Railow skrev:
Ser riktigt bra ut,fortsätt så

tackar

det ska jag försöka göra

Doddel skrev:
Jag gillar sakerna du har på taket ;D ska de också få ingå i stylingen? big_smile nice work!
självklart ska dom ingå!

lite mer av soppaförbrukning får man nog räkna med bara

haha

tackar

Hamster skrev:
skjukt nice projekt!! du gör liksom det omöljiga ( de jobbigaste oxå);D lycka till // ludde
tackar

ingenting är omöjligt! det tar bara lite mer tid att genomföra

självklart tar man det jobbigaste oxå! de är ju en del av hela grejen att sen kunna säga att man gjort allt själv

ist för att ta åt sig äran från andras jobb

tackar

Elda skrev:
Snyggt, men du får fylla på V-bak däck med lite luft hörru wink
tackar

jag har försökt om och om igen kan jag lova! sen såg jag att nån hade kört in en kniv i däcket -.- men dom där fälgarna är enbart som projektfälgar

ska på nya senare

MilleN skrev:
Där du, nu när man ser allt på ser man att helhetsintrycket blir SJUKT bra!! smile Grymt jobbat med bakkjolen, trodde ärligt talat att du tagit dig vatten över huvudet där haha. Verkar bli riktigt nice till slut wink
Men du lär behöva jäkla feta sidokjolar som gärna skulle gå upp ända till listen för att det ska matcha det feta fram och bak smile Vad har du för planer?
stort tack!

tagit mig vatten över huvudet?

kan lova att hela de här projektet är tagit meter vis med vatten över huvudet!! men man kämpar sig cm för cm för att komma upp över ytan igen

kan lova att det kommer feta sidokjolar sen som matchar skärmbreddarna som kommer fixas framöver

får se om jag även kommer bredda upp till listen vid dörrarna, förstår vad du menar o har tänkt på det om och om igen :p
tack igen

Zadran skrev:
Ser grymt bra ut änsålänge! Men du borde ge bilen en skön breddning som passar front och bak. Sen raka skärmkanten bak måste ju väck smile Sen på med ett bar redigt breda fälgar med lite stretch och bottslamma bilen! GRRRYYYMMT big_smile
thanx dude

breddning kommer! skärmkanterna bak kommer försvinna för att passa in med resten, det löser jag med breddarna. fälg planer är 18-19"x10" bak o 18-19"*8" fram iaf

att "bottslamma" bilen är inget jag kmr göra! har 14cm i fram och 18cm bak i markfrigång om man mäter från kjolarna, motorbalken fram har 12cm nu o sen ska hela motor packetet i å då är det inte mkt över om man vill kunna köra bilen sen

tackar för alla kommentarer! jäkligt kul o se att folk kikar fortfarande!!

man blir bara mer triggad att fortsätta när det kommer mkt comments så att säga

Mvh! Andreas