7782
Sök

Vart kan man köpa besinpump ny pirat

739 Inlägg
17 juni 2009
Trådstartare
hej hej alla ja letar efter en ny bensinpump
nya på audi tycker ja är för dyr begagnat har ja köpt 3 st redan funkat bra ända till dom paja .dom höll ca en månad
tips på butiker som säljer pirat  vill ja ha, eller om du som privat peron har en billig
Senast redigerat av agadiffen (17 juni 2009)

12 086 Inlägg
17 juni 2009
Om du skurit 4 pumpar har du garanterat något som förstör dom tongue Såvida du inte står o vevar med torsk i tanken?

Svetsare
3 150 Inlägg
17 juni 2009
kolla blocket.se, laga.se, bildelsexperten.se eller hälsa på närmsta skrot?

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

739 Inlägg
17 juni 2009
Trådstartare
JapMax skrev:
Om du skurit 4 pumpar har du garanterat något som förstör dom tongue Såvida du inte står o vevar med torsk i tanken?

ja man kan ju fan börja undra ,,ja ställde samma fråga till verkstaden som bytt dom ..dom säger att ja har bara en jävl otur ,och det håller ja med om ..har du tips på vad som äter upp pumparna?
och någon torsk har ja inte hatar fisk!!!

739 Inlägg
17 juni 2009
Trådstartare
ZonaX skrev:
kolla blocket.se, laga.se, bildelsexperten.se eller hälsa på närmsta skrot?

har redan köpt 2st på laga .se och dom verkar ju bara sälja skit den ena pumpen hade bara gått 12k mil

739 Inlägg
17 juni 2009
Trådstartare
fan är det ingen som har något bra tips dom nämda tidigare har ju inte !!

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
17 juni 2009

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
17 juni 2009
Har samma verkstad bytt pumpen alla gångerna då ??

Det är inte så att dom nallar dina pumpar och sätter in någon sleten jävel just för att du ska komma tillbaka gång på gång ??

Eller tom skiter i att byta pumpen.

Det finns ju tyvär sånna skitverkstäder.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Med.lem
3 759 Inlägg
17 juni 2009
Kina..

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

739 Inlägg
17 juni 2009
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:
Har samma verkstad bytt pumpen alla gångerna då ??

Det är inte så att dom nallar dina pumpar och sätter in någon sleten jävel just för att du ska komma tillbaka gång på gång ??

Eller tom skiter i att byta pumpen.

Det finns ju tyvär sånna skitverkstäder.

ja det är samma verkstad som bytt dom ,men bilen har ju funkat efter att ja hämtat bilen första pumpen höll 3 dagar den andra ca månad och nu står ja här med trasig pump igen ..tror det är pumpen iaf

739 Inlägg
17 juni 2009
Trådstartare
JaggaChafen skrev:
www.ebay.com

kollat lite på ebay men det verkar krånligt måste ju finnas firmor i sverige som har !!

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
17 juni 2009
jag vet inte nå om saken  varför de pajjar  lr nå sånt kanske kan hjälpa å montera ett filter för pumpen ifall de är nå skit som  kommer  in i pumpen ??

Trafikledare
563 Inlägg
17 juni 2009
Hur många bränslepumpar har du? Hos Autoexperten så kostar den som sitter i tanken 2130 kr. Känns som du har lagt ut det på begagnade pumpar vid det här laget..

Dom som tillverkar reservdelar måste oxå överleva!

Sök