dadde; det underlättar om du får tag på en avdragare till det kamdrevet, dom är lite dumma som patrikke sa, tyvärr slits dom efter ett tag också(blir glappiga)
men det finns nya drev för en tusenlapp på KG, ståldrev för runt 1600
Därimot skall du vara *svordom* rädd om oljeduschen till dreven, den är inte rolig att bryta av!
patrikke; detta vill jag höra vad du lyckades med

dadde igen; det med tändningen vet jag faktiskt inte hur du kollar när den är ur, men fördelaren är ju lättare då du bara kan få i den på två håll om jag fattat rätt, det är värre när du tar ut drevet ur själva motorn, där kan det bli svårare

Om någon har invändningar på vad jag just sa, rätta mig då jag inte är någon expert på tändningen

Senast redigerat av Volvo1968 (27 oktober 2009)
Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla
HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------
Varning, jag sparar nästan på allt, och ser möjlighet i 90% av alla bilvrak...