5003
Sök

Söker bilar med helsoffa fram runt år 90-95

Darth Vader
1 644 Inlägg
19 augusti 2009
Trådstartare
Hallå

Som topic säger är jag lite intresserad av vilka bilar mellan kanske 90-95 som har helsoffa byggd för tre fram, men även med baksäte då. Nu när BMWn kanske skall bort tongue

Är redan varse om t.ex. Chevrolet Caprice samt Buick roadmaster, men jag söker fler modeller, gärna sedan, och då gärna sådana som ofta är reggade för 6 personer.

Så mata på bara med de ni kan smile

Braaaaap?

2 182 Inlägg
19 augusti 2009
Cadillac DeVille och Fleetwood har det, även Roadmasters syskon (Caprice, Custom Cruiser) Buick Park Avenue har väl helsoffa fram om jag inte minns fel.

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

4 682 Inlägg
19 augusti 2009
ford taurus och chrysler lhs, allt ja kommer på för tillfället.

Saabifierad
2 031 Inlägg
19 augusti 2009
Niklas1987 skrev:
Cadillac DeVille och Fleetwood har det, även Roadmasters syskon (Caprice, Custom Cruiser) Buick Park Avenue har väl helsoffa fram om jag inte minns fel.

Det går att sitta 3 fram i Buicken men mittplatsen har inget bälte.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Sök