6957
Sök

Billigt och bra ställe för att plana min topp i eskilstuna ?

242 Inlägg
29 juni 2009
Trådstartare
tjena behöver antagligen plana min d24 topp då det kommer ut kompression i kylarsystemet så ska byta packning och plana toppen hade jag tänkt så jag undrar om någon vet något bra billigt ställe där dem planar toppar i eskilstuna :: eventuelt trycksätta också ? // Tim

3 259 Inlägg
29 juni 2009
Känner du till han den där gamla klurgubben som håller till vid odal? kommer inte ihåg vad stället heter men han borrade min snöskoter cylinder för 300kr så han är ju extremt billig! Han gjorde allt från portning o planing av toppar(personbil) till att helrenovera motorer! Så försök hitta honom nånstans.. nån av dina polare måste ju veta vem han är som är i motorsvängen!

MVH/Jon

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

242 Inlägg
29 juni 2009
Trådstartare
JonR skrev:
Känner du till han den där gamla klurgubben som håller till vid odal? kommer inte ihåg vad stället heter men han borrade min snöskoter cylinder för 300kr så han är ju extremt billig! Han gjorde allt från portning o planing av toppar(personbil) till att helrenovera motorer! Så försök hitta honom nånstans.. nån av dina polare måste ju veta vem han är som är i motorsvängen!

MVH/Jon

okej vet inte vem han är men ska kolla höra runt och se om det är någon som kan känna till honom tack för tipset smile

3 259 Inlägg
29 juni 2009
Ja gör det för han var helt okej o ha att göra med! höll på mycket med rallybilar men när jag var där inne sa han att han höll på o porta en skyline topp så lite måste ju gubben kunna tycker man! Jag lämnade min cylinder klockan 12 på en fredag och han sa "om tre veckor ska den nog vara klar" ja helt okej om man betalar dom pengarna tänkte jag och åkte hem! klockan 5 samma dag som jag lämnade in den så ringer han o frågar om jag hinner hämta cylindern före 6 för då stängde han!smile Det är så man får kunder!

MVH/Jon

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

242 Inlägg
29 juni 2009
Trådstartare
JonR skrev:
Ja gör det för han var helt okej o ha att göra med! höll på mycket med rallybilar men när jag var där inne sa han att han höll på o porta en skyline topp så lite måste ju gubben kunna tycker man! Jag lämnade min cylinder klockan 12 på en fredag och han sa "om tre veckor ska den nog vara klar" ja helt okej om man betalar dom pengarna tänkte jag och åkte hem! klockan 5 samma dag som jag lämnade in den så ringer han o frågar om jag hinner hämta cylindern före 6 för då stängde han!smile Det är så man får kunder!

MVH/Jon

okej låter ju bra smile

Sök