2204
Sök

Trött på de amerkanska tunnelseendet på våra svenska crusingar !!

518 Inlägg
30 juli 2009
Hackev8 skrev:
dom börja med de efter power big meet ivästerås börja så då tog alla andra städer å gjorde samma sak men dom får inte stopa upp andra bilar de är hindrande av trafick för om dom ska stopa för vissa bilar så måste dom stänga av vägen & om de är vissa bilar som bara får gå så ska dombilarna ha ett kort i rutan att bara dom får rulla där jag var med i ett protest tåg på power big meet med min van bara för allt kom saningen fram när den första bilen åkte till polisen å tog reda på saningen så fick alla vanar åka in på en gata dom hade stängt av men vanar är licka mycke en amerikanare en vad en volvo är så jag fatar inte varför folk ska klaga på en van för de finns dom som är bra finna de är bara att kolla runt här på garaget å kolla jag vet flera stycken som e finna å årning gjorda ta bort alla volvo,bmw,saab, å lått alla amerikanare få rulla & vanar om man börjar kolla så var de bra många finna vanar som var med när crusingen började ////hackev8

Prova att använda punkt och komma tecken så blir det mycket mer lättläst.

ställer man av en volvo 740 inför vintern är det nåt som inte klickar i ordentligt.

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
30 juli 2009
Finns väl inget som säger att cruisingar enbart är till för amerikanska bilar. Visst, om en jänkeklubb arrangerar cruisingen så är det väl inte så konstigt att man bara vill ha jänkare där och inte massa japsare och europeiska bilar.

Skulle däremot en japsklubb arrangera så kanske man inte vill ha massa jänkare där.

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

2 121 Inlägg
30 juli 2009
325i skrev:
Hackev8 skrev:
dom börja med de efter power big meet ivästerås börja så då tog alla andra städer å gjorde samma sak men dom får inte stopa upp andra bilar de är hindrande av trafick för om dom ska stopa för vissa bilar så måste dom stänga av vägen & om de är vissa bilar som bara får gå så ska dombilarna ha ett kort i rutan att bara dom får rulla där jag var med i ett protest tåg på power big meet med min van bara för allt kom saningen fram när den första bilen åkte till polisen å tog reda på saningen så fick alla vanar åka in på en gata dom hade stängt av men vanar är licka mycke en amerikanare en vad en volvo är så jag fatar inte varför folk ska klaga på en van för de finns dom som är bra finna de är bara att kolla runt här på garaget å kolla jag vet flera stycken som e finna å årning gjorda ta bort alla volvo,bmw,saab, å lått alla amerikanare få rulla & vanar om man börjar kolla så var de bra många finna vanar som var med när crusingen började ////hackev8

hehe, fattar hur du tänker.. men sen har du ju en van så wink
ähhh, ja fattar tanken men min åsikt e som så att på dagarna ska de va fina/annorlunda/häftiga bilar men sen på kvällen så borde de mesta få rulla på alla cruisingar..

om man tänker så så håller jag med dig

2 121 Inlägg
30 juli 2009
Karl-Bertil skrev:
Hackev8 skrev:

Prova att använda punkt och komma tecken så blir det mycket mer lättläst.

visst kan ja de...

693 Inlägg
30 juli 2009
Men ALLA cruingar ordnas utav jänkebilsklubbar eller efter bilutställning som tidningen Wheels eller Power ordnat som skriver enbart om jänkebilar så då ska det bara vara jänkebilar med i cruisingen. Sen kan japsägare-Bmw-Volvo folket ordna egen cruising. Har dom ordnat nån enda cruising? Dom träffas hellre på parkeringsplats och sladdar runt....helt ok om ifall dom tycker det är skoj:)
Senast redigerat av Streetfreak (4 augusti 2009)

Customiserare
1 212 Inlägg
30 juli 2009
Streetfreak skrev:
Men ALLA cruingar ordnas utav jänkebilsklubbar eller efter bilutställning som tidningen Wheels eller Power ordnat som skriver enbart om jänkebilar så då ska det bara vara jänkebilar med i cruisingen med. Sen kan japsägare-Bmw-Volvo folket ordna egen cruising. Har dom ordnat nån enda cruising? Dom träffas heller på parkeringsplats och sladdar runt....

Instämmer helt......

Jappsar och dyligt det finns många träffar för er som finns att se här på garaget... kolla där o säg mig hur många jänkebilsträffar där finns med???

raggen går

157 Inlägg
17 september 2009
allenalle skrev:
ja tycker alla bilar ska få crusa är de crusing så är de crusing,då borde det räcka med att ha en bill,alla kan inte sitta och åka runt i stora amerikanare som går på 100.000-200.000 ungdommar har inte råd med en sån bil därför så tar dom det dom har och ibland kan de vara jävligt kul när det kommer en skrotbil som knappt håller ihopp full med supande folk,det är ju de som har en charm med crusinar tycker ja :9 just variationen på bilar,dom mindre crusingarna brukar vara dom bästa för då händer det mesta.

håller med helt här... ungdommar har inte dom pengaran. en snygg stylad bil borde funka lika bra.. e ungdomaran som är framtiden...  dessuotm det ingen tänker på e ju att en japs drar  inte lika mkt bensin som en stor amerikanare så i dessa tider med miljö snacket så e det ju  bara bara om det kommer in fler mordena bilar... fast då inte orginalare ... då kan man ju lika gärna ställa sej på e20 å glo:)

Customiserare
1 212 Inlägg
17 september 2009
Jag fattar inte varför inte folk som skriver här inte läser om vad det handlar om!!!!!!!

EN AMRICANSK CRUSING SKA HA AMRICANARE!!!

EN JAPPS CRUSING SKA HA JAPSAR OSV!!!!!!

DU VILL VÄLL INTE HA EN GLASS NÄR DU HAR BESTÄLLT EN KORV????

LÄS INNAN NI SKRIVER!!!!

Det finns också blandad crusingar men de e inte det denna tråden handlar om.......

Ps:  Blir så trött på folk som inte läser innan dem skriver....

Raggen går!!

raggen går

5 198 Inlägg
17 september 2009
är det inte så enkelt att det är anordnaren som bestämmer vilka bilar som ska få komma in ? Att det ska va sånt tjaffs om detta.

Customiserare
1 212 Inlägg
17 september 2009
gamlingen skrev:
är det inte så enkelt att det är anordnaren som bestämmer vilka bilar som ska få komma in ? Att det ska va sånt tjaffs om detta.

jo visst är det anordnaden som bestämer de.... jag fattar inte vad folk gnäller om... e de jänke crusing så ska man inte köra dit med en erupe o tro att man ska komma in folk blir bara iriterade... ställ bilen o titta i stället....

raggen går

blacken
17 september 2009
I ystad går det bra att cruisa med en van där emot släpps dem inte in på sockerbrukets område
där själva träffen är med förklarning att det sups för mycket i dem

lollollollol Det var fanimej första gången man hörde något sådant, ifrån raggare. Aldrig varit med om att dom tycker att det "sups för mycket" vad fasen gör dom utanför bilarna då? dricker kaffe med prästen..

5 111 Inlägg
18 september 2009
rob_fs skrev:
allenalle skrev:
ja tycker alla bilar ska få crusa är de crusing så är de crusing,då borde det räcka med att ha en bill,alla kan inte sitta och åka runt i stora amerikanare som går på 100.000-200.000 ungdommar har inte råd med en sån bil därför så tar dom det dom har och ibland kan de vara jävligt kul när det kommer en skrotbil som knappt håller ihopp full med supande folk,det är ju de som har en charm med crusinar tycker ja :9 just variationen på bilar,dom mindre crusingarna brukar vara dom bästa för då händer det mesta.

håller med helt här... ungdommar har inte dom pengaran. en snygg stylad bil borde funka lika bra.. e ungdomaran som är framtiden...  dessuotm det ingen tänker på e ju att en japs drar  inte lika mkt bensin som en stor amerikanare så i dessa tider med miljö snacket så e det ju  bara bara om det kommer in fler mordena bilar... fast då inte orginalare ... då kan man ju lika gärna ställa sej på e20 å glo:)

Kostar det inte pengar att styla en bil snyggt också vad det än är?
Ska jag cykla på cruisingen om jag inte har råd med en bil?
Ska man tänka på miljön ska man väl inte cruisa alls?
Det är som sagt upp till arrangören. Ordna en egen cruising om nån annans inte duger. Vissa cruisingar är öppna för alla, och de går ju åka på också. Andra är ordnade för vissa bilar, helt OK, det är ju inte så att jag nu åker på bug run med min merca, även om nu det är en TRÄFF för VW-bilar så är ju principen densamma.
Det är knappast för att jävlas med folk som har för lite pengar, snarare har de arrangerat för en viss sorts bilar, och då får man väl acceptera det i stället för att gnälla?

Diktator
968 Inlägg
18 september 2009
rockabilly_ponta skrev:
Jag fattar inte varför inte folk som skriver här inte läser om vad det handlar om!!!!!!!
LÄS INNAN NI SKRIVER!!!!
Det finns också blandad crusingar men de e inte det denna tråden handlar om.......
Raggen går!!

betalar vi inte till samma ställe när vi betalar vägskatt? då borde ju jag få köra min bil när fan jag vill, även när jag ska fucka för cruisings...

tänkte också säga till dig lite, lär dig skriva rätt med enter och stor bokstav på datorn så ska det nog gå lättare för dig att uttrycka dig som en normal människa och slippa se ut som det är live från lunarstorm

förövrigt, vem fan vill vistas tillsammans med raggarna, är det inte nog förnedrande att dom fortfarande finns?
Senast redigerat av Brandis (18 september 2009)

5 198 Inlägg
18 september 2009
Brandis skrev:
rockabilly_ponta skrev:
LÄS INNAN NI SKRIVER!!!!
Raggen går!!

betalar vi inte till samma ställe när vi betalar vägskatt? då borde ju jag få köra min bil när fan jag vill, även när jag ska fucka för cruisings...

tänkte också säga till dig lite, lär dig skriva rätt med enter och stor bokstav på datorn så ska det nog gå lättare för dig att uttrycka dig som en normal människa och slippa se ut som det är live från lunarstorm

förövrigt, vem fan vill vistas tillsammans med raggarna, är det inte nog förnedrande att dom fortfarande finns?

Säger han som inte skriver med stor bokstav vid ny mening. Det brukar va dom som gnäller som avundas mest. Du behöver inte vara tillsammans med raggarna,alltså behöver du inte åka på nån jänkebils cruising heller.

Diktator
968 Inlägg
18 september 2009
gamlingen skrev:
Brandis skrev:
rockabilly_ponta skrev:
LÄS INNAN NI SKRIVER!!!!
Raggen går!!

Säger han som inte skriver med stor bokstav vid ny mening. Det brukar va dom som gnäller som avundas mest. Du behöver inte vara tillsammans med raggarna,alltså behöver du inte åka på nån jänkebils cruising heller.

jag använder sällan storbokstav, so what? betyder det att det blir svårare att läsa? eller du kanske föredr

a
rar
att

man har enter

ÖVERALLT OCH CAPSLOCK!!!!!!!!  snyggt va...

nej, men dom behöver fan inte klaga på att man använder bilvägen för vad den är tillför, crusing med finbilar görs bäst när man är själv... inte fan vill jag ha 20 andra bilar som glänser när jag showar min bil... konkurreras är aldrig bra när man showar off

5 198 Inlägg
18 september 2009
Brandis skrev:
gamlingen skrev:
Brandis skrev:

jag använder sällan storbokstav, so what? betyder det att det blir svårare att läsa? eller du kanske föredr

a
rar
att

man har enter

ÖVERALLT OCH CAPSLOCK!!!!!!!!  snyggt va...

nej, men dom behöver fan inte klaga på att man använder bilvägen för vad den är tillför, crusing med finbilar görs bäst när man är själv... inte fan vill jag ha 20 andra bilar som glänser när jag showar min bil... konkurreras är aldrig bra när man showar off

Men varför gnälla på nån när man gör samma fel själv ? Men du har ju tydligen uttrycksproblem själv.

Så va det knappast nån show det va frågan om. Men vill du visa upp din bil ensam så kan du ju ställa dej på nån parkering och visa upp den.
Senast redigerat av gamlingen (18 september 2009)

Diktator
968 Inlägg
18 september 2009
ja, ursäkta min icke korrekta svenska, dock har jag ju lyckats klart bättre än rockabilly_ponta att skriva, så se det jag klagade på hos honom som ett försök att föra upp honom på min nivå. sen vart din nivå ligger, det är ju inte klart så mycket bättre än mig.

nu menade jag inte direkt som du kanske själv inser och förstår såklart inte att jag ska på show(se elmias motormässan) utan mer visa upp min bil, vilket showa off betyder, man visar upp sig/något. detta kan dock vara svårt för vissa att förstå eftersom jag blandar både svenska och engelska i mina meningar. vill jag stå på en parkerng och visa upp min bil så gör jag det. inte mer än det. men detta ämne handlar ju varken om att du anser dig bättre än mig på skriva, eller om att stå på en parkering och visa upp sig, utan att åka i sin bil och visa upp sig och vem som får ligga framför mig och efter mig, stick to it

5 198 Inlägg
18 september 2009
Nog håller jag med om att du skriver bättre,, inget snack om den saken.. .nog förstår jag hur du menar och vad  du skriver,, självklart... men klart är ju att som jag tycker ang cruising att... avlyser dom ett område så har dom tillstånd och då är det ju en viss typ av bilar som ska få komma in.. men annars så har alla rätt att åka där,, En allmän cruising = Till för ALLA... Avlyst = särskilda bilar.. vilka det nu är... nån drifting klubb eller saab eller jänke klubb.

EDIT:no hard feelings * klapp på axeln*
Senast redigerat av gamlingen (18 september 2009)

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
18 september 2009
Tycker det ska vara veteranbilar på en riktig cruising. Amerikanare, Europé, Japan, vad som helst bara det är över 30 år gammalt. Vans, pickisar, vad som helst bara folk sköter sig.
Pilsnerhäckar är inte så trevligt och heller inte vans fullpackade med folk som för ett jävla liv. Såna går bort från cruisingar.

Tycker det är bara skit när nyare svenssonbilar drar runt med neonljus och spelar så det dånar och skramlar i plasten...

Var i Rättvik på cruising och såg en kille i en BMW burna och polisen såg honom. Det blev ett jubel utan like när farbror blå läxade upp honom och gav honom böter.
Blir givetvis böter om en veteranbil bränner gummi, men det är inte mer än rätt. Det ska gå lugnt till på en cruising.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

5 198 Inlägg
18 september 2009
cruisng borde va ett fenomen som håller på dagtid... sen när natten kommer så kan buset ta över när de seriösa har visat upp sitt..

Sök