Bänkningen och mappningen är över och jag är jätte nöjd med slutresultatet.
Vi hade lite problem med tändningen men efter att justerat tändstiften så kunde vi gå upp i ladd.
Det slutade i 405hk och 550Nm som dagens bästa resultat med ett laddtryck på 2bar. På bakhjulen är det en effekt på 373hk och 513Nm som bäst. Väldigt nöjd är jag också med det nya turbot, det sitter som en smäck på SR20n, vaknar tidigt och är medan ända till slutet.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/116/115588/115588-9ddb5eab4988e371d143695de8863086.jpg]()
Dynograf från 14 april 2011. 405hk / 498Nm @ 2bar
![https://www1.garaget.org/gallery/images/116/115588/115588-8ba6c99e186a48968a54eb16e13b5942.jpg]()
Grafen i list format, 405hk / 498Nm
![https://www1.garaget.org/gallery/images/116/115588/115588-42c4710a246274ac46c9a9f4378f49f8.jpg]()
Bästa vrid kurvan, 402hk / 550Nm @ 2bar
Har inte fått alla grafer från bänken ännu så jag laddar upp mera imorgon, en video snutt kommer så fort jag fått upp den på Youtube.