4 augusti 2009
Trådstartare
Snoogiloo skrev:
den bör kläs tycker jag. träet är snyggt i sig men där det e sågat ser det inte så fint ut pga färgskiftningen.
att ha samma blåa färg som resten av bilen hade nog varit snyggast men den är nog rätt svår att få tag på en liknande färg

så nån mörk grå eller eller svart brukar passa in till det mesta

men det ser fint ut detta

tänk så mycket snyggare man kan få det i en kombi än i sedan

lutar åt att den kläs, pappa tipsade om ett ställe i sickla där han trodde jag skulle kunna hitta ngt liknade tyg i liknande färg som mattan. ska kolla upp det .
jo det är ju lite mer plats i en kombi :-)
ekmaan skrev:
i hålen kan du väl ha plexi, elr nå lampor så de blir lite ljus därbak

tror inte det blir så bra, blir nog lätt repigt då jag har hund och jag anväder facken som förvaringsutrymmen. har börjat på 2 st luckor i plywood som jag också tänkte klä så att dem knappt syns, men jag vet inte om jag ska låta det vara öppet el om jag ska sätta dit luckor
maco skrev:
Är det sådant gjutnings plywood du har som material? Isf gör du nog bäst i att dämpa lådan ordentligt. Om du knackar på lådan kommer du att höra att den har ett lite "plonkande" ljud istället för det dova dunset som man får av MDF. Vilket inte är idealiskt.
pappa har tagit det från jobbet där dem har det när dem bygger inredningar i tex skåpbilar, är ngn form av armerad plywood. har isolerat den med skummgummi isolering, tror den är ca 20mm tjock
Senast redigerat av Chippen88 (4 augusti 2009)