Tack för en kul kväll...men cruising en fredagskväll på stureplan suger, bara massa taxis och skit..usch vilken stress. men träffen var grym, synd att man inte känner så många baramen det löste sig ju yperligt! kul med folk som kom fram och tjattra lite med mig, sånt är uppskattat!
Mvh Fredde
Själv vågade man inte prata med dig ,du såg ju så upptagen ut i bilen
Alla är idioter tills dom bevisat motsatsen!
Hörs man inte syns man inte, syns man inte finns man inte!
Tack för en kul kväll...men cruising en fredagskväll på stureplan suger, bara massa taxis och skit..usch vilken stress. men träffen var grym, synd att man inte känner så många baramen det löste sig ju yperligt! kul med folk som kom fram och tjattra lite med mig, sånt är uppskattat!
Mvh Fredde
Själv vågade man inte prata med dig ,du såg ju så upptagen ut i bilen
Låter som det var en riktigt lyckad kväll... Synd bara att man var tvungen att jobba, men vissa måste ju göra det också Brorsan var förbi, och hade varit in till Sveavägen, hade sett lite bilar, men kom tydligen fler och fler runt 1-tiden(?)...
Hoppas på fler sånna här tillställningar, och snart! När jag inte jobbar
Alla kommer någon gång dö, så varför inte göra det i 300km/h?
Lyckad Träff och trevliga människor!! trodde aldrig det skulle vara så många bilar där, trodde det skulle komma 50-100 bilar men det här var galet mycket , sen så massor med applåder till den sjukt gamla saab:en som "driftade baklänges" hehe MVH Mah
Bmw X5 4.4iA
4.6 Kit, Front och Bak skärm Breddar, Bakljus Black,Angel Eyes
Det var skit kul! Men något som jag och några andra tyckte var dåligt var att det var ingen som visste när man skulle dra till stan. Så jag å de andra skulle vilja ge ett förslag på att man säger ett klockslag nästa gång när man ska åka.
Hehe detta var helt sjuk! Fasen va me bilar och folk. Jag gick fram och snackade med massor med folk, alla blev lika glada att snacka med någon så man ska inte vara rädd. Tyckte även det var kul att så många kom fram till mig och frågade om jag kunde plåta deras bilar, tycker jag bara var kul!
Riktigt lyckat! Dock så åkte det ju bilar lite överallt, ingen aning om vem man skulle följa mm
jag snabb räknade till ca 350 om inte mer bilr trevligt att träffa alla!!! Sam BRA jobbat!!!!!!
Mvh Louise
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Det var skitkul igår, kul att se så mycket bilar men personligen gjorde jag bort mig då jag stressade hemifrån och glömde jacka för det vart bra kyligt sen var jag också bra besviken över att inte däcken hunnit komma, får på sommarfälgarna på måndag
Som jag skrev i förra tråden, kom rätt så sent så folk hade redan börjat dra.. så man missade mkt folk. =/
Nästa träff, då är jag först på plats.
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho