5107
Sök

Vad tycker du om youtube? synpunkter

Ingen himmel är så blå som min
2 985 Inlägg
1 maj 2009
steifan skrev:
gorgtube ? tongue

Hahaha big_smile

/Mattias

1 488 Inlägg
1 maj 2009
Håll er till trådskaparens fråga, youtube det är på tal om och inget annat.

Mr Turbo
509 Inlägg
6 maj 2009
Sidan äger! Tyvär många som inte kan nåt om bilar där....Kom tex i bråk med en 13 åring som påstod att filmen på "hans" volvo 144 var en volvo 940.    Ganska så stor skillnad..Har många fler exempel.
Kan ni se skillnad på en Volvo 940 och en volvo 144?tongue Jag kan^^
Och en annan kille, han hade en toyota supra som var "hans"... Problemet var att det var en Nissan 200... Oxå en jäkla skillnad...

Turbo..Mr Turbo

Man blir ensam om man vill ha hela.
174 Inlägg
6 maj 2009
Youtube dog när de började med regionskodning. "This clip is not avaliable in your country."

Och ja, jag vet att det finns proxys o sånt, men orka...

Åka kollektivt är, att åka med personer man inte vill umgås med,
på en tidpunkt som inte passar och till en plats man inte vill åka.

354 Inlägg
6 maj 2009
steifan skrev:
gorgtube ? tongue

Nån borde styra upp gorgtube ! Det är kul att se bilfilmer, men jag börjar bli trött på alla enhjulande Volvo's på en film med pixlar större än ladugårdsdörrar. Folk måste lära sig att inte använda KASSA mobiler när dom filmar! -.- Skönt att skriva av sig!

7 120 Inlägg
6 maj 2009
Nizzura skrev:
Youtube dog när de började med regionskodning. "This clip is not avaliable in your country."

Ja, har märkt det på sista tiden.. Vad fan är det egentligen?

Mollllgan
6 maj 2009
Diggar tuben och kikar mest tutorials till diverse program

Man blir ensam om man vill ha hela.
174 Inlägg
6 maj 2009
Aerodynamik skrev:
Nizzura skrev:

Ja, säg det. Drygt är det iaf.

http://www.youtubeproxy.co.uk/ fixar problemet.

Åka kollektivt är, att åka med personer man inte vill umgås med,
på en tidpunkt som inte passar och till en plats man inte vill åka.

Studerande
727 Inlägg
6 maj 2009
Trådstartare
Nizzura skrev:
Aerodynamik skrev:
Nizzura skrev:

Ja, säg det. Drygt är det iaf.

http://www.youtubeproxy.co.uk/ fixar problemet.

Erm, vad är YouTube Proxy förnåt? roll

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

429 Inlägg
6 maj 2009
Mkt bra, lite jobbigt att hitta de "senaste populära roliga" videosen bara, blir mest andra "inget att göra" sidor man får gå in på för att hitta gobitarna.

// Pontus

1 854 Inlägg
7 maj 2009
Det är beroendeframkallande tongue

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
10 maj 2009
youtube är bland mina favorit sidor , lyssnar på musik och kollar på film klipp , gillar den sidan mycket

Nissan Silvia

831 Inlägg
10 maj 2009
Sjysst som fan men dessvärre blir det bara sämre och sämre när all denna copyright skit tar överhand. Mycket missvisande skit som youtube:s egen crew skickar till användare som har upphovsrättsskyddat material ligger uppe. T ex kan man få nån jävla skitlåt att promota med istället för det copyrighskyddade materialet man lagt upp. Låt säga jag vill lyssna på "Michael Jackson - Billy Jean" men när jag klickar in på den är det nån jävla hårdrocksdänga. SÄMST!

vinnarskalle!
907 Inlägg
11 maj 2009
Hatar att det kommer upp en massa kareoke/ hemgjorda covers på bra låtar! Grymt irriterande.

Utöver det gillar jag youtube, finns mycket roligt/intressant där.

Studerande
727 Inlägg
11 maj 2009
Trådstartare
CrilleD skrev:
Sjysst som fan men dessvärre blir det bara sämre och sämre när all denna copyright skit tar överhand. Mycket missvisande skit som youtube:s egen crew skickar till användare som har upphovsrättsskyddat material ligger uppe. T ex kan man få nån jävla skitlåt att promota med istället för det copyrighskyddade materialet man lagt upp. Låt säga jag vill lyssna på "Michael Jackson - Billy Jean" men när jag klickar in på den är det nån jävla hårdrocksdänga. SÄMST!

Aa fan, när man inte kan lyssna på den riktigt låten. Själv har jag gjort ca 13 vids tror jag och typ 4 av dom har inge ljud pga. copyrightskyddad elr vad fan det är hmm *surt* mad

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

Master of the obvious
636 Inlägg
11 maj 2009
70% av tiden man sitter vid datorn är tuben öppen, för musik mm smile

Bmw e30 Touring M-tech 2 / 5-bult / BBS RC

Sök