4659
Sök

Volvo 850 T5. Renovering/uppgradering av befintlig motor.

Green Street Elite
676 Inlägg
30 augusti 2009
fortfarande inga bilder? tongue

Allmänt envis
12 512 Inlägg
31 augusti 2009
Upp med lite bilder och update nu då wink

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

400 Inlägg
31 augusti 2009
Har du verkligen bilen du skriver bara om den men lägger inte upp någon bild hur ska vi då kunna veta att du äger någon t5a.
du kanske helt enkelt bara jävlas med oss bara för att du inte har något bättre för dig eller?
så lägg upp bilder finns ju liksom kamera och sånt att låna utav folk eller be något ta kort på bilen vi vill ju se den ju.

Zerox

Avstängd
424 Inlägg
31 augusti 2009
Trådstartare
Står stilla här nu. Dom som vill se att bilen är min kan få regg nummer via PM. Käfta inte..

Skyller på lågkonjukturen. ingen aktivitet överhuvud taget.
Senast redigerat av turbo5a (31 augusti 2009)

team Svineri. Volvos under construction.

355 Inlägg
13 september 2009
Zerox1 skrev:
Har du verkligen bilen du skriver bara om den men lägger inte upp någon bild hur ska vi då kunna veta att du äger någon t5a.
du kanske helt enkelt bara jävlas med oss bara för att du inte har något bättre för dig eller?
så lägg upp bilder finns ju liksom kamera och sånt att låna utav folk eller be något ta kort på bilen vi vill ju se den ju.

du är inte riktigt frisk va?

Avstängd
424 Inlägg
14 september 2009
Trådstartare
anderssonboy skrev:
Zerox1 skrev:

Tror faktiskt inte han är det. Kan säga att det händer inte allt för mycket p.g.a platsbrist. Eftersom att min kamera är totalt knas (kan ta 4 bilder sen är batterierna slut yikes ) Så har jag inte brytt mig om att ta bilder ännu.. Men det ska ordnas. Har kommit en del i vägen så det har inte gått så bra med detta projekt...

team Svineri. Volvos under construction.

162 Inlägg
14 september 2009
turbo5a skrev:
anderssonboy skrev:
Zerox1 skrev:

Tror faktiskt inte han är det. Kan säga att det händer inte allt för mycket p.g.a platsbrist. Eftersom att min kamera är totalt knas (kan ta 4 bilder sen är batterierna slut yikes ) Så har jag inte brytt mig om att ta bilder ännu.. Men det ska ordnas. Har kommit en del i vägen så det har inte gått så bra med detta projekt...

Läckert, lycka till med mr italia smile, 2010 vill vi höra 5,an kurra haha, åå zerox va fan gör du på ett forum om du inte kan läsa projekt trådar utan att va otrevlig ??

Jag har 7 intressen: Bilar å sex

Ointresserad.
936 Inlägg
17 oktober 2009
Oturligt nog så är han ju inte kvar här..

Men i ämbete av garagekompis till honom så kan jag berätta att nu går det bra.

Moderator kan låsa tråden.

Teabag appreciation club.

Sök