jesper_NA skrev:
tja, har letat som en tokdåre efter trimchip till mazda 323F (95a) hittar inget på google som verkar värt o lita på etc, någon som vet någon bra sida som jag kan bli hänvisad till, 1.5l eller 1.8l spelar ingen roll, hälst 1.5l då jag inte e så jätte sugen på att lägga ner massor med timmar på att sätta i 1.8l motorn.
hade tänk mig tråden för oss som söker många svar för våra mazda 323or då speciellt trimchip verkar vara svårt o hitta

någon som vet bra sidor? länka gärna. mvh
Jag måste tyvärr ta dig ner på jorden och säga att... när jag hade 323f så fanns det inga chip till dom... samt att du tjänar ungefär lika mycket hk på ett par tärningar i backspegeln som du gör på chip... alltså inga alls... även om det finns chip till den så betalar du flera tusen för typ 1-3 hästar... vilket inte ens du kommer att märka av...
antingen har du din fina 323 original som dem tänkte från fabrik... eller så säljer du den och köper en bil som du faktiskt kan trimma... förslagsvis med turbo... alternativt en som går så pass bra att den inte behöver trimmas..
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.