5850
Sök

BRL snabba att beställa från?

407 Inlägg
12 april 2006
Trådstartare
Undrar bara om det har gått snabbt när ni har beställt grejer från BRL? Nämligen i desperat behov av prylarna eftersom jag ska "hem" till helgen. La in beställningen i natt och betalade det över banken men det har inte hänt något ännu. Inte fått något bekräftelse på mail och där står inget om att de skickat de under "mina sidor" så de har inte tagit hand om det ännu. Så frågan är om man hinner få det tills på fredag om de skickar paketet imorgon...

3 295 Inlägg
407 Inlägg
12 april 2006
Trådstartare
Fan också, dum som man är så tänkte man inte på det. Både fredagen och måndagen är röda dagar....

Det lär säkert dröja ett bra tag innan jag får skiten då!

Evolution
1 627 Inlägg
12 april 2006
tror det är det

Fäll ner pungen och landa

407 Inlägg
13 april 2006
Trådstartare
Snabbt värre gick det att beställe från BRL! Var först rädd för att paketet inte skulle komma förrän nästa vecka med tanke på de röda dagarna. Betalade grejerna och la beställningen tidigt på onsdag morgon och nu står det att paketet ska vara i staden min och på väg till utlämningsstället. Med andra ord så ska jag kvitera ut paketet senare idag om inget oförutsett har skett. Vill bara ge ett positivt omdömme för att de har varit så snabba med ordern.

Sök