Forza Motorsport 3-tråden

Mrsky
12 augusti 2009 · 218 Inlägg

Ja nog lär det krosa Gt5 ganska enkelt, är ju så att både 1an och 2an gör det i känsla smile

Projekt: SKYLINE - THE WHITE DOPE
Nissan Skyline R33 GTS25T "The White Dope" (1995)
lindell90
12 augusti 2009 · 876 Inlägg

Mrsky skrev:
Ja nog lär det krosa Gt5 ganska enkelt, är ju så att både 1an och 2an gör det i känsla smile

Visst gör det de. Gillar vekligen att dem har med många fler icke racebetonade bilar nu mot förr. Va så trist att ha 3000 Civics, Imprezor och Evos och så bara en Saab & Volvo. Mycket roligare att bygga något brutalt av en vanlig svensson bil än bilar som är menade att gå på bana eller i rallyskogen från början smile

cheffer
12 augusti 2009 · 1 422 Inlägg

Kommer bli grymt! Jag måste skaffa mig ett xbox 360 när det kommer... Det kommer bli ett dyrt spel det här hmm

Saab 9-5 Aero "Sedanen" (2006)
Mazda rx7 "WankelPower" (1994)
thunderbolt
12 augusti 2009 · 135 Inlägg

NO!!! De verkar ha slopat de båda Pontiac GTO:erna (-68&04), men -04:an sög hur som helst i båda de andra.
Men de måste ju ha en GTO, den första muskelbilen för tusan!!! wink

lindell90
13 augusti 2009 · 876 Inlägg

thunderbolt skrev:
NO!!! De verkar ha slopat de båda Pontiac GTO:erna (-68&04), men -04:an sög hur som helst i båda de andra.
Men de måste ju ha en GTO, den första muskelbilen för tusan!!! wink

det vet vi inte förräns spelet är släppt om dem har slopat dem. dem "avslöjar" bara en del av bilarna. Jag är ganska säker på att båda dem kommer vara med.

Mortalis VW-nörd?
13 augusti 2009 · 4 332 Inlägg

Skulle också förvåna mig om de kastade bort bilar de hade med i 2an, iom att de redan har i princip alla data de behöver för dessa modeller så lär de ju inte va nå problem o kasta in dem

lindell90
13 augusti 2009 · 876 Inlägg

Mortalis skrev:
Skulle också förvåna mig om de kastade bort bilar de hade med i 2an, iom att de redan har i princip alla data de behöver för dessa modeller så lär de ju inte va nå problem o kasta in dem

som jag har förstått så har dem ritat om alla bilar p.g.a att dem har ett X antal fler polygoner men dem har antagligen fortfarande licenser på bilarna och en klassiker som GTO tror jag inte dem gör av med.

Mortalis VW-nörd?
13 augusti 2009 · 4 332 Inlägg

jovisst, rita om de får de göra smile men de största jobben är tydligen att få fram rätt motorljud, tuning på bilarna (känsla osv) med mera.
Och det bör de ju ha fått ett rejält försprång med på bilar de redan haft med i serien tidigare mena ja

lindell90
13 augusti 2009 · 876 Inlägg

Mortalis skrev:
jovisst, rita om de får de göra smile men de största jobben är tydligen att få fram rätt motorljud, tuning på bilarna (känsla osv) med mera.
Och det bör de ju ha fått ett rejält försprång med på bilar de redan haft med i serien tidigare mena ja

aa, det lär dem ju ha. Men dock så sa en av utvecklarna i en intervju att ljudet med mera skulle bli bättre. Ljudet va lite sisådär tyckte jag, framför allt när det gäller amerikanarna. Lät ju inte som en V8 ska göra med bortåt 1000hk.

_MaCCe_ Majestas
12 september 2009 · 1 319 Inlägg

Ja då har Turn 10 själva gett ut ett DEMO datum då !

Det är 24e september man ska knappa sig hela vägen in till xbox-live
därefter ladda ner Forza Motorsport 3 DEMO big_smile

Hela spelet släpps i butik den 24e october.

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
Aikol
9 oktober 2009 · 31 Inlägg

releasedag 24:okt. tur man får spelet redan den 19okt smile har tagit mig ledig från jobbet så bara se till o lira! blev besviken på deras volvo utbud! samma S60R från FM1 och ynka C30 sad

En snygg bil behöver inte vara snabb, men e fan så fin att titta på =)
Mogel KUNG
9 oktober 2009 · 441 Inlägg

Mortalis skrev:
Kommer kosta 599kr som det ser ut nu.

Forza 3 är XBOX 360 exklusivt och kommer inte till något annat.

Köper det direkt jag.

Mitt jag har beställt kostar 800.- men då får jag 12 extra bilar och nyckel ring mm 

Sen kommer det i brevlådan dagen de släpps.... big_smile


Forza är lätt världens bästa spel...

lindell90
9 oktober 2009 · 876 Inlägg

Mogel skrev:

Mortalis skrev:
Kommer kosta 599kr som det ser ut nu.

Forza 3 är XBOX 360 exklusivt och kommer inte till något annat.

Köper det direkt jag.

Mitt jag har beställt kostar 800.- men då får jag 12 extra bilar och nyckel ring mm 

Sen kommer det i brevlådan dagen de släpps.... big_smile


Forza är lätt världens bästa spel...

jag förhandsbokade det på Gamestop och då betalade jag 200:- plus att jag lämnde in två gamla spel. Den ena spelet var värderat till 15:- av dem om dem skulle köpa in det. Jag är nöjd med det iallafall smile

s12 Nissan Gazelle
10 oktober 2009 · 1 460 Inlägg

Forza Motorsport 3 är ett spel som jag lungt vilja prova att spela , älskar att köra bil spel smile

Nissan Silvia
Mogel KUNG
10 oktober 2009 · 441 Inlägg

lindell90 skrev:

Mogel skrev:

Mortalis skrev:
Kommer kosta 599kr som det ser ut nu.

Forza 3 är XBOX 360 exklusivt och kommer inte till något annat.

Köper det direkt jag.

Mitt jag har beställt kostar 800.- men då får jag 12 extra bilar och nyckel ring mm 

Sen kommer det i brevlådan dagen de släpps.... big_smile


Forza är lätt världens bästa spel...

jag förhandsbokade det på Gamestop och då betalade jag 200:- plus att jag lämnde in två gamla spel. Den ena spelet var värderat till 15:- av dem om dem skulle köpa in det. Jag är nöjd med det iallafall smile

Ofan är det limited edition eller de vanliga spelet?

Mogel KUNG
10 oktober 2009 · 441 Inlägg

s12 skrev:
Forza Motorsport 3 är ett spel som jag lungt vilja prova att spela , älskar att köra bil spel smile

De bästa är ju att ea86'an är med så man kan leka att man kör en s12'a..... wink

lindell90
10 oktober 2009 · 876 Inlägg

Mogel skrev:

lindell90 skrev:

Mogel skrev:

Mitt jag har beställt kostar 800.- men då får jag 12 extra bilar och nyckel ring mm 

Sen kommer det i brevlådan dagen de släpps.... big_smile


Forza är lätt världens bästa spel...

jag förhandsbokade det på Gamestop och då betalade jag 200:- plus att jag lämnde in två gamla spel. Den ena spelet var värderat till 15:- av dem om dem skulle köpa in det. Jag är nöjd med det iallafall smile

Ofan är det limited edition eller de vanliga spelet?

nej det är vanliga då dem inte visste om dem fick in några limited edition. Fick dem det så skulle jag betala mellanskillnaden då smile

Rspeter Audi A5 quattro driver.
10 oktober 2009 · 2 203 Inlägg



http://www.gameswire.net/screenshots/fo … d_214.html

Jag tror det blir fyllt av buggar.

Senast redigerat av Rspeter (10 oktober 2009)

Mogel KUNG
10 oktober 2009 · 441 Inlägg

Rspeter skrev:



http://www.gameswire.net/screenshots/fo … d_214.html

Jag tror det blir fyllt av buggar.

Mitt demo hade inga buggar iallefall.. smile   Tror inte turn10 kommer släppa forza med buggar.

BMW_ZACHE
11 oktober 2009 · 95 Inlägg

Mogel skrev:

Rspeter skrev:



http://www.gameswire.net/screenshots/fo … d_214.html

Jag tror det blir fyllt av buggar.

Mitt demo hade inga buggar iallefall.. smile   Tror inte turn10 kommer släppa forza med buggar.

Måste vara nån engångs bugg det där.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang