3767
Sök

Va fick ni nu tillbax på skatteåterbäringen 2009 ?

★★★★★
455 Inlägg
28 maj 2009
Bjork skrev:
Det är inte allt för länge kvar tills pengarna kommer nu big_smile typ V.26 (22-28juni)??

Jag kommer bli rik i juni månad med återbäring + lön (med mkt helgdagar) + OB nätter big_smile

Kan man inte dra fram tiden lite? tongue Tror även fler än jag längtar för när dom pengarna kommer är
det nästa semester också smile

va så sent? har för mej man får dom i början av juni?? :S fick iaf 2.000:- smile

DFFL
9 020 Inlägg
28 maj 2009
Bjork skrev:
Det är inte allt för länge kvar tills pengarna kommer nu big_smile typ V.26 (22-28juni)??

Jag kommer bli rik i juni månad med återbäring + lön (med mkt helgdagar) + OB nätter big_smile

Kan man inte dra fram tiden lite? tongue Tror även fler än jag längtar för när dom pengarna kommer är

Jag har glömt ange konto så jag får vänta till i höst.
Men vi kan ju skippa de första och hoppa till de sista utbetalningarna (Då jag får big_smile) om det är ok med alla andra?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

OEM <3
6 957 Inlägg
28 maj 2009
FireTraXX skrev:
Bjork skrev:

Jag har glömt ange konto så jag får vänta till i höst.
Men vi kan ju skippa de första och hoppa till de sista utbetalningarna (Då jag får big_smile) om det är ok med alla andra?

Nej haha va surt tongue

Ang. utbetalningen..om ja minns rätt så fick jag mina veckan efter midsommar förra året, eller var de veckan innan? Neä veckan efter.

OEM <3

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
28 maj 2009
står på skatteverket att pengar kmr v24 ;D

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

36 Inlägg
28 maj 2009
ja tror det blir 2 lök, det går väl säkert till extraljus till "rallybilen" big_smile

efter en lång dag av hårt slappande är det skönt att koppla av!

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
28 maj 2009
tycker de får hiva in pengarna på kontot snart så man kan lalla iväg och köpa en ny speldator=D

Designer.
1 260 Inlägg
29 maj 2009
trocade skrev:
Fick betala 60k ...

Fan vad tjatigt =/

Remember, remember the fifth of November, the gunpowder treason and plot,
i know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot

Mustangfrälst
199 Inlägg
29 maj 2009
drygt 5 papp smile

Classic Mustang Club Sweden - För alla årsmodeller utav Mustang och Shelby
Classic Mustang Club Sweden @ Facebook

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
29 maj 2009
pengar..

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

gillar en riktig burnout
1 174 Inlägg
29 maj 2009
11500:-  men dom får jag inte förens i december.....surt

Forummoderator
10 576 Inlägg
29 maj 2009
9 sidor lång tråd om någonting som inte har inträffat än....

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Osponsrad
1 631 Inlägg
29 maj 2009
Får tillbaka lite över 6K som Mister Kronofogd kommer sno från mig. Så det blir ingen öl,ingen tuning på bilen, ingen semester, ingen stereo,ingen ny data, ja helt enkelt ingenting för min återbäring..
Låter kanske trist av mig och säga så men jag hade ju inte precis tänkt och lägga mina *redigerat* pengar på att betala Mister Kronofogd smile

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)

1 002 Inlägg
29 maj 2009
BudgetDunkaren skrev:
Får tillbaka lite över 6K som Mister Kronofogd kommer sno från mig. Så det blir ingen öl,ingen tuning på bilen, ingen semester, ingen stereo,ingen ny data, ja helt enkelt ingenting för min återbäring..
Låter kanske trist av mig och säga så men jag hade ju inte precis tänkt och lägga mina svarta pengar på att betala Mister Kronofogd smile

Varför klagar du.? Att du har skulder som du skitit i att betala är väl ingen annans fel än ditt eget.

Kul för dig att du jobbar svart och låter oss betala för dig..

...

Son Of Murphy
782 Inlägg
29 maj 2009
Har nu efter långt och moget överläggande kommit fram till att jag ska lägga mina 13612kr ska gå till följande:

* Chippa bilen
* Byta stereo i bilen (hittat en begagnad)
* Laga rost
* Nytt fram system
* Antingen tona rutor eller köpa black-rim lysen+blinkers.

Sen om det blir några pengar över går dom till en finlandsresa för o handla lite! wink

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!

vinnarskalle!
907 Inlägg
29 maj 2009
När utbetalas pengarna? Strax före midsommar som alltid?

1 418 Inlägg
29 maj 2009
Tidigast i slutet på vecka 34

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
29 maj 2009
Lindberg88 skrev:
Tidigast i slutet på vecka 34

Vecka 24 menar du väl?

Osponsrad
1 631 Inlägg
29 maj 2009
dahboy skrev:
BudgetDunkaren skrev:
Låter kanske trist av mig och säga så men jag hade ju inte precis tänkt och lägga mina svarta pengar på att betala Mister Kronofogd smile

Varför klagar du.? Att du har skulder som du skitit i att betala är väl ingen annans fel än ditt eget.

Kul för dig att du jobbar svart och låter oss betala för dig..

Kan ju säga att det är min far som satt mej där och att jag lever på existensminium för det. men kul att folk hoppar på en för att man försöker få ihop till brödfödan genom att jobba för 70 kr i timmen hos bönder.  Jag har haft jobb med lön varierande 12K till 25K så jag har betalt för mig.  FATTA!!!!!!!!!!

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)

191 Inlägg
29 maj 2009
jag kommer få typ 350-400 spänn WIIIEEE!!! De är ju faktiskt mer än en halv tank full!!!

260 Inlägg
29 maj 2009
10500:- få man då blir en ny bil tror jag..
Någon som vet när dom kommer innan midsommar vet jag iaf?

Sök