Denver CAP-4100, bra eller dåligt?

jc
7 juli 2009 · 56 Inlägg

Softis skrev:

jc skrev:

Softis skrev:

Verkade det driva på som det skulle då?

Höjde inte så mycket för jag hann inte ställa in steget som driver basarna heller och dom spelade inte bara bas om man säger så. Känns fel att säga nåt om steget innan man ställt in det ordentligt.

Okej okej, vad har du som steget ska driva förutom 6x9"?

Ett par RF 5,25" i framdörrarna. Sen har jag ett Magnat Tribal X Four Limitid som driver 2 JBL basar i var sin låda.

Frissan
7 juli 2009 · 4 693 Inlägg

jc skrev:

Softis skrev:

jc skrev:

Höjde inte så mycket för jag hann inte ställa in steget som driver basarna heller och dom spelade inte bara bas om man säger så. Känns fel att säga nåt om steget innan man ställt in det ordentligt.

Okej okej, vad har du som steget ska driva förutom 6x9"?

Ett par RF 5,25" i framdörrarna. Sen har jag ett Magnat Tribal X Four Limitid som driver 2 JBL basar i var sin låda.

Har du 2 lösa lådor i skuffen? Skicka upp lite bilder vettja. smile

Booyakasha!
jc
7 juli 2009 · 56 Inlägg

Nu har jag ställt in det hyffsat i alla fall och Denver steget orkar driva högtalarna utan problem och låter helt ok faktiskt. Har inte tagit nån bild på det än för alla sladdar hänger hur som helst och jag har inte bestämt mig för hur jag ska ha lådorna eller om jag ska bygga en ny låda till båda basarna än. Får ta kort imorgon på det.

Hittade en bild men det var innan jag hade kopplat in Denver steget och innan jag satt fast lådorna där dom står. Lägger upp den i min Galleri & Projekt sida.

Senast redigerat av jc (7 juli 2009)

Frissan
7 juli 2009 · 4 693 Inlägg

Dom där basarna är det lite tryck i va? Men du har väl inte dom står så där nu hoppas jag? smile

Booyakasha!
jc
7 juli 2009 · 56 Inlägg

Softis skrev:
Dom där basarna är det lite tryck i va? Men du har väl inte dom står så där nu hoppas jag? smile

Japp det är skapligt tryck i dom. Nej dom står inte som dom gör på bilden. Den bilden är tagen direkt efter jag kopplat in dom. Får se om jag får tid imorgon och fixa iordning så alla sladdar inte syns o ta lite kort på det. Så länge det inte blir för varmt eller regnar för mycket så blir det nog imorgon.

Frissan
7 juli 2009 · 4 693 Inlägg

jc skrev:

Softis skrev:
Dom där basarna är det lite tryck i va? Men du har väl inte dom står så där nu hoppas jag? smile

Japp det är skapligt tryck i dom. Nej dom står inte som dom gör på bilden. Den bilden är tagen direkt efter jag kopplat in dom. Får se om jag får tid imorgon och fixa iordning så alla sladdar inte syns o ta lite kort på det. Så länge det inte blir för varmt eller regnar för mycket så blir det nog imorgon.

Ja, vore kul att se.

Booyakasha!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang