Åt prec frukost med katten

_Nordh_
27 april 2006 · 134 Inlägg

Mimmi (katten) är helt galen i skinka med smör på. Så vi satt precis o käkade frukost tillsammans. E det bara jag som äter frukost med mitt djur? tongue

Mazda Rx-7 (1994)
JohnnyN Rutinerad medlem
27 april 2006 · 1 938 Inlägg

Det är du inte ensam om big_smile
Jag och min katt brukar också sitta och äta frukost tillsammans smile
Enda problemet är att han vill ligga på tidningen som jag vill läsa big_smile

DaAaN
27 april 2006 · 11 Inlägg

Mja, inte precis.
Men när man var liten så matade man ju hunden lite snällt där man satt i sin bäbisstol, men längre än så gick det inte wink

_Nordh_
27 april 2006 · 134 Inlägg

calibra_nox skrev:
Det är du inte ensam om big_smile
Jag och min katt brukar också sitta och äta frukost tillsammans smile
Enda problemet är att han vill ligga på tidningen som jag vill läsa big_smile

haha antar att din katt hatar att du läser tidning tongue. Skönt med sällskap till frukost när ingen annan är hemma tongue

Mazda Rx-7 (1994)
JohnnyN Rutinerad medlem
27 april 2006 · 1 938 Inlägg

Mrajax skrev:
haha antar att din katt hatar att du läser tidning tongue. Skönt med sällskap till frukost när ingen annan är hemma tongue

Jag tror nog att han vill ha uppmärksamhet big_smile och lite av min yoghurt wink
Mm, det har du nog rätt i smile

Karlzzon The One Evolution
27 april 2006 · 1 627 Inlägg

när jag hade hund för ett par år sen snodde den saker för en om man titta bort när man åt

Fäll ner pungen och landa
totte81
27 april 2006 · 69 Inlägg

du behöver inte skämmas! klart katten ska ha lite frukost! tunnbröd med ost är en favorit hos min katt!

hasse snikbyggare Fordfan
27 april 2006 · 39 Inlägg

Gammelkattan hemma har nyss fått smak på lättmargarin hellre än riktigt smör och ost, undrar om hon börjat oroa sig för ålderskrämpor? Förr försökte hon norpa fläskkotletter (Atkinsdiet? wink ), måtte va´nåt hypokondriskt hälsodille... wink Förresten verkar de flesta katter ockupera tidningen om man låter dom, joo helt klart att de försöker dra uppmärksamheten till sig MEN en del tittar på TV också, har en unge också och hon gör det ofta - gillar att slå efter folket... förresten stjäl hon småsaker och gömmer på konstiga ställen också, blir säkert totalt odräglig om hon får hållas... big_smile

Senast redigerat av hasse snikbyggare (27 april 2006)

Gladen
27 april 2006 · 311 Inlägg

haha jag käkar med hunden tongue fast hon sitter bara o ser gullig ut så man blir TVUNGEN att ge henne   mat! big_smile

bild på henne : http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/SUC51340.JPG

kan man motstå den där blicken? tongue

Senast redigerat av Gladen (27 april 2006)

Kristian Glad
Honda CRX ED9 '90
Mugen - DC Sport - VIS Racing - Blox - Buddy Club - WedsSport - 5Zigen - Recaro - GUSS
N33d4Sp33d Ingenjör
27 april 2006 · 256 Inlägg

calibra_nox skrev:
Det är du inte ensam om big_smile
Jag och min katt brukar också sitta och äta frukost tillsammans smile
Enda problemet är att han vill ligga på tidningen som jag vill läsa big_smile

Vad är det med katter och papper?? Mina katter lägger sig alltid på tidningen eller på böcker varje gång man ska plugga, annars är de helt ointresserade av att ligga på böcker.

Samma sak med tjejens kattunge, finns det något han älskar så är det att leka med tidningen när man ska läsa den.


Back to topic:
Fint att ha sällskap vid matbordet (även) om det är med husdjuret

Det är inget brott förrän man åker fast
_Nordh_
27 april 2006 · 134 Inlägg

N33d4Sp33d skrev:

calibra_nox skrev:
Det är du inte ensam om big_smile
Jag och min katt brukar också sitta och äta frukost tillsammans smile
Enda problemet är att han vill ligga på tidningen som jag vill läsa big_smile

Vad är det med katter och papper?? Mina katter lägger sig alltid på tidningen eller på böcker varje gång man ska plugga, annars är de helt ointresserade av att ligga på böcker.

Samma sak med tjejens kattunge, finns det något han älskar så är det att leka med tidningen när man ska läsa den.


Back to topic:
Fint att ha sällskap vid matbordet (även) om det är med husdjuret

Ja..sne måste dom få sig något gott att äta med smile

Mazda Rx-7 (1994)
THEBADGUY Gorgilus addictus
27 april 2006 · 4 739 Inlägg

Gladen skrev:
haha jag käkar med hunden tongue fast hon sitter bara o ser gullig ut så man blir TVUNGEN att ge henne   mat! big_smile

bild på henne : http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/SUC51340.JPG

kan man motstå den där blicken? tongue

Vem kan motstå den blicken?

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
TOO_BÉÉ
27 april 2006 · 107 Inlägg

ja äter frukost me hunden (lika oemotståndligsom Gladens) och så måste hon få kolla på bordet varje gång också när man e klar så hon ser att det inte finns nåt kvar anna rs går hon inre därifrån smile

mer bas en gas :)
Malmoe SSS -12
28 april 2006 · 3 217 Inlägg

THEBADGUY skrev:

Gladen skrev:
haha jag käkar med hunden tongue fast hon sitter bara o ser gullig ut så man blir TVUNGEN att ge henne   mat! big_smile

bild på henne : http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/SUC51340.JPG

kan man motstå den där blicken? tongue

Vem kan motstå den blicken?

Håller med där!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
JohnnyN Rutinerad medlem
28 april 2006 · 1 938 Inlägg

N33d4Sp33d skrev:
Vad är det med katter och papper?? Mina katter lägger sig alltid på tidningen eller på böcker varje gång man ska plugga, annars är de helt ointresserade av att ligga på böcker.

Samma sak med tjejens kattunge, finns det något han älskar så är det att leka med tidningen när man ska läsa den.

De vill väl nog bara ha uppmärksamhet big_smile Det var nog lika för mej, när jag skulle läsa till ett geografiprov, så lägger sig den feta fan mitt på boken big_smile vägrade att flytta på sig big_smile

hyperion
28 april 2006 · 305 Inlägg

min katt ser jag inte röken av te frukosten men till lunchen när jag har tänkt äta tonfisk då får man inte vara ifred hehe

Honda S2000 (2000)
BMW 330XD (2009)
GurraG INGET ANNAT!!
28 april 2006 · 1 725 Inlägg

Fuckface skrev:

THEBADGUY skrev:

Gladen skrev:
haha jag käkar med hunden tongue fast hon sitter bara o ser gullig ut så man blir TVUNGEN att ge henne   mat! big_smile

bild på henne : http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/SUC51340.JPG

kan man motstå den där blicken? tongue

Vem kan motstå den blicken?

Håller med där!

ne den blicken va lite svår att motstå.. wink

Caffe
28 april 2006 · 1 436 Inlägg

Karlzzon The One skrev:
när jag hade hund för ett par år sen snodde den saker för en om man titta bort när man åt

Därför man skaffar en liten hund, som inte når upp till bordet. tongue

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
__hogberg__
28 april 2006 · 1 161 Inlägg

GurraG skrev:

Fuckface skrev:

THEBADGUY skrev:

Vem kan motstå den blicken?

Håller med där!

ne den blicken va lite svår att motstå.. wink

äsch gör som ja.. ja går in på mitt rum o stänger dörrn..
visst lite snålt men ja får så dåligt samvete när ja ser dom sitta så..
o ger man honom en bit så lägger han upp tassen på benet på en o gnäller precis som han aldrig har sett mat förut..

Gladen
28 april 2006 · 311 Inlägg

__hogberg__ skrev:

GurraG skrev:

Fuckface skrev:

Håller med där!

ne den blicken va lite svår att motstå.. wink

äsch gör som ja.. ja går in på mitt rum o stänger dörrn..
visst lite snålt men ja får så dåligt samvete när ja ser dom sitta så..
o ger man honom en bit så lägger han upp tassen på benet på en o gnäller precis som han aldrig har sett mat förut..

haha jo jag har då gjort det med! men den där rackarns kan öppna dörrar. tongue

Kristian Glad
Honda CRX ED9 '90
Mugen - DC Sport - VIS Racing - Blox - Buddy Club - WedsSport - 5Zigen - Recaro - GUSS
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang