trevligt prosjekt de här;p snabb fråga: hur har du tänkt att kompressor och turbo ska arbeta ihop? lite nyfiken då ja själv har en liknande motor i åtanke för framtiden:)
trevligt prosjekt de här;p snabb fråga: hur har du tänkt att kompressor och turbo ska arbeta ihop? lite nyfiken då ja själv har en liknande motor i åtanke för framtiden:)
Tackar Det bli lika som hilmersson hade i mantan. med bakventiler
trevligt projekt detta. vill du ha ett tips om du inte redan vet så gå med på www.savarturbo.se där finns de flesta galningarna som bygger om allt. Är själv med där men mest för att lära mig och kolla runt för ett eget bygge någon gång i framtiden:rolleyes: Men detta kommer att följas för jag har då inte sett någon med både och:D Lycka till
trevligt projekt detta. vill du ha ett tips om du inte redan vet så gå med på www.savarturbo.se där finns de flesta galningarna som bygger om allt. Är själv med där men mest för att lära mig och kolla runt för ett eget bygge någon gång i framtiden:rolleyes: Men detta kommer att följas för jag har då inte sett någon med både och:D Lycka till
Tackar Där finns ja redan "Karl Buchka" där, han har jag fått tips av
Uppdatering!! Rev lite med bilen idag Väntar på Sponsor saker = Stakar,lager,addon kit, å lite Nuke prylar av L-M-R.se insuget håller på att bli helt klart. Grenröret ska till å börja byggas nu snart. Turbon är på väg hem
Inte nå mer info just nu
Översikt
Rev bort kjolarna
Rev ur baksäte å bälten å lite plast
Baksätet ( Säljes )
Hund/lastgaller (Säljes)
Kjolarna
kapning
kapning
Bara svetsa kvar
Testade lite
Säljes. Baksäte Komplett med fästen 300kr Bälten bak 400 för alla Kjolar 500 för båda Last/hudgaller Komplett med alla fästen (hämtar du de får du de, ska de skickas 100 + frakt)