4685
Sök

Hur många på garaget har ont av denna värme.

Muttley
2 juli 2009
Gnällrövar, flytta till nordpolen och frys ner er era veklingar.
Värmen ska vara här så mycket som möjligt. När de kommer regna var och vareviga dag så gnäller ni för det.

Så vad är lagom? Ingenting precis.

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
2 juli 2009
Jag tycker det är helt perfekt värme ute! kunde kanske dock varit lite svalare inne men där får jag allt skylla mig själv att jag är för snål för att köpa en ac så jag ger bara den här värmen full pott och hoppas det håller i sig långt in i augusti cool

553 Inlägg
2 juli 2009
Det är så förbannat bra väder så det är inte sant! Bara dricka vatten och svettas på, man vänjer sig rätt snart. Hoppas även jag att den sitter i många dagar till tongue

2 271 Inlägg
2 juli 2009
Tycker det är ett riktigt drömväder! mycket vatten och en eller två Resorb om dagen ( vätske-ersättning )
så blir det finemang.

//Tompa

457 Inlägg
2 juli 2009
Det är inte så skönt att fixa med sl bussarna när dom står på gravarna och när dom är 90 grader varma eller mer. När man slutar för dan känns det som man har en hinna med torkad svett på huden tongue

Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla !!!
its only illegal if you get caught!

7 281 Inlägg
2 juli 2009
Fullt fungerande AC i lastbilen, ha! big_smile
Jag stormtrivs!
Fast ibland kan luften bli lite torr men vafan, hellre det här än vinter.

Muttley
2 juli 2009
XL-Dempa skrev:
Det är inte så skönt att fixa med sl bussarna när dom står på gravarna och när dom är 90 grader varma eller mer. När man slutar för dan känns det som man har en hinna med torkad svett på huden tongue

De är väl härligt ? att de känns lönt att duscha efter jobbet wink

Fotograf
253 Inlägg
2 juli 2009
När det är för varm klagar alla på att det är så svettigt o jobbigt och på vinter är det så himla kallt och stelt, med det är fan inte jävel som öppnar käften när vädret är bra..

Fotar din bil i Göteborg. skicka pm!
Flickr - Mitt Fotoalbum

fotointresserad
2 307 Inlägg
2 juli 2009
Dumt att klaga nu när vi väl har fått värmen men ibland känns den bara för mycket.. Sitter och svettas nu t.o.m. Tokvarmt i lägenheten!

343 Inlägg
3 juli 2009
Ångrar inte en dag att jag kör cabbe just nu... Så otroligt gött att köra nu så det är inte sant. smile

831 Inlägg
3 juli 2009
Ja fy fan jävla gnällspikar. Man har jobbat och slitit arslet av sig i 11 månader och sen brukar vanligtvis sommaren suga pung med regn. Men nu får man äntligen lön för mödan! Finner inga ord! Min tacksamhet är enorm till vädret!

Sluta gnälla för i HELVETE! Det passar ALDRIG! Folk gnäller tamefan hela tiden!
Senast redigerat av CrilleD (3 juli 2009)

Allmänt envis
12 512 Inlägg
3 juli 2009
Har inte ett dugg ont av det, fan det här är helt lagom och alldeles underbart. Varför inte detta 10 mån om året (12 är kanske lite mkt?) big_smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
3 juli 2009
njut av värmen den korta stunden den är här!! yikes

är skönt att ligga å plaska i sjön sånna här dagar smile

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

Makaronborrare
993 Inlägg
3 juli 2009
Fan det är ju detta man längtar efter när det är mörkt, grått och slaskigt på vintern.
För mig får värmen gärna stanna länge smile

12 086 Inlägg
3 juli 2009
Jag håller på o krevera, är inte det här helvetet slut snart flyttar jag in i kylen tongue

Skogsmålare
630 Inlägg
3 juli 2009
tycker det är helt prefket med denna värmen .. så här vill jag ha det året om, Det enda negativa är att man har ett inomhusjobb

27 Inlägg
3 juli 2009
Nu ska vi inte klaga att det är för varmt vi ska vara glada att det inte bara regnar hela sommarenxD
men kan hålla med om att det är för varmt men det är ett bra väder att ligga på stranden åå sola och badaxD

Angel In The Night<3<

351 Inlägg
3 juli 2009
Trådstartare
Jo jag kanske överlever värmen, Men det är värre för sonen, han blir överhet och får kyla ner han med iskalla handdukar samt duscha han flera gånger om dan. Häromdan hade han 40 graders feber för att de va så varmt. Bara slänga han i duschen de. Tur han dricker mycket vatten. Själv dricker jag mellan 3-5 liter om dan men det hjälper föga.

Våga Köra Sänkt

27 Inlägg
3 juli 2009
tkd_rille skrev:
Gnällrövar, flytta till nordpolen och frys ner er era veklingar.
Värmen ska vara här så mycket som möjligt. När de kommer regna var och vareviga dag så gnäller ni för det.

Så vad är lagom? Ingenting precis.

Du ska inte snacka om gnälla du gnäller på att bönder som är ute¨på vägarna!! hade inte de varit ute åå sett till att ni får mat så hade inte du fått någonxD Tänk för fan hur du själv är!!!

Angel In The Night<3<

27 Inlägg
3 juli 2009
740tjejen skrev:
Jo jag kanske överlever värmen, Men det är värre för sonen, han blir överhet och får kyla ner han med iskalla handdukar samt duscha han flera gånger om dan. Häromdan hade han 40 graders feber för att de va så varmt. Bara slänga han i duschen de. Tur han dricker mycket vatten. Själv dricker jag mellan 3-5 liter om dan men det hjälper föga.

hehe oki nee det är inte lätt för de små i denna värmen.. :o/

Angel In The Night<3<

Sök