet skulle ha nytta av? Detta har man ju inte hört ett skit om på evigheter? Om det nu är som polisen är avundsjuk och hellre velat köra i stället för och jobba så är dom nog välkommna att ta en repa med polisbilen utan att motorfolket skulle rapportera det i varje fall.

Sorry, man blir bara lite förbannad....

Mvh/ Gnytt

Enya och Milo Johansson, pappas hjärtan.
MrJAM
5 maj 2009 · 1 464 Inlägg

Mycket tråkigt. Hade själv tänkt att köra dit för att kolla på och ta del av festligheten, men att köra ytterligare den biten till Kalmar känns... Mja, kanske, men det är en bit. =/

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
5 maj 2009 · 991 Inlägg

Som sagt de som vill är varmt välkomna till kalmar! // Eliza

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "Supercharged.se" (2006)
CarbonLoader Team Carkings
5 maj 2009 · 2 300 Inlägg

Darkie skrev:

BLUE-LEON skrev:
blir nog "race" ändå i kristianstad på kvällen
e varje fredag o lördag hihi smile

Det verkar som att det är just därför blackracet är inställt.
Pga nerskräpning och buskörning på den rakan.. Synd, hade sett fram emot träffen i markaryd sen avsluta här i kstad på kvällen men men. : )

Ja det är just därför ansökan blev avslagen från polisens sida:(
Men nu får vi hoppas på att hitta en alternativ plats till kommande arrangemang. Och det är ju trots allt positivt att vi inte blir tagna för buskörarna som nu förstört för alla seriösa bilmänniskor:|
Som svar på A3-frågan så har det inte hänt något då kommunen inte kunde ta de drivande i frågan på ett seriöst sätt då det snackades mer om hur coolt det varit på alla tidigare burnträffar osv. under mötet med kommunen:/ Jag satt själv & skämdes över att vara en i gänget....
Därför har jag nu startat en mer seriös förening som ska gå rätt sätt tillväga för att ge motorintresserade något nytt.

Kolla in på föreningens hemsida & registrera er på forumet för att diskutera vidare i frågan
www.carkings.se

Mvh

Alex
Ordförande/grundare
Carkings Kristianstad

Volkswagen Golf Mk4 GTi Turbo "The Grey Anatomy" (2001)
Darkie dARKiE
5 maj 2009 · 5 031 Inlägg

CarbonFieSTa1 skrev:

Darkie skrev:

BLUE-LEON skrev:
blir nog "race" ändå i kristianstad på kvällen
e varje fredag o lördag hihi smile

Det verkar som att det är just därför blackracet är inställt.
Pga nerskräpning och buskörning på den rakan.. Synd, hade sett fram emot träffen i markaryd sen avsluta här i kstad på kvällen men men. : )

Ja det är just därför ansökan blev avslagen från polisens sida:(
Men nu får vi hoppas på att hitta en alternativ plats till kommande arrangemang. Och det är ju trots allt positivt att vi inte blir tagna för buskörarna som nu förstört för alla seriösa bilmänniskor:|
Som svar på A3-frågan så har det inte hänt något då kommunen inte kunde ta de drivande i frågan på ett seriöst sätt då det snackades mer om hur coolt det varit på alla tidigare burnträffar osv. under mötet med kommunen:/ Jag satt själv & skämdes över att vara en i gänget....
Därför har jag nu startat en mer seriös förening som ska gå rätt sätt tillväga för att ge motorintresserade något nytt.

Kolla in på föreningens hemsida & registrera er på forumet för att diskutera vidare i frågan
www.carkings.se

Mvh

Alex
Ordförande/grundare
Carkings Kristianstad

Låter bra, blir medlem såfort jag har lite mera tiden att regga.
Mvh skog

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang