Söker du monter värdinna/modell?

M.Persson
28 juni 2009 · 461 Inlägg

bebbe- skrev:

FLindgren skrev:
flickan är 17 år för guds skull.......

"är dom för små får man ta två" tongue

Haha den va bra wink

Men varför klanka ner på alla som ställer tjejer vid sinna bilar?
Vill dom ha det så är la det deras sak, stör ni er på sånt så kolla på nästa bil istället.
Tycker ni det är fel, ja skit då i att ställa nån vid er bil och va nöjda med att ni inte behöver nån vid er bil.
Men sluta klanka ner på tjejerna, om ingen vellat ha dom där hade ju det aldrigt ståt nån där, jag sj har inget emot att se en tjej vid sidan av bilen, sen behöver hon ju så klart inte se ut som en annons för playboy utan kan ju vara lite mer påklädd.

When You Feel Like U Have Full Control!
You Are Not Drivig Fast Enough!
http://www.youtube.com/watch?v=8BHqINOSdWE
mulleri
28 juni 2009 · 508 Inlägg

vill jag se tjejer lättklädda går jag in på sidor för sånt och inte då dem ligger på ngn bilhuv och ålar sig...

_Emelie ~ Team Ljudstudion ~
28 juni 2009 · 106 Inlägg

M.Persson skrev:

bebbe- skrev:

FLindgren skrev:
flickan är 17 år för guds skull.......

"är dom för små får man ta två" tongue

Haha den va bra wink

Men varför klanka ner på alla som ställer tjejer vid sinna bilar?
Vill dom ha det så är la det deras sak, stör ni er på sånt så kolla på nästa bil istället.
Tycker ni det är fel, ja skit då i att ställa nån vid er bil och va nöjda med att ni inte behöver nån vid er bil.
Men sluta klanka ner på tjejerna, om ingen vellat ha dom där hade ju det aldrigt ståt nån där, jag sj har inget emot att se en tjej vid sidan av bilen, sen behöver hon ju så klart inte se ut som en annons för playboy utan kan ju vara lite mer påklädd.

Men varför sätta en brud jämte bilen för att locka mer folk? Får man inte folk till att titta på bilen utan nån tjej brevid då har man ju misslyckats? Bilen borde tala för sig självt om den är bra byggd/stylad right?

Idrott luktar svett, Sport luktar bensin!!
mulleri
28 juni 2009 · 508 Inlägg

OpelBertone skrev:

M.Persson skrev:

bebbe- skrev:

"är dom för små får man ta två" tongue

Haha den va bra wink

Men varför klanka ner på alla som ställer tjejer vid sinna bilar?
Vill dom ha det så är la det deras sak, stör ni er på sånt så kolla på nästa bil istället.
Tycker ni det är fel, ja skit då i att ställa nån vid er bil och va nöjda med att ni inte behöver nån vid er bil.
Men sluta klanka ner på tjejerna, om ingen vellat ha dom där hade ju det aldrigt ståt nån där, jag sj har inget emot att se en tjej vid sidan av bilen, sen behöver hon ju så klart inte se ut som en annons för playboy utan kan ju vara lite mer påklädd.

Men varför sätta en brud jämte bilen för att locka mer folk? Får man inte folk till att titta på bilen utan nån tjej brevid då har man ju misslyckats? Bilen borde tala för sig självt om den är bra byggd/stylad right?

+1

M.Persson
28 juni 2009 · 461 Inlägg

Men borde inte det va ägarens val om han vill göra så, varför ska alla störra sig, är det avundsjukan för att dom kan få mer röster, bygger folk verkligen bilar bara för att få ett pris? Är det ingen som bygger för sig själv eller?

When You Feel Like U Have Full Control!
You Are Not Drivig Fast Enough!
http://www.youtube.com/watch?v=8BHqINOSdWE
missflostyle
29 juni 2009 · 28 Inlägg

måste en tjej vara blåst bara för att hon är blondin?
nä goo girl.... men lite mer kläder på kroppen är bättre än för lite! wink

Hammarslag Inläggskritiker
29 juni 2009 · 990 Inlägg

Milliway skrev:
Det är ju onekligen populärt att ha tjejer kring sina bilar på mässor så varför inte. Flickan är ju söt så ge henne en chans!

Ja nu kommer du verkligen få ligga efter den där uppslickningskommentaren lol

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
torpis Forummoderator
29 juni 2009 · 10 572 Inlägg

§9 Marknadsföring och försäljning
Det är förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet, vilket också innebär att det inte är tillåtet att länka till ett företags hemsida i t.ex. forum-signatur eller presentation i marknadsföringssyfte. Masspostning av gästboksinlägg, kommentarer eller PM tas på stort allvar och kan leda till avstängning. Försäljning och annonsering får inte förekomma på annan plats än Köp & sälj.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang