Intresset för fordon har alltid funnits, sen man gick i blöja och panga lampor på skrotbilarna som stod på gården på den tiden, sen har man ju en farsa som byggde tex en lådbil (typ F1), 14" chopper-cykel, batman cyklel osv, sen när man blivigt ca 8år eller nått så började man ju skruva cyklar och leka med permobil, sen vid 10årsålder inhandlades en lite cross (dom första åren var det farsan som skruva med den men snappa ju upp en del) sen blev det nån hemmabyggd gokart osv. när jag var ca 11-12år så köpe jag en moped (min 3e) men första som inte bara stod utan denna fixade jag och farsan tillsammans (den mopeden köptes för hela 100kr och går än idag) fast vid 13års åldern börja jag skruva själv på allvar och det passarade ca 45st mopeder fram tills jag var 16-16,5år (har la 13st kvar..ps till salu) sen vid 16,5års ålder flytta jag hemmigrån och införskaffa mig en opel ascona E som fick en lgf skylt och gick som grusbilsräser samt nån tur till pizzerian, men den fick man ju pilla lite med ibland, på det spåret kom jag in på bilområdet och har nu haft ett antal bilar och lärt mig mycket men man kan ju lära sig mer;) får väll tillägga att jag har varit ute i garaget och kollat nät pappa har skruvat under hela min uppväxt så är nog tack vare honom som jag fått mitt intresse och min kunskap. Så tack så mycket farsan:D
Om vi killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett.
Men vad kallas det när tjejer blir svettiga på samma ställe?
- Läppglans?