SetterberG skrev:Riktigt snygg, blir fan avis på dig Mvh
Spexarn skrev:Bjork skrev:Glömde fråga förut men hur gick det sen med front/skärm? och vilken dim. på däcken satsade du påifram till slut?Den blir sjuk Calle, tänk bara att få den med lyktorna på någon jävla gång Vita bilar äger Kör på den dimensionen jag hade först blir bäst så
Bjork skrev:Glömde fråga förut men hur gick det sen med front/skärm? och vilken dim. på däcken satsade du påifram till slut?Den blir sjuk Calle, tänk bara att få den med lyktorna på någon jävla gång Vita bilar äger
wallabaja10 skrev:Jag kan inte komma dit Hur kommer den att ta sig dit? Trailer? Den är ju inte mappad eller kör du dit omappad med en grundmapp?
Bjork skrev:wallabaja10 skrev:Jag kan inte komma dit Hur kommer den att ta sig dit? Trailer? Den är ju inte mappad eller kör du dit omappad med en grundmapp? Calle har fixat en Epa-traktor + dubbla linor som ska bogsera ner hans bil.La märke till en sak nu..du starta tråden 5 aug. -09, idag 33 sidor senare står den där, din dröm Du har gjort mer på 33 sidor än vad folk lyckats åstakomma i trådar med närmare 100 sidor, elogé
maattias skrev:fyy faasiken va grymmt! läär gå som ett skott ju!! MVH.
pontuslampela skrev:vad kör du för diff ?
Jlmmy skrev:Fan vad kul Calle! Värkar piska på fint med, ses under elmia
Bjork skrev:Ja jävlar Calle, kan inte sluta flina efter åkturen, SATAN ! Och en halvmeter eldflammor gör juinte saken sämre Njut nu lite under elmia
Spexarn skrev:Bjork skrev:Ja jävlar Calle, kan inte sluta flina efter åkturen, SATAN ! Och en halvmeter eldflammor gör juinte saken sämre Njut nu lite under elmia ja, men vafan fick du inte med eldflammorna på film för!