Inför: Meet Of The Month #5 - 12 Sept i Norrköping

__AleXx_ oijoij-society.com
12 september 2009 · 774 Inlägg

Kommer nya fälgarna sitter på! big_smile

Audi A4 B8 (2010)
Volkswagen Golf Mk2 "OijOij Stance and Fitment" (1988)
AnnaMattias
12 september 2009 · 288 Inlägg

angående betong suggorna så kan de ses här. så ser ni hur de står

http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5507950

Volvo V70n "Familjeracern" (2004)
__AleXx_ oijoij-society.com
12 september 2009 · 774 Inlägg

matte_22 skrev:
angående betong suggorna så kan de ses här. så ser ni hur de står

http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5507950

Haha som att det skulle hjälpa tongue
Tror dock många kommer ligga ner ikväll ? (tyvärr) tongue

Volkswagen Golf Mk2 "OijOij Stance and Fitment" (1988)
Audi A4 B8 (2010)
meatos
12 september 2009 · 424 Inlägg

matte_22 skrev:
angående betong suggorna så kan de ses här. så ser ni hur de står

http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5507950

Roligast är ju att läsa alla internetkrigarnas kommentarer lol

Senast redigerat av meatos (12 september 2009)

Undisputed Always Bet On Black
12 september 2009 · 125 Inlägg

Lyssna på detta nu!!!
Eftersom det ser ut som f*n ibland av nedskräpning efter våra träffar vilket är väldigt synd så kommer jag och en polare sätta upp påsar här och var på lyktstolpar runt om hela området!! Alla andra aktiviteter som tex brännmärken på parkeringen kan inte vi göra någonting åt men vi har väl alla läst att nedskräpningen är ett stort problem! 5 dagar på 12 månader har vi våra MoM träffar, då tycker jag att vi kan alla tillsammans försöka hålla rent och snyggt. Tror det är fler personer än vi här inne som tycker att en bilträff av denna storlek på en stor parkering med väldigt snygga bilar av alla dess märken inte passar in där det ligger fullt med burkar, flaskor och papper etc!
Vi är väldigt måna om att vi får ha dessa träffar kvar i stan och vi hoppas att detta kan göra att vi får lite bättre credit från vår omgivning!!
Förmedla detta till så många personer som möjligt så vi får bort nedskräpningen och får ha kvar våra träffar!!
Hoppas på en väldigt trevlig och REN kväll tillsammans med bra väder och många snygga bilar!

Mvh David

Mr. David Z
Saab 9-5 Aero 2.3T
Fifty Procent of Something is better than Hundred Procent of Nothing
__AleXx_ oijoij-society.com
12 september 2009 · 774 Inlägg

Undisputed skrev:
Lyssna på detta nu!!!
Eftersom det ser ut som f*n ibland av nedskräpning efter våra träffar vilket är väldigt synd så kommer jag och en polare sätta upp påsar här och var på lyktstolpar runt om hela området!! Alla andra aktiviteter som tex brännmärken på parkeringen kan inte vi göra någonting åt men vi har väl alla läst att nedskräpningen är ett stort problem! 5 dagar på 12 månader har vi våra MoM träffar, då tycker jag att vi kan alla tillsammans försöka hålla rent och snyggt. Tror det är fler personer än vi här inne som tycker att en bilträff av denna storlek på en stor parkering med väldigt snygga bilar av alla dess märken inte passar in där det ligger fullt med burkar, flaskor och papper etc!
Vi är väldigt måna om att vi får ha dessa träffar kvar i stan och vi hoppas att detta kan göra att vi får lite bättre credit från vår omgivning!!
Förmedla detta till så många personer som möjligt så vi får bort nedskräpningen och får ha kvar våra träffar!!
Hoppas på en väldigt trevlig och REN kväll tillsammans med bra väder och många snygga bilar!

Mvh David

Blir jävligt irriterad på detta med då man sett många bilar som kört över flaskor som gått sönder!!

Tyvärr ska ju denna infon inte behövas spridas egentligen för detta ska FOLKET, ha inslaget innan för pannbenet att man inte slänger saker på marken men likt förbannat så gör dem ju inte det...

Så tyvärr även om man engagerar sig så kommer sker Tyvärr! slängas på backen men jag är helt med på det ni gör, och tycker det är jävligt bra att det finns de som tar tag i det och försöker göra saken bättre. Men sen finns det ju folk som inte fattar bättre för sitt eget bästa och då ska vi inte glömma den gruppen som är för coola för sitt eget bästa heller!! smile

Mar1in
12 september 2009 · 41 Inlägg

Kommer förbi med cabben:)

Aerodynamik ...
12 september 2009 · 7 120 Inlägg

Kommer i en bmw :p

Vertigo Räser Förer
12 september 2009 · 386 Inlägg

kommer såklart men kan nog inte vara med på så mycket "efteraktiviteter" då en drivknut verkar sagt upp sig sad

Swedish Bmw Mafia
Ett riktigt sprut, det enda rätta
Lindbäck Motorsport @ facebook
Bmw M535 Turbo
Iam2fast4U
12 september 2009 · 1 534 Inlägg

fattar inte varför vi inte får använda f13 flygfältet, liksom bara står
raksträckan är ca: 30meter bred och 2-3km lång
och inte en käft i närheten som kan klaga

BMW E34 "538" (1990)
MaulinR Avstängd
12 september 2009 · 285 Inlägg

Iam2fast4U skrev:
fattar inte varför vi inte får använda f13 flygfältet, liksom bara står
raksträckan är ca: 30meter bred och 2-3km lång
och inte en käft i närheten som kan klaga

+1

Volvo-lollungen
12 september 2009 · 602 Inlägg

Iam2fast4U skrev:
fattar inte varför vi inte får använda f13 flygfältet, liksom bara står
raksträckan är ca: 30meter bred och 2-3km lång
och inte en käft i närheten som kan klaga

tycker också att de vore en smart plan. liksom mkt roligare o se vad bilarna går för istället för bara stå parkerade. för jag vet att många av bilarna har många hästar som ägarna gärna vill skryta med wink

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
76Lubricants SpeedFreakz Sweden
12 september 2009 · 1 778 Inlägg

Är det någon som behöver lift så har jag platser i bilen, åker från mjölby:)

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
racertomten
12 september 2009 · 118 Inlägg

Iam2fast4U skrev:
fattar inte varför vi inte får använda f13 flygfältet, liksom bara står
raksträckan är ca: 30meter bred och 2-3km lång
och inte en käft i närheten som kan klaga

hadde en diskution om det på NT ang Blackrace. så sa jag: att man kunnde ju kolla med komunen... men det var inte komunen som man ska prata med.. det är regeringen och dom är ju inte så bra på att säja ja till saker som gynnar ungdomar och lite äldre ungdomar.

monopoly1
13 september 2009 · 6 Inlägg

Det är så att försvaret vill använda f13 "vid händelse av krig" det är alltså fortfarande ett skyddsobjekt.

Jag tror också att fastighetsägaren vid Bauhaus skulle låta oss ha träffarna om folk kunde ge fan i att skräpa ner och förstöra. Ingen vill väl att 100 pers kommer och kastar skräp på din bakgård?

BMW 316i "Blivande tyskstuk" (1989)
Saab 9-3 Aero "Porsche jägaren" (2001)
malmer Hobbyfotograf
13 september 2009 · 12 Inlägg

Det är alltså tillåtet att bränna däck på sånna platser? Behöver man något särskilt tillstånd för det eller hur fungerar det? Har alltid undrat det..

BoostGuy
13 september 2009 · 953 Inlägg

Tack för en trevlig kväll tycker bara synd om er som arrangerar denna träff då de va nedskräpat som fan. Jag gick själv och sa till lite folk att sluta skräpa ner och istället hjälpa till och ta hand om de. Annars mycket trevligt

WeDo
13 september 2009 · 3 390 Inlägg

Skapa en Eftersnack tråd om ni vill disskutera vidare.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang