Hata små ungar!

Maizer
19 april 2006 ·

goffy skrev:

R_AWD skrev:
värsta måste vara för en polare till mig , hans ex kom på honom vara otrogen och när han kom ut och skulle åka iväg hade bruden ristat in BOCK På sidan av bilen , han la sig ner och började tjuta , vem skulle inte göra det , det var liksom en vecka gammal Saab 9-3 Aero Cab tongue

haha då har han ioch försig sig själv att skylla wink

hehe eller hur det kan han fan ha! big_smile

Germax
19 april 2006 · 12 086 Inlägg

På min parkering är de jämt småglin som cyklar omkring på 3 hjulingar o annan skit mellan bilarnao jag är lika livrädd varje gång. Ser jag något ska jag trycka in cykelj**e*n i r*ve* på dem.

N33d4Sp33d Ingenjör
19 april 2006 · 256 Inlägg

Maizer skrev:

goffy skrev:

R_AWD skrev:
värsta måste vara för en polare till mig , hans ex kom på honom vara otrogen och när han kom ut och skulle åka iväg hade bruden ristat in BOCK På sidan av bilen , han la sig ner och började tjuta , vem skulle inte göra det , det var liksom en vecka gammal Saab 9-3 Aero Cab tongue

haha då har han ioch försig sig själv att skylla wink

hehe eller hur det kan han fan ha! big_smile

Det där är en vardagsmyt...något som är tillräckligt sjukt & galet för att verka sann.

Hört den förut.

Det är inget brott förrän man åker fast
Malmoe SSS -12
19 april 2006 · 3 217 Inlägg

N33d4Sp33d skrev:

Maizer skrev:

goffy skrev:

haha då har han ioch försig sig själv att skylla wink

hehe eller hur det kan han fan ha! big_smile

Det där är en vardagsmyt...något som är tillräckligt sjukt & galet för att verka sann.

Hört den förut.

Det har ju setts på en BMW, någon sorts länk tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang