--[Projekt-BMW-325i- kolfiber Ljudbygge+M3 modd]--

Rquired Allmänt envis
15 juni 2010 · 12 512 Inlägg

Grymt snygg är den! smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Mathipalm
16 juni 2010 · 28 Inlägg

stRaend skrev:
lite off: Skriver ett inlägg så jag hittar tillbaka för vidare läsning och tips big_smile

missat detta totalt, ser ju ut att gå bra iallafall wink Fast jag hade nog valt att klä dörrsidorna med vinyl istället för kolfiber, men det är ju jag det tongue Lägg upp en bild på dörrsidorna helt klara om dom är det? ^^

Har nämligen funderingar på att skaffa en likadan själv till vintern och köra med, och sedan göra projekt av till våren smile Verkar vara roliga bilar roll

En till sak som jag inte riktigt tyckte om var ditt ljudbygge, som chriztoffer sa, du skulle vänt lådorna eller byggt bandpass för att få in mer tryck och bas i kupén. För du skulle tävla om jag förstod rätt?

Ja bilder kommer på dörrsidorna i helgen förmodligen åker bort några dagar nu så hinner inte göra så mkt. Men bilder kommer så fort som möjligt! Ja angående att vända dom. så är jag inte ute efter att det ska dunka utav helvete:P vill ha det mjukt och fint lite fin lir. Kommer eventuellt ställa upp i en och en annan Sq tävling. så kommer inte behöva basa så mycket ändå, så därför valde jag att vända basarna utåt för syns skull!

Det är en grymt kul bil!big_smile bakhjulsdriften är ju bara ett måste och 6an tuffar på bra och ger ett bra register:) så det är ingen turbo taxi här inte:P ja

Mathipalm
16 juni 2010 · 28 Inlägg

Rquired skrev:
Grymt snygg är den! smile

Tackar!big_smile

ChriZtoffer GAS democar 2018!
18 juni 2010 · 8 744 Inlägg

Bara så du vet så krävs det en del bas även om man tävlar i SQ, men då ska det vara korrekt och det blir den inte med lådorna så som du har dom. wink

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
Merc_ Ät gul snö, de kan vara öl
18 juni 2010 · 223 Inlägg

Riktigt fin bil du har fått till big_smile Alltid kul med kolfiber! Tummen upp!

Volvo 855R (1996)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang