4369
Sök

Vad är roligast/bäst med bilträffar?

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
18 april 2009
Trådstartare
Blir en vaken natt igen och tänkte roa mig med att kolla vad folk tycker om bil träffar?

Är det kanske bara fina bilar eller lek på parkeringarna eller blackrace eller ja. vad som hellst. vad tycker just du är roligast på en bilträff?

big_smile
Senast redigerat av Dark_Angel (18 april 2009)

2 337 Inlägg
18 april 2009
Jag tycker det är bäst att gå runt i lugn och ro och titta på bilarna, ta god tid på sig att fota och snacka lite skit med ägarna.

dARKiE
5 031 Inlägg
18 april 2009
Tycker om att gå och kolla på andras byggen, sen om någon har nån liknade bil så är det ju alltid skoj också. För då har man oftast mycket att prata om med varandra om tips osv, sen hör det ju till med lite däckvärmare då och då.. wink

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
18 april 2009
Trådstartare
Sarge skrev:
Jag tycker det är bäst att gå runt i lugn och ro och titta på bilarna, ta god tid på sig att fota och snacka lite skit med ägarna.

Ja det är nog fan allt som är lika kul smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
18 april 2009
Trådstartare
Darkie skrev:
Tycker om att gå och kolla på andras byggen, sen om någon har nån liknade bil så är det ju alltid skoj också. För då har man oftast mycket att prata om med varandra om tips osv, sen hör det ju till med lite däckvärmare då och då.. wink

Precis smile en bra blandning av allt ska det vara tongue

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
18 april 2009
Trådstartare
hoppas alla träffar i sommar blir minnesvärda i år med smile

Cambrant
18 april 2009
Det är roligast att prata med ägarna om alla byggen. Blackrace skadar ju aldrig mina ögon wink

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
18 april 2009
Att gå runt och kolla på bilar samt prata med ägare som sagt. smile Roligast är det nog om det är nån mer som kör lika bil som en själv och att få diskutera olika lösningar och styling.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
18 april 2009
Trådstartare
Cambrant skrev:
Det är roligast att prata med ägarna om alla byggen. Blackrace skadar ju aldrig mina ögon wink

Precis smile det skadar ju inte om det skulle hända wink

Just another freak in the freak kingdom
378 Inlägg
18 april 2009
Håller med föregående skrivare om att gå runt i lugn och ro samt prata med byggarna. Men jag tycker även att resan till träffarna är roligt. Man stöter på så många likasinnade efter vägarna och stämningen är oftast mycket bra. (ursäkta ev stavfel då detta skrivs på fyllan)

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.

Inläggskritiker
990 Inlägg
18 april 2009
Dark_Angel skrev:
Blir en vaken natt igen och tänkte roa mig med att kolla vad folk tycker om bil träffar?

Är det kanske bara fina bilar eller lek på parkeringarna eller blackrace eller ja. vad som hellst. vad tycker just du är roligast på en bilträff?

big_smile

Dra dyrare sportbilar med en 14år gammal familjebil smile

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
18 april 2009
Trådstartare
Hammarslag skrev:
Dark_Angel skrev:

big_smile

Dra dyrare sportbilar med en 14år gammal familjebil smile

haha okej. det gör man ju inte varje dag tongue

KTM 660
537 Inlägg
18 april 2009
Väldigt mycket som jag gillar. Träffa folk, kolla på bilar och snacka med ägarna.
Lite däckrök under ordnade former är aldrig fel. Så tycker ja att när det blir en cruising så är det bra maffigt.

Dom nattliga aktiviteterna är ju aldrig fel dom heller.

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
18 april 2009
Trådstartare
JockeRX7 skrev:
Väldigt mycket som jag gillar. Träffa folk, kolla på bilar och snacka med ägarna.
Lite däckrök under ordnade former är aldrig fel. Så tycker ja att när det blir en cruising så är det bra maffigt.

Dom nattliga aktiviteterna är ju aldrig fel dom heller.

Fins alltså inte mycket som folk inte gillar tongue

KTM 660
537 Inlägg
18 april 2009
Frågan var ju vad man gillade tongue Kan nog göra en lista på vad ja inte gillar med.

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil

1 754 Inlägg
18 april 2009
Jag gillade det mesta. Vi var bara på själva träffen i en timme eller så. Sen drog vi till stan och cruisade. Båda var roliga tongue
Senast redigerat av Holiace (18 april 2009)

Jag kan inget om allt.

V-Power
1 186 Inlägg
18 april 2009
Roligaste är att köra till träffen tycker jag smile Speciellt om det är karavan, sedan är racet efteråt också riktigt kul!

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

F-14 Tomcat Fighterpilot
888 Inlägg
18 april 2009
Vägen till och från träffarna är väl ändå nästan bäst.
Älskar när man glider på E4:an o så ser man ett tåg med likasinnade personer.
Klart man hakar på då. smile

Sen att gå runt, fota, snacka med ägarna och höra hur de tänkt när de slängde på De fälgarna, just Den lacken osv osv..

Sen sist men inte minst, lära känna nytt folk.
Det är nog det mest givande i mina ögon.

"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

V-Power
1 186 Inlägg
18 april 2009
Jojje_ skrev:

Sen att gå runt, fota, snacka med ägarna och höra hur de tänkt när de slängde på De fälgarna, just Den lacken osv osv..

Måste vara underbart med sådana motorvägsbilar som du har också big_smile

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
18 april 2009
Trådstartare
Jojje_ skrev:

Jo självklart men E4an går ju inte till alla träffar tongue

Fast typ till elmia var resan dit och kvällen allra bäst såklart big_smile

Sök