Inför: Linköpingsträffen #3 -18/7

fnatteknatte www.5100.se
17 juli 2009 · 299 Inlägg

Steewe skrev:
Jag dyker säkert oxå upp om vädret blir bättre. Enligt yr.no ska det bli skit till helgen med kraftigt regn och 24 mm på lördag. *suck*

inte enligt smhi

Nissan 200sx s13 "nismo" (1989)
GTI-TDI bass i stora lass
17 juli 2009 · 203 Inlägg

enligt aftonbladet blir det iaf uppehåll vid 20:00:) http://vader.aftonbladet.se/vaer.aspx?l … öping

V745
17 juli 2009 · 116 Inlägg

Enligt yr.no ska det börja regna vid 22-tiden. Inte för att det är aktuellt att jag skulle komma på träffen i alla fall då jag inte litar på vissa som är alltför gasglada. Se inlägg på sida 2.

Blomster
17 juli 2009 · 82 Inlägg

V745 skrev:
Enligt yr.no ska det börja regna vid 22-tiden. Inte för att det är aktuellt att jag skulle komma på träffen i alla fall då jag inte litar på vissa som är alltför gasglada. Se inlägg på sida 2.

Ja tycker du ska komma.

freeengine
17 juli 2009 · 157 Inlägg

vi kommer ett par st från tranås imorn. så jag hoppas på lite uppvisning av er i lkpg big_smile

vill du få din bil fotad: www.JiS-foto.se
GTI-TDI bass i stora lass
17 juli 2009 · 203 Inlägg

freeengine skrev:
vi kommer ett par st från tranås imorn. så jag hoppas på lite uppvisning av er i lkpg big_smile

det brukar bli ganska mkt uppvisning big_smilebig_smile

freeengine
17 juli 2009 · 157 Inlägg

GTI-TDI skrev:

freeengine skrev:
vi kommer ett par st från tranås imorn. så jag hoppas på lite uppvisning av er i lkpg big_smile

det brukar bli ganska mkt uppvisning big_smilebig_smile

hehe låter bra. kommer ha kameran på högsta hugg så bilder kommer det att bli big_smile

vill du få din bil fotad: www.JiS-foto.se
Caylon Bayerische Motoren Werke
18 juli 2009 · 271 Inlägg

V745 skrev:
Enligt yr.no ska det börja regna vid 22-tiden. Inte för att det är aktuellt att jag skulle komma på träffen i alla fall då jag inte litar på vissa som är alltför gasglada. Se inlägg på sida 2.

Förjäkligt såntdär.
Tyvärr är det ju inte bara gasglatt folk som ökar riskerna. Höll på att krocka med en bevakningstjänstbil en kväll på grund av att kärringen prejade mig flertalet gånger. När jag väl kom om och lade mig bredvid för att kolla surt på föraren så peka hon finger, ungefär som om det var mitt fel.
Finns folk till allt...

Ska dock till träffen i Norrköpingskaravanen smile

BMW M3 E92 (2008)
V745
18 juli 2009 · 116 Inlägg

Caylon skrev:

V745 skrev:
Enligt yr.no ska det börja regna vid 22-tiden. Inte för att det är aktuellt att jag skulle komma på träffen i alla fall då jag inte litar på vissa som är alltför gasglada. Se inlägg på sida 2.

Förjäkligt såntdär.
Tyvärr är det ju inte bara gasglatt folk som ökar riskerna. Höll på att krocka med en bevakningstjänstbil en kväll på grund av att kärringen prejade mig flertalet gånger. När jag väl kom om och lade mig bredvid för att kolla surt på föraren så peka hon finger, ungefär som om det var mitt fel.
Finns folk till allt...

Ska dock till träffen i Norrköpingskaravanen smile

Ja. Väktare är bara "cop-wannabees".

Jag anser att folk som ska åka på träffarna ska ha lite koll på fordon runtomkring. Spelar ingen roll om det rör sig om en sprillans Lamourghini eller en rostig gammal häck som troligtvis gör sin sista säsong i trafik. Det finns väl andra ställen att gasa av sig om man måste det?

Senast redigerat av V745 (18 juli 2009)

SinanShabo
18 juli 2009 · 49 Inlägg

Jag kommer imon big_smile hoppas det blir kul wink

BMW E30 325 im "black beauty" (1989)
kvarna_21
18 juli 2009 · 296 Inlägg

Om alla bara visar respekt åt varandra kommer inget att hända kommer finnas tillfälle att gasa för dom som vill smile

Saab 9000 (1994)
Mitsubishi 3000 GT "Mitsan" (1993)
GTI-TDI bass i stora lass
18 juli 2009 · 203 Inlägg

Sinan skrev:
Jag kommer imon big_smile hoppas det blir kul wink

Idag menar du väll tongue

V745
18 juli 2009 · 116 Inlägg

kvarna_21 skrev:
Om alla bara visar respekt åt varandra kommer inget att hända kommer finnas tillfälle att gasa för dom som vill smile

OK. Jag ger det en chans till.

mussly
18 juli 2009 · 187 Inlägg

Kommer nog en sväng ikväll, trots vädret.... kul att se att det finns bilar i linköping, letat så febrilt efter dem innan smile hoppas att någon vågar sig ut trots det förväntade smhiregnet..

Det är inte farten som dödar, utan sättet man stannar på!
Mitsubishi Pajero Wagon "Dragbilen" (2002)
neckwomen_88
18 juli 2009 ·

tss....använd yr.no istället, och dom säger växlade molnighet smile  så det är bara att börja damma av finbilarna o visa att linköping har mycket fina bilar, för de har vi...(även om dom sällan visar sig)

syabo
18 juli 2009 · 1 278 Inlägg

http://www.klart.se/väder-linköping.html    visar inget regn:)
http://www.yr.no/sted/Sverige/Öste … ouml;ping/     visar  inget regn dom heller:P
http://www.smhi.se/cmp/jsp/polopoly.jsp?d=5236&l=sv     visar regn
http://vader.aftonbladet.se/vaer.aspx?I … oomlevel=8    visar inget regn

3 mot 1tongue  vilka har rätt?




jag kommer om de är uppehåll:)   i pappas passat eller mammas mongolid bil:P

Street Knight
V745
18 juli 2009 · 116 Inlägg

syabo skrev:
http://www.yr.no/sted/Sverige/Östergötland/Linköping/     visar  inget regn dom heller

Kul. Igår visade de att det skulle falla 20 mm från kl 22.

Jimpan Tuner
18 juli 2009 · 18 Inlägg

Kommer nog med Cossien om inget annat inträffar!

Ford Sierra Cosworth RWD 1990
Volkswagen Passat 1.8T 1997
Volkswagen Golf MK2 1990
jalvret
18 juli 2009 ·

slayer1 skrev:
Klä er efter väder svårare är det inte tongue

instämmer, behöver ju inte vara sånt snack så flera sidor går åt om att olika personer har hört olika väder...vänta och se..hehe

Jimpan Tuner
18 juli 2009 · 18 Inlägg

Solen skiner i Linköping men jag kan inte komma om det regnar då går inte min bil att köra pga luftintag rakt övet tändstiften samt luftfiltret smile Smart o tänka på sånt när man bygger en prestandabil va? Hahaha

Ford Sierra Cosworth RWD 1990
Volkswagen Passat 1.8T 1997
Volkswagen Golf MK2 1990
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang