2404
Sök

Internet hjältar..!!.. A.k.a folk som tuffar sig via internet.. =D

Avstängd
268 Inlägg
25 maj 2009
Trådstartare
Haha.. fick göra edit här...

De börjar me att min flickväns lille bror bråkade me 2 killar på MSN...

Min flickväns lillebror är då 14.. Och killarna han bråka med va 16 och 21 år gammla...

Killarna sa saker som "Din systers kille kommer få problem om han inte ringer oss" (fick telefon nummer från dom... Artiga pojkar! wink) och "Du kommer få problem"...

Baksidan av de hela är dock att killarna vet inget om oss.. Så dom hotar i onödan.

Detta är så kallade internet hjältar. Personer som håller på och hotar o.s.v. via internet och är fega i verkligheten

Har ni några erfarenheter med s.k. Internet-hjältar? big_smile

Har tråkigt så jag vill höra era berättelser om ni nu har några. smile
Senast redigerat av doch (25 maj 2009)

Demirish _-^-|-^-_ Då har man gått i pappas fotspår och första sportbilen blev en 3,5 liter BMW.. ^^,... Pappas 635 vs Min 335 <3

7 120 Inlägg
25 maj 2009
Öh, va? tongue

631 Inlägg
25 maj 2009
... ?

Professional dreamer
398 Inlägg
25 maj 2009
Antingen är jag waay för trött för att hänga på forum, för jag fatta ingenting av det du skrev!tongue

Men njae.. Just att ens sitta på Bilddagboken och kommentera folk man inte känner, för att sedan "bråka" via msn..?

Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)

Avstängd
268 Inlägg
25 maj 2009
Trådstartare
Jag skriver om de..! smile..

säger "EDIT"

Demirish _-^-|-^-_ Då har man gått i pappas fotspår och första sportbilen blev en 3,5 liter BMW.. ^^,... Pappas 635 vs Min 335 <3

Miklen
25 maj 2009
..orka bry sig..

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
25 maj 2009
hahaha inget och bry sig om ;P hmm langa msn big_smile vill v ame och höra

Avstängd
268 Inlägg
25 maj 2009
Trådstartare
ralle_boyen skrev:
hahaha inget och bry sig om ;P hmm langa msn big_smile vill v ame och höra

Msn ger jag inte ut här.. xD Men skicka PM så kan du o ja ta ett snack me dom..

Förstår att många av er säger "orka bry sig" och inte fattar då en "internet-hjälte" är en relativt ny sak.. smile Folk är fega i verkligheten o tar allt på nätet..

631 Inlägg
25 maj 2009
Håller med..   

Lets Bilda Garage Maffian, youknowwhatimsayin' ?

InternetHjältar har funnits lika länge som internet..
Senast redigerat av Arradin (25 maj 2009)

Avstängd
268 Inlägg
25 maj 2009
Trådstartare
hedeknasan skrev:
Antingen är jag waay för trött för att hänga på forum, för jag fatta ingenting av det du skrev!tongue

Men njae.. Just att ens sitta på Bilddagboken och kommentera folk man inte känner, för att sedan "bråka" via msn..?

Bilden han kommentera va ju på en EXTREMT lättklädd tjej.. Väldigt provocerande bilder.
Tvinga mig inte ladda upp bilderna här i forum. Men tjejen framställs som väldigt "billig" på bilderna.

Avstängd
268 Inlägg
25 maj 2009
Trådstartare
Arradin skrev:
Håller med..   

Åfan.. Så du har alltså sysslat me sådant.. Jag visste inte att man var tuff på internet förrens min flickväns lillebror ringde mig.

Va bra att dom killarna inte gick på han på gatan. Då hade ja letat upp dom och kastrerat dom jävlarna.
Tyckte allmänt de va fånigt av dom att mobba sådär så ja ville höra om NI har några roliga berättelsen om detta?

631 Inlägg
25 maj 2009
doch skrev:
Arradin skrev:
Håller med..   

Åfan.. Så du har alltså sysslat me sådant.. Jag visste inte att man var tuff på internet förrens min flickväns lillebror ringde mig.

Va bra att dom killarna inte gick på han på gatan. Då hade ja letat upp dom och kastrerat dom jävlarna.
Tyckte allmänt de va fånigt av dom att mobba sådär så ja ville höra om NI har några roliga berättelsen om detta?

Icke, men man har ju stött på några miljoner smile

Men grejjen är ju den, att folk säger att du inte ska bry dig, för att du inte borde det.. inte värt att lägga ner en minut på.. Men komiskt är det, jajamensan smile

Avstängd
268 Inlägg
25 maj 2009
Trådstartare
Arradin skrev:
doch skrev:
Arradin skrev:
Håller med..   

Icke, men man har ju stött på några miljoner smile

Men grejjen är ju den, att folk säger att du inte ska bry dig, för att du inte borde det.. inte värt att lägga ner en minut på.. Men komiskt är det, jajamensan smile

Precis.. O ville höra några av era berättelsen.. big_smile Liksom.. Vad dom har sagt.. hur dom har hotat och med vad? smile

OEM <3
6 957 Inlägg
25 maj 2009
Dagens I-lands problem..

OEM <3

Avstängd
268 Inlägg
26 maj 2009
Trådstartare
HAHAHAH.. Jag o Ralle o hans polare hade tråkigt.. xD Så vi fulade oss lite me han killen som hota min flickväns lillebror... Killen verkar stolt över sin lägenhet.. ^^,

-Tat bort text jäveln-

:_::_::_::_::_::_::_::_::_::_::_::_::_::_::_::_::_::_::_::_::_::_::_::_::_::_::_::_::_::_::_::_:

Hur som hällst... Nej. Inget "I-lands problem".... Om du är ute efter sådana trådar så varför läser du inte topic... Du ser själv att detta är en vanlig nonsense tråd om "Internet hjältar"....

Här ser ni iallfall en typisk internet hjälte..! big_smile
Senast redigerat av doch (26 maj 2009)

319 Inlägg
26 maj 2009
doch skrev:
Massa text.

Här ser ni iallfall en typisk internet hjälte..! big_smile

Ja, men du är ju likadan du.

"Ralle? va säger du.. Ska vi sticka hem till han och ta med han till skogen och sätta en spade i hans huvud?"

Du är så jävla hård!

Ordning är till för idioter, genier behärskar även kaos.

underordnad allfixare
696 Inlägg
26 maj 2009
doch och ralle_boyen ni är ju på samma dagisnivå som han

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

801 Inlägg
26 maj 2009
vad fan är detta nu för påfund? du är ju precis lika tuff tillbaka.... fett värd tråd....

Kanon..
1 473 Inlägg
26 maj 2009
Men herrejävlar...
Såg nånstans där i texten att du skulle vara 25 och väktare, stämmer det?

Inte undra på att väktare får dåligt rykte.

3 714 Inlägg
26 maj 2009
Väktare aka Lingonpoliser får dåligt rykte pga av såna som dig....

Denna tråd kommer låsas smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Sök