4358
Sök

Hur lägga in bil i kategori "gamla bilar"?

3 650 Inlägg
18 maj 2009
Trådstartare
har sökt men fattar inte hur man gör tongue

BMW fantast
1 172 Inlägg
18 maj 2009
du lägger väl in den som vanligt som du gjorde med dina nuvarande, sen fyller du bara i när du sålde den så hamnar den nog under den kategorin automatisk har jag för mig...

gå in på redigera.. där är en ruta du kan kryssa för att du inte brukar bilen mera pga att den är såld eller skrotad... wink
Senast redigerat av AeroMalm (18 maj 2009)

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

3 650 Inlägg
18 maj 2009
Trådstartare
men grejen e den att jag inte har bilen uppe nu..la upp den för 2 år sen, men då fick den inte vara kvar..hur lägger man upp en bil man aldrig haft uppe? hittar ingenstans att skriva in det

Med.lem
3 759 Inlägg
18 maj 2009
Kesler skrev:
men grejen e den att jag inte har bilen uppe nu..la upp den för 2 år sen, men då fick den inte vara kvar..hur lägger man upp en bil man aldrig haft uppe? hittar ingenstans att skriva in det

Då gör du en ny, och markerar i den som såld...

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

3 650 Inlägg
18 maj 2009
Trådstartare
Mr_EmCom skrev:
Kesler skrev:

ok tack

BMW fantast
1 172 Inlägg
18 maj 2009
Mr_EmCom skrev:
Kesler skrev:

precis.. lägg upp bilen igen, och kryssa för såld när du har skrivit i all fakta och lagt upp biler m.m

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

Sök