2622
Sök

Röker du i bilen?

91 Inlägg
16 juni 2009
Trådstartare
tråd för alla som röker i bilen big_smile

5 198 Inlägg
16 juni 2009
läre endast bli ja sägare i denna tråd,,,eftersom den endast är för de som gör det..

91 Inlägg
16 juni 2009
Trådstartare
röker du gamle man?

2 911 Inlägg
16 juni 2009
I ena bilen ja, i andre inte.
Dock beror det på att barnen åker i bilen, bilen i sig skiter jag i om den luktar konstigt

Fattig student
1 282 Inlägg
16 juni 2009
Jag har alltid rökt i mina bilar, dock respekterar mina passagerare och gillar dom inte så röker jag inte heller.. När jag har fått kortet igen så blir det nog ingen rökning i bilen då lillemans stol kommer att sitta i bilen och det är ju knappast trevligt för honom att sitta i en inrökt stol..

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..

5 198 Inlägg
16 juni 2009
I firmabilen kunde jag röka för den åkte bara jag i. Ja på den tiden man var dum å rökte.

91 Inlägg
16 juni 2009
Trådstartare
får ni inga konstiga blickar av folk som ser att ni röker i bilen?

130 Inlägg
16 juni 2009
händer att man gör ja

5 198 Inlägg
16 juni 2009
Förr rökte folk som borstbindare i bilen.. t om folk som inte rökte inne för att barnen inte skulle dra i sej,,, men så fort dom satt sej i bilen tände dom,, även om ungarna va med... konstigt,,,

1 339 Inlägg
16 juni 2009
Blir lika förvånad varje gång man ser föraren med 2-3 barn där bak sitta och röka med sidorutan "nere" på glänt i en liten golf. Sånt trodde man inte existerade numera i Sverige.

7 100 Inlägg
16 juni 2009
uscchhh!!den som röker i mina bilar åker fan på stryk!!!

har till och med sagt åt folk som har stått brevid bilen och rökt att gå därifrån!!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Försöker iaf
1 998 Inlägg
16 juni 2009
Vill man ha en fräsch bil så röker man inte i den. Fy fan va äckligt de luktar i kompisars bilar där de röker som fan hmm

Nä i mina bilar är de rökförbud men ja kan ju stanna wink

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

2 911 Inlägg
16 juni 2009
Att man inte röker i andras bilar är ju en självklarhet

Fast det var ju inte frågan heller iofs.

Körv
3 535 Inlägg
16 juni 2009
Rökfritt i min bil sen alltid, och så ska det vara tycker jag.

Truckdriving Man

1 050 Inlägg
16 juni 2009
Röker? vem fan vill skaffa sig cancer helt frivilligt..inte undertecknad. wink

Dessutom luktar dagens cigaretter "Bränd Kamelskit" har en granne på nb, när hon står ute på balkongen och kedjeröker, så luktar det just "vidbränd kamelskit" hur fan nån kan njuta av dessa vidriga odörer är för mig helt oförståligt.
Senast redigerat av E-30 (16 juni 2009)

Alla sätt är bra...utom de dåliga.

1 217 Inlägg
16 juni 2009
Enda bilen jag röker i är min gamla skrotiga saab.
Jag skulle aldrig få för mig att tända en cigg i en bil som äns det minsta fin.

187 Inlägg
16 juni 2009
Ja röker i min bil ja, fast har börjat dra ner på det lite för det är inte kul när man tappar glöden medans man kör så man får panik och undrar vart den e nånstans och man känner att det lukta bränt..   Men det är fint de! smile

91 Inlägg
16 juni 2009
Trådstartare
Jag röker till och med i hyrbilar fast det e böter på det...

kan bara inte köra bil utan o röka ...aldrig funkat!

farsan köpte helt ny s80  (rökfri)  smygrökte i den kunde inte hålla mig

typ..eh..va?
582 Inlägg
16 juni 2009
Nu röker ju inte jag, men åker folk med så är det totalt rökförbud. Ska dom röka får dom gå ur bilen, gå ett par meter bort, och sedan stå ett par extra minuter efter att ciggaretten är slut så att dom sjävla vädrar ur oxå.
Kläderna luktar ju förjävligt när nån precis har rökt, så dom får som sagt vänta några minuter.

Förstår inte ens varför man ska börja röka, som E-30 sa, varför skaffa sej cancer frivilligt?

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
16 juni 2009
Jag röker i mina bilar..dock har jag alltid tvärdrag och jag fimpar inte i askfatet.
Det luktar ingen rök i mina bilar.
Röker dock inte när jag kör med min son eller andra ickerökare.
Senast redigerat av maximus (16 juni 2009)

Sök