7520
Sök

Tänkt beställa från Speedparts.. Hur o Vilken?

Trucker
2 710 Inlägg
1 juli 2009
Trådstartare
Hej,

tänkt beställa lite diversedelar till Saaben.

Skulle gärna vilja ha

"speedparts thats why i´m faster than you" - under regskylten. Inte på rutan.
Och ett Aeromärke.. finns 2 sorters märken där, en på 100mm o en på 72mm. Vilken ska jag ha på min bil för att det ska se "normalt" ut, dvs som alla andras smile

Mvh

Fart missbrukare

Svetsare
3 150 Inlägg
1 juli 2009
Aeromärke?  Du menar som man sätter där orginal märke sitter (se min profilbild till vänster för bilden jag menar)?

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Trucker
2 710 Inlägg
3 juli 2009
Trådstartare
Nej inte de.. utan där 9-3 sitter på min. VIll få bort Saab 9-3 o sätta dit Aero istället för 9-3. Sen ha speedpartsdekalen under regskylten (där det vanligtvis står vart man köpt bilen)

Fart missbrukare

Trucker
2 710 Inlägg
3 juli 2009
Trådstartare
Men vart väljer jag olika deklaer????

Fart missbrukare

Turbo260
3 juli 2009
http://speedparts.se/index.html?/shop/p … aler.shtml Du får bläddra nästan längst ned.

Inläggskritiker
990 Inlägg
3 juli 2009
Ska du ha "thats why i´m faster than you" så borde man iaf ha bra med pulver under huven tongue tycker ja iaf, men det är iofs en jävligt tuff dekal.

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

1 002 Inlägg
3 juli 2009
jävligt pinsamt å skaffa sånt på en bil som inte har MASSOR me pulver..

Och varför skaffa aero märke när du inte har en aero?

...

1 585 Inlägg
3 juli 2009
Mm och ska du ha en Aero dekal bör du ju ha en Saab 9-3 Aero och inte en vanlig 9-3:a.. Men det är bara min åsikt!

Trucker
2 710 Inlägg
4 juli 2009
Trådstartare
Tycker bara att det är en kul grej liksom.

Har faktiskt Aero-motorn o SE-paketet från fabrik så smile

Fart missbrukare

Svetsare
3 150 Inlägg
4 juli 2009
dahboy skrev:

roll

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Inläggskritiker
990 Inlägg
7 juli 2009
dahboy skrev:

Och varför skaffa aero märke när du inte har en aero?

Är ju knappt så tom jag är berättigad att ha en sån dekal, möjligtvis i vinter då man når runt 600hk cool

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
7 juli 2009
BMWgrabben skrev:

Det är fortfarande inte en Aero, blir bara sur när man ser sånt. Skippa Aeroemblem och dekaler och lägg stålarna där det behövs på: SPEEDPARTS

Rock'n Roll

Trucker
2 710 Inlägg
7 juli 2009
Trådstartare
TenZer skrev:
BMWgrabben skrev:

Det är fortfarande inte en Aero, blir bara sur när man ser sånt. Skippa Aeroemblem och dekaler och lägg stålarna där det behövs på: SPEEDPARTS

Står fortfarande vid mitt ord.

Håller med dig delvis dock.. stör mig på grovt stylade bmw 316 med massa m-grejer på.

Vad säger en Aeroemblem på bakluckan? Jo, främst vad det är för bil/motor

Saab 205hk - det har jag ju.. smile

Fart missbrukare

Inläggskritiker
990 Inlägg
7 juli 2009
BMWgrabben skrev:

En Aero är en äkta Aero, dvs står det som i Saab 9000s fall CX65R i regg pappren så är det en äkta aero, inte annars.
Vet ej vad 93 Aero har för text/nr dock.
Så skippa fejk märkena om du inte har en Aero, du kan ju trösta dig själv med att folk blir mer förvånade om du drar dom om det inte står Aero på bakluckan utan nåt mer simpelt smile

8 928 Inlägg
7 juli 2009
En Aero är mer an bara Hk. Skippa "dekaltrimmet" är mitt råd, ser bara fånigt ut.
Dekalen "speedparts thats why i´m faster than you" kan man möjligen ha på bilar som  Hammarslag´s annars är det rätt pinsamt det med.
Men alla gör vi som vi vill och tur är väll det wink
Senast redigerat av Hamilton (7 juli 2009)

Fotograf på Tierp iDag

1 002 Inlägg
8 juli 2009
BMWgrabben skrev:
TenZer skrev:
BMWgrabben skrev:

Står fortfarande vid mitt ord.

Håller med dig delvis dock.. stör mig på grovt stylade bmw 316 med massa m-grejer på.Vad säger en Aeroemblem på bakluckan? Jo, främst vad det är för bil/motor

Det är ju samma sak som att sätta på aero märke när det inte är en aero..

Fattar du inte att du talar emot dig själv?

men som sagt.. detta är ett fritt land, så gör va du vill..

...

501 Inlägg
8 juli 2009
kör utan emblem cleant!

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
8 juli 2009
Äh skit i vad alla tycker! De är väl DIN bil o ingen annans?

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

Inläggskritiker
990 Inlägg
8 juli 2009
Hamilton skrev:
En Aero är mer an bara Hk. Skippa "dekaltrimmet" är mitt råd, ser bara fånigt ut.
Dekalen "speedparts thats why i´m faster than you" kan man möjligen ha på bilar som  Hammarslag´s annars är det rätt pinsamt det med.
Men alla gör vi som vi vill och tur är väll det wink

Hehe ja den är snabbare än många, men inte snabbast tyvärr.

Sök