Hej där! Är sååå jävla förbannad just nu!
I lördags så var jag med ett gäng vänner upp vid Mc.Donals i Falköping innan dom
skulle iväg till Mariestad.
Stod utanför på P-platsen tilsammans med en av dom som åkte med mig (han hade med sig en
panpizza som han var tvungen att äta upp innan vi gick in

)
När vi står vid min bil kommer det en liten Polokombi, han svänger...svänger väldigt brett
DONK! rätt in i min bil (bakom H-bakhjul i stötfångaren)
Hade inte vi hoppat undan hade han kapat mina knän.
Hade inga skadeanmälningspapper i bilen, men ett vittne med mig.
Han tog på sig allt och bad om ursäkt, riktigt reko kille tyckte jag då.
Idag (mån) skulle han ringa mig efter 18.00, ingen ringde så ja kontakta han vid 18.30.
Han sa då att han inte hade råd med sin sj.risk och ja sa okej, hade då fått pris på på lack
och återbehandling hos Ditec, notan hamnade på 3500kr..det hade inte heller råd med sa han.
Han ville då kolla lack med sin kompis, han sa att om det är typ 1500-2000kr billigare så ville han
ta det ist, men jag sa att det tillåter inte jag för han ska väl inte bestämma vart MIN bil ska fixas?
Åkte sen upp till polisen i ren ilska och förklara allt och dom fatta inte varför inte bara betalar?
Eftersom jag har erbjudit mig att skruva av stötisen sj etc.
Fick skadeanmälningspapper som ska fyllas i och polisen sa att han kommer få betala hur han än bär sig åt.
Han har oddsen emot sig, jag har vittne, han erkände och jag har lagt fram bra förslag på att fixa allt smidigt!
Ngt mer som ja kan använda mig av eller vad tkr ni om detta?
Mvh
En liten bild:
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/16132/639711_upg94b.jpg]()