Angående "Stadskamp" Mellan de olika stadsträffarna - Ansvariga sökes!

SIR_Pierre Sir
22 juni 2009 · 737 Inlägg

konbana är ett måste.. samt rent utseendemässigt.. biljud kanske om det blir riktigt stort detta

The__Saint
23 juni 2009 · 560 Inlägg

lucather skrev:

Adde666 skrev:
dragkamp. ett spännband mellan 2 bilar smile

Det låter skoj. Undra om någon vill tävla mot mig. :-)

jag hade vågat smile

DeFlo
23 juni 2009 · 514 Inlägg

Någon som är bra på att skriva en liten text om iden kan nog skicka ett mail till:

Meca race way- för att se om de är intresserade av att kanske sponsra oss med bana för att "bli av med olagliga race i sommar"

Håkan: hakan@htbil.se
Christer Håård: christer@netstore.se

Sen sponsorer kan vi kanske fixa genom:

BRC i Malmö AB
Agnesfridsvägen 128
213 75 MALMÖ
Tel: 040-227900, Fax: 040-227990, E-post: info@brc.se

Realcar Scandinavia Ab
Butik i Helsingborg
Garnisonsgatan 10
25466 HELSINGBORG
Telefonnummer: 042-155570

Finns mycket mer, det var det första jag fick upp i huvudet....

vi kan även kontakta Media när vi fått ett fast ställt datum smile så de kan få lite gott att skriva om oss ^^
så kan de säkert skicka dit någon "reporter"

kvällsposten:
tips@expressen.se
skånska dagbladet:
http://www.skd.se/
sydsvenskan:
http://sydsvenskan.se/globalinfo/articl … a-oss.html

någon lär säkert nappa på att skicka dit någon och kanske lägga upp lite i tidningen ^^

Senast redigerat av DeFlo (23 juni 2009)

BMW = Bil Med Wasakredit
ECO_Astra
23 juni 2009 · 173 Inlägg

låter som en kul idè detta

Toyota Supra mk4 "2JZ E85" (1996)
Andreas79
23 juni 2009 · 3 968 Inlägg

DjMes skrev:
Personligen så tycker jag att den bästa Platsen för en riktig ordentlig bilutställning är Ribersborg eller Sibbarp, dem har hur mycket Gräsmatta som helst, och hur häftigt är inte det att ha en bilstyling grej Precis vid havet med 24+ och Riktig SOOOOL!!! ...Sen kan man ordna dit med olika företag som har sina monters och gör reklam för sina prylar...South Sweden Car Festival.

Mycket bra idé med Ribbersborg! smile

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
eX3Me Skåne Crazy Crew
23 juni 2009 · 701 Inlägg

Kul med så många riktigt bra ideer.
keep em coming, så börjar vi sammanställa och göra något riktigt av det under nästa vecka.

-AJ-
24 juni 2009 · 89 Inlägg

Det låter som detta kan bli riktigt bra... smile

eX3Me Skåne Crazy Crew
26 juni 2009 · 701 Inlägg

Har snackat med Biltema i malmö om detta och de är på som sponsorer och tyckte det var en riktigt kul ide.

P-H-G Utbildad proffsamatör
27 juni 2009 · 782 Inlägg

eX3Me skrev:
Har snackat med Biltema i malmö om detta och de är på som sponsorer och tyckte det var en riktigt kul ide.

Nice, riktigt nice... vi får planera vidare så detta blir av denna sommar smile

Sofiiee
27 juni 2009 · 13 Inlägg

Det blir säkert en roligt träff detta big_smile

M2
30 juni 2009 · 111 Inlägg

som kollat upp läget med MECA?

M2

Porsche 911 "Carrera 4" (1990)
eX3Me Skåne Crazy Crew
30 juni 2009 · 701 Inlägg

OK ska vi ta och dra igång detta då?
Vem är sugen på att dra i vad

Sponsorer:
Plats / Platser att vara på:
Aktiviteter:
Publicitet PR:

Senast redigerat av eX3Me (30 juni 2009)

Sandraah CNC-Operatör
1 juli 2009 · 90 Inlägg

Kul detta ju smile
Hade vart rätt skoj om ni hade kunnat göra en variation under dagen.... ex att det finns både utställningsbilar, tävlingar i ljud o kraft? (kanske kan få dit en maskin som mäter prestandan på bilen) sen såklart tävlingar på tid så som bana eller raksträcka.. eller annat skoj....
Att få dit en massa företag är ju a och o i princip då de kanske kommer med lite sponsring.. de kan man ju lätt locka med den marknadsföringen de väl får på plats... kanske lyckas man få dit ett glasstånd eller nått? aldrig fel i denna värmen... Och nått annat som hade vart skiiiitkul är om man lyckas få med ett gäng tjejer med... brukar ju oftast vara så att tjejerna är med på passagerarsidan liksom... det är inte många träffar jag har gått på då man ser att tjejerna är igång liksom utan det är alltid grabbarna som har sköj....

Jag hoppas jag har gjort mig lite förstådd iaf inte lätt att komma in i en mans dominerad diskussion om någon som man kanske själv inte är superaktiv inom som tjej.... Men jag gillar klart själva ideén och hade gärna kommit om ni nu lyckas dra igång det smile

//Sandraah
Saab 9-3 1.8T "Fatsoe" (2004)
Ford Focus "Black N White" (2011)
apoteket00 trucken
5 juli 2009 · 563 Inlägg

ljudtävling ordnar team ljudbyggaren. - no probs.  men går det att arrangera på meca raceway? så man kombinerar ljud-utställning-körning då får man med alla intresse.

member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)
eX3Me Skåne Crazy Crew
5 juli 2009 · 701 Inlägg

Tycker definitivt vi ska kolla med Strippen om att ha det där.
någon som känner någon där som vill snacka med dom, eller ska jag försöka skjuta i blindo?
Vilka styling ljud och andra typer av firmor kan vara av intresse att ha med?

evo_krolle BMR
6 juli 2009 · 1 513 Inlägg

vet inte om någon här har nr till louise på strippen hon brukar kunna fixa sånt här....

M2
7 juli 2009 · 111 Inlägg

Kan kanske fixa ditt tidningen city och kolla med meca, säg till om någon har kollat med meca, mest så att vi inte är 300st som frågar!?

MVH
M2

Porsche 911 "Carrera 4" (1990)
haagi
11 juli 2009 · 905 Inlägg

TEAM XSC är påsmile. . . . .  men tänk på att allt ni planerar måste ni även föra en diskussion med polisen. . . .

tror många är trötta på polisens besök. . speciellt när de kommer med en jävla dålig inställning till oss. . . .

eX3Me Skåne Crazy Crew
11 juli 2009 · 701 Inlägg

Någon som kan ta på sig att kolla med MECA?

DeFlo
12 juli 2009 · 514 Inlägg

Jag tror att MRVECTRA_T här på garaget.org har kontakter på meca...

BMW = Bil Med Wasakredit
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang