3807
Sök

Ny ratt???

Os Difuntos
1 822 Inlägg
29 april 2006
Trådstartare
nån som kan svara på vart man kan få hjälp att byta ratt (har airbag och vill inte spränga mitt ansikte när jag pillar ut den) gärna i Göteborg med omnejd sen får det tyvär inte kosta hur mkt som helst då jag har sprängt min månads budget på vin kvinnor å sång,,

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

557 Inlägg
29 april 2006
Det dummaste du kan göra är att byta ratt. Varför ta bort ett av dom viktigaste sakerna i bilen när det gäller säkerhet? (Airbag) Helt idiotiskt tycker jag.

Original kanske är ful, men bra mkt säkrare.

//Jerry

Os Difuntos
1 822 Inlägg
29 april 2006
Trådstartare
sant sant men min ratt e extra ordinärt ful..
å sen finns det väl snygga rattar med airbag..
Senast redigerat av baca (29 april 2006)

279 Inlägg
29 april 2006
om man kopplar ur batteriet borde dom väl inte utlösas? "är inte säker på detta, så rätta mej om jag har fel ni som kan"  .. kopplade själv bort en direkt utan o göra nått, o fy f-n vicken smäll, var helt groggy ett bra tag efteråt

two lies don´t cancel each other out

Husägare
268 Inlägg
29 april 2006
lägg av batteriet i en halvtimme sen så är det ingen fara

no turbo shit just real power

Os Difuntos
1 822 Inlägg
29 april 2006
Trådstartare
tackar för svaren, men jag har aldrig monterat av en ratt tidigare så det skulle kännas bättre att lämmna in jobbet eller e det väldigt lätt att montera ner och sätta på en ny??

Muttley
29 april 2006
plusskabeln måste vara av i 10 minuter sen är de fritt fram och börja skruva smile men om du inte vågar så kan du ta vilken verkstad som helst för kan de inte de så borde de gå en extra kurs faktiskt smile

Sök