Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
Tack för alla tipsen där, det var lite som jag hade tänkt mig men jag är fundersam nrä det gäller fälgarna. Har köpt Chrome färg (800 kr/litern ^^) och har funderat på att ha de i chrom och svart på ngt sätt, eller helt chrome.
Vad tycker ni om såhär fram? (Gjorde det i paint så det e inte så bra)
Det låter lite som att du funderar på ungefär samma tema som jag siktar mot. Mitt tak är ännu inte åtgärdat, men även det ska följa samma färgtema. Motorhuven är i kolfiber och har lackats i bilens färg på kanterna.
Jag skulle göra övre halvan av bilen svart, sen nedre silver avskärmat med en smal röd pinstripe i mitten typ. Sen svarta fälgar med en röd rand på fälgkanten.
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Jag tycker det ser ut som du har fått massa stenskott i mitten på huven och bytt bakskärmar pga krock el rost och vill dölja skavankerna med svart färg för att det är för svårt att blanda rätt silvrig kulör.
Ministers lexus får inte alls samma billighetsstuk pga kolfibern.
är kass på sånt här men det hade varit grymt snyggt om du gjorde nått liknande, betyder kanske att du får köpa mer röd färg. eller så kan ju man skifta plats på det röda och det silvriga så man får en röd kant istället. gjort i paint därför ser det ut som det gör.[/i]