Kan hända att denna tråd hamnar i fel del av formut, får be om ursäkt isånna fall.
Ska åka och titta på ett par fälgar och säljaren verkar inte veta så mycket om dom.... undrar därför hur man mäter bultdelningen samt et på en fälg? ska ha en fälg som e till golf iv så det ska vara 5 100 sen et45 om jag inte har helt fel? rätta mig gärna.
att dom e 5 bultade vet jag redan men dom där 100... är det cc 100mm på bultahålen?
sen et... hur mäter jag det? mycket tacksam om någon vill ta sig tid till en bra förklaring
har ingen aning om hur man mäter men på dom flesta fälgarna brukar det finnas med gjutet eller stå någonstans vad de är för ET och bultmönster iaf på dom flesta jag ägt
har ingen aning om hur man mäter men på dom flesta fälgarna brukar det finnas med gjutet eller stå någonstans vad de är för ET och bultmönster iaf på dom flesta jag ägt
Okok, ska kolla detta... men då säljaren knappt verkar veta om det är vinterdäck eller sommardäck på så tror jag det blir svårt för honom att leta reda på detta. och det nu inte finns så uppskattas det med instruktioner på hur man mäter det också