4749
Sök

Vilket steg ska jag välja ? "Kunnig sökes =) "

535 Inlägg
26 juli 2009
Ditt steg hade inte varit fel! Men letar efter lite billigare steg. Livet är inte lätt som student. tongue

Har hittat ett schyst steg förr 1000:-, men försäljaren har varken uppgett namn eller nummer på blocket annonsen. Finns det någon info jag kan fråga om för att försäkra mej om att det inte är stulet?

Motorer utan turbo.....suger!

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
26 juli 2009
Lemmy_Kilmister skrev:
Ditt steg hade inte varit fel! Men letar efter lite billigare steg. Livet är inte lätt som student. tongue

Har hittat ett schyst steg förr 1000:-, men försäljaren har varken uppgett namn eller nummer på blocket annonsen. Finns det någon info jag kan fråga om för att försäkra mej om att det inte är stulet?

Ja....att få se köpekvittot när du är och kikar på grejerna. Annars är det ont om säkerheter.

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
26 juli 2009
Trådstartare
Lemmy_Kilmister skrev:

Funkar ju lika bra iaf wink Sedna lär ju inte killen som blivit av med de, få till baka de i vilket fall smile

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/

535 Inlägg
31 juli 2009
Ett DLS CA10, är det något ni rekommenderar?

Lite tråkigt citat från ett annat forum:
enligt DLS själva så funkar inte det analoga steget särskillt bra för basdrift om man kör i 2ohm, det blir för varmt och stänger av sig själv. det funkar bäst till framsystemsdrift där man vill ha mycket effekt, eller där man bara kör en bas i 4ohm.

Info:
http://ampguts.realmofexcursion.com/DLS_CA10/

Motorer utan turbo.....suger!

Sök