tja har fått ett par fälgar och jag vet inte vilka bilmodeller fälgarna passar på . och bultcirkeln vet jag inte heller. någon som vet på vilka dem passar ? det är märket oz sen står det msw.
vet du inte bultcirkel elle ET så e de e ju omöjligt å veta vilken bil som passar på.
vet ingenting om dem snubben skulle kasta dem så fråga bara om jag fick dem då sa han ta dem. frågade aldrig till vilken bil det va. hur mäter man bult cirkeln då ?
har kollat nu och et va et37 så vilka bilar passar dem ? fick höra att det kan va till bmw e30 karossen. snabba svar tack
du kan inte veta vilken bil de ska sitta på genom o bara se et:n, du måste veta bultcirkeln, mär från ett håls ytterkant till ett håls mitten, tror de e så är inte 100
du kan inte veta vilken bil de ska sitta på genom o bara se et:n, du måste veta bultcirkeln, mär från ett håls ytterkant till ett håls mitten, tror de e så är inte 100
saab 9000 har 4x108, även äldre 850 med fyrbult har det. vissa ford sierra har 4x108 också, men jag har tyvärr ingen aning om vad det är för ET det ska vara till dem bilarna