Hata små ungar!

Scratch
18 april 2006 · 719 Inlägg

Fick en otrevlig överraskning i morse när man jag ut till bilen. Går förbi bakluckan och ser att nån har dragit några varv med en nyckel på bakluckan. Kolla direkt andra bilar på parkering och det var några fler som råkat ut för detta. Är troligen två ungar som som bor här som gjort detta då dom har varit på bilarna förut och gjort detta.

Kan inte förstå hur man har lyckats me dessa ungar under deras uppväxt. Sista var dom på nästan 10 bilar totalt och det blir ju inte små summor att lacka om 10 bilar precis. Är ju omöjligt att bara lacka om det skadade området då den andra lacken är ex antal år gammal och varit ett offer för solen.

Dax att införskaffa test som för körkortet som man måste ta innan man skaffar barn för att se till att dom lär sig rätt och fel!

live free, die young.
Renjägarn
18 april 2006 · 638 Inlägg

Spöa upp barnen då kommer dom nog lära sig ett och annat. Jag hade inte tvekat.

Kommer väl nånting här snart!
JohnnyN Rutinerad medlem
18 april 2006 · 1 938 Inlägg

Är dom 10-15 år gamla: skäll ut dom ordentligt och polisanmäl händelsen!
Är dom äldre: nita skiten ur dom wink

Sharky
18 april 2006 · 10 287 Inlägg

Då var vi där igen....

Uppmana till brott är olagligt.

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
JohnnyN Rutinerad medlem
18 april 2006 · 1 938 Inlägg

Sharky skrev:
Då var vi där igen....

Uppmana till brott är olagligt.

Göran
Moderator

Om du inte förstod att mitt senare alternativ var ett skämt, borde du nog se över din humor roll

Meraracing
18 april 2006 · 4 Inlägg

Sharky skrev:
Då var vi där igen....

Uppmana till brott är olagligt.

Göran
Moderator

Vadå brott?

Kan ju vara självförsvar!

fr3drik
18 april 2006 · 342 Inlägg

själv sitter man här och är livrädd om lacken.. för ute på parkeringen cyklar det runt 7 ungar vid bilarna.. blir till att inspektera den noga sen.. ser jag nån skada borde det ju lämpligen synas på nån av deras cyklar också.. lackjobb är fan inte gratis direkt!

Audi S4 2.2T -92 | BW S375, AutoVerdi, JE Pistons, CatCams, 034 Motorsport, CP-S, Weldon, NIRA, Nitrous Express
Rohdin
18 april 2006 ·

Sharky skrev:
Då var vi där igen....

Uppmana till brott är olagligt.

Göran
Moderator

Ibland måste man bara....

Du måste ju också förstå i vilken situation han är i...

Jag uppmanar inte han men jag hade personligen nitat dom(om det nu är dom??!!)

Maizer
18 april 2006 ·

Som sagt alla är så jävla kaxiga här på nätet: "Jag hade nitat dem som faaan!" Skitsnack, ni skulle inte gjort det så varför uppmuntra nån annan att göra det?
Jävligt synd med lacken också! sad

Senast redigerat av Maizer (18 april 2006)

VW_Jens
18 april 2006 · 608 Inlägg

borde få dom jävlarna på bar gärning på film eller foto eller någo så sku de bara va att fa till polisen me de! men om du redan har misstankar om vilka de e så tycker jag du ska fa och tala med dom eller om dom e mycke små så tala med deras föräldrar. om de e tonåringar tycker jag någon borde få dom att lära sig en läxa kanske du skulle ta och göra lika om de har nån moped eller någo?så kanske dom lär sig! iallafall har du rätt att få bilen omlackerad! faan man blir så arg när man hör att nån har repat nån bil!varför ge sig på bilen inte har väl den gjort någo! mad

old volkswagens never die,they just get lower:D
Audi S4 (2006)
2jzinside Fartygsingenjör
18 april 2006 · 550 Inlägg

Taskigt värre Scratch.. håller med dig fullständigt inskaffa tester för att skaffa barn för det finns för mkt ouppfostrade snorungar.

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
Scratch
18 april 2006 · 719 Inlägg

Vi ska gå ihop alla som blivit utsatta och göra en polisanmälan. Fast det är ju noll värt vet man om man inte kommer med foto eller video bevis. Eller haffar den skyldige själv. Får se om nån annan utsatt sätt nåt.

live free, die young.
R_AWD
18 april 2006 · 23 Inlägg

värsta måste vara för en polare till mig , hans ex kom på honom vara otrogen och när han kom ut och skulle åka iväg hade bruden ristat in BOCK På sidan av bilen , han la sig ner och började tjuta , vem skulle inte göra det , det var liksom en vecka gammal Saab 9-3 Aero Cab tongue

Bara för jag har snyggare och fetare bil än dig ;)
THEBADGUY Gorgilus addictus
18 april 2006 · 4 740 Inlägg

Meraracing skrev:

Sharky skrev:
Då var vi där igen....

Uppmana till brott är olagligt.

Göran
Moderator

Vadå brott?

Kan ju vara självförsvar!

Ja varför inte...hade sj blivit fan så förbannad om jag sett ungar repat min bil

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
goffy
18 april 2006 · 324 Inlägg

R_AWD skrev:
värsta måste vara för en polare till mig , hans ex kom på honom vara otrogen och när han kom ut och skulle åka iväg hade bruden ristat in BOCK På sidan av bilen , han la sig ner och började tjuta , vem skulle inte göra det , det var liksom en vecka gammal Saab 9-3 Aero Cab tongue

haha då har han ioch försig sig själv att skylla wink

Scratch
18 april 2006 · 719 Inlägg

Har nu fått reda på att ja kom ganska lindrigt undan om man jämnför me grannen. Först såg jag bara ett långtstreck på bakluckan på deras oxå men dom hade dragit på sidorna oxå på den bilen =/

Känns som man behöver garage för att få ha bilen ifred, börjar nog bli så illa.

Senast redigerat av Scratch (18 april 2006)

live free, die young.
jens
18 april 2006 · 137 Inlägg

Körkort för ungar känns väl lite för överdrivet. Kan nästan lova att alla här inne har gjort något bus när ni var små. Kanske inte lika allvarligt, endel kanske har gjort allvarligare.
Är väldigt synd om de som blivit drabbade, men jag gjorde en grej när jag var liten som var mycket värre. Jag råkade få i friläget på våran bil och den började backa bakåt, hoppade ur bilen och den åkte ut för en liten slänt på 2-3 meter. Bakluckan var öppen också så den blev helt intryckt. Visserligen var det våran bil men jag hade ju kunnat gjort de med nån annans på den parkeringen.
Men som sagt, förstår att ni blir arga på ungarna, hade jag också blivit om de gjort så med min bil.

PeterNorrk Arbetslös luffare :'(
18 april 2006 · 271 Inlägg

bara o ta tag i dom o ta hem dom till sina föräldrar o säga att om ska betala en omlackning...annars polis anmäler du...

SaNelito Fartdåre
18 april 2006 · 286 Inlägg

R_AWD skrev:
värsta måste vara för en polare till mig , hans ex kom på honom vara otrogen och när han kom ut och skulle åka iväg hade bruden ristat in BOCK På sidan av bilen , han la sig ner och började tjuta , vem skulle inte göra det , det var liksom en vecka gammal Saab 9-3 Aero Cab tongue

Jag som funderat på att va otrogen sad Nä men seriöst ja e lite nyfiken på vad han gjorde sen? Sa han fan inget till tjejen eller? ja hade nog blivit liiite galen.

Volvo S40N (2006)
Renjägarn
19 april 2006 · 638 Inlägg

Sharky skrev:
Då var vi där igen....

Uppmana till brott är olagligt.

Göran
Moderator

Inget brott att försvara sig.

Kommer väl nånting här snart!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang