livlöst!? Finns inget bättre bilspel enligt mig till konsol!
Känns som snubben är ett inbitet gran turismo fan. Jag tycker om Forza 3, bryr mig inte om vad andra säger
Precis, känns bara som att dem har utökat målgruppen denna gången med lite mer assists samt auto-upgrade för dem som inte kan eller förstår sig på Tycker det är bra även om jag inte använder det
Nej, jag körde som fan för att få råd med en M5 E60 och så köpte jag den i level nio. I level tio får man den Bara till att sälja den första
Hahaha Irriterande
Edit] För er som vill testa strippen med en bil när ni känner för det kan välja en bil sen Test Drive, sen välja "Banområde" Benchmark High Speed Ring sen där inne finns 1/4 mile och 1/2 mile, det är dom 2 sista på den kategorin Benchmark High Speed Ring.
Min turbokonverterade e30 tog 402m på ca 14 sekunder Och det är i princip bara turbo och kamaxlar som är fixat på den Så in med er där och testa
testade min Turbo X där. Körde på 10.4xx Lite finjusteringar så ska det nog gå att köar under 10 sec. Håller på en M5 E60 med dubbelturbo
Min idiotfiesta tar 402m på 9.3xx Håller mig på top 18% på toplistan med den iaf
den roligaste bilen ja har kört än e min datsun me skyline motor på 951hk och 1000nm och fyrhjulsdrift å väger 1100kg har kört 9.5xx på stippen me kraftigt hjulspinn i starten ...
Äntligen kan man turbokonvertera BMW M3 E30n.... Så jävla kul är detta spelet. Finns dock lite missar som jag stör mig på som t.ex att när du kollar inuti bilen så flyttar han inte handen när han skall växla.
Äntligen kan man turbokonvertera BMW M3 E30n.... Så jävla kul är detta spelet. Finns dock lite missar som jag stör mig på som t.ex att när du kollar inuti bilen så flyttar han inte handen när han skall växla.
Har tänkt att kolla det flera gånger men så fort nedräkningen börjar och alla börjar gasa så glömmer jag det helt, så eftersom jag inte tänker på det så spelar det inte så stor roll. Visst en patch eller nåt skulle dom kunna släppa så att alla blir nöjda och glada
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Någon annan som märkt att när man kör ett race i karriär läget och man ligger efter en AI-bot så släpper dem ofta inte på gasen utan kör rakt ut i sandfållan/muren. Ganska tråkigt för det blir aldrig svårt att ta sig upp i ledning.
Sen det med att händerna är på ratten hela tiden stör inte mig men det skulle såklart va snyggare om han växlade.
Är det någon som är sugen på att köra lite på Benchmark banan och sladda runder och leka lite ikväll?
Någon annan som märkt att när man kör ett race i karriär läget och man ligger efter en AI-bot så släpper dem ofta inte på gasen utan kör rakt ut i sandfållan/muren. Ganska tråkigt för det blir aldrig svårt att ta sig upp i ledning.
Sen det med att händerna är på ratten hela tiden stör inte mig men det skulle såklart va snyggare om han växlade.
Är det någon som är sugen på att köra lite på Benchmark banan och sladda runder och leka lite ikväll?
Vilken svårighetsgrad kör du på? jag kör allt på svåraste och då händer det aldrig, får kämpa rätt bra för att vinna
Vilken svårighetsgrad kör du på? jag kör allt på svåraste och då händer det aldrig, får kämpa rätt bra för att vinna
okey, jag kör på medium. Easy om det är sådana race som är jobbiga och jag inte vill köra om Är nog mest på easy-racen som det händer.
okey, jag kör på medium. Easy om det är sådana race som är jobbiga och jag inte vill köra om Är nog mest på easy-racen som det händer.
Mycket roligare att köra lite svårare, jag kör med allt av utom abs. Skoj med koppling
Mycket roligare att köra lite svårare, jag kör med allt av utom abs. Skoj med koppling
visst är det kul när det är svårare. Kör med ABS och manuell utan koppling Riktigt rolig att få lite kast på bakänden när man inte anar det ibland. Lite mer utmanande
livlöst!? Finns inget bättre bilspel enligt mig till konsol!
Läser inga recensioner om såna här hypade spel, testar själv för vissa e fanboys, andra är helt anti, vissa är köpta, andra inte, osv osv. Kolla bara på senaste NFS Shift, där kan man snacka om spridda åsikter hehe. Trist att killen på Aftonbladet är för dum för att spela lite svårare spel, men jag däremot tycker de e det bästa bilspelet hittills
Kör med allt avslaget utom ABS, kör även manuell utan koppling.
Jag körde nåra timmar på xbox live och gick ut i menyn igen och såg att jag plötsligt hade 39.000CR Hade helt glömt att man tjänade slantar där också Även 3 nya bilar fick jag
Men varför lägger ingen upp bilder på era bilar? Gör det!
Senast redigerat av ZonaX (26 oktober 2009)
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Synd bara att slutrören inte ändras när man byter avgassystem. Byggde en Supra men såg ju förjäkligt ut med ärtröret!
Ofan, är det så? Har inte bara tänkt på det, men hade varit kul om det blev typ en japs eller nåt.
Kör med allt avslaget utom ABS, kör även manuell utan koppling.
Jag körde nåra timmar på xbox live och gick ut i menyn igen och såg att jag plötsligt hade 39.000CR Hade helt glömt att man tjänade slantar där också Även 3 nya bilar fick jag
Men varför lägger ingen upp bilder på era bilar? Gör det!
Jag kan lägga upp lite ikväll ni som är sugna på att köra ikväll kan adda mig på live. Mitt gamertag är w44cker.
Har addat dig, heter SONAX jl
Senast redigerat av ZonaX (26 oktober 2009)