Blev schysst med skruvarna! Kanske går att göra custom navkåpor till fälgarna sen med BMW-emblemet med samma blåa färg som skruvarna/bilen? "..oooooOoh". Kanske lite onödigt
Blev schysst med skruvarna! Kanske går att göra custom navkåpor till fälgarna sen med BMW-emblemet med samma blåa färg som skruvarna/bilen? "..oooooOoh". Kanske lite onödigt
Haha, det låter som lite overkill Men tack för idén
Såndär list i kolfiber skulle man kanske bygga sig. Klurigt? Dyrt?
Min list är ju egentligen en ädelträlist som jag draperat klurigt? Nej Dyrt? Nej Men tillverka en egen är lite svårare, fråga Chrise här på garaget, han är i full gång med att göra en
Nu ska även jag lägga upp en liten projekttråd här, Bilen som projektet handlar om är som rubriken lyder; En BMW 320i e36 från -93.
Meningen med projektet är att få en clean bil som kan piskas på bana ett par gånger per år.
Vad som ska göras på bilen är inte riktigt bestämt än, men en grej är lite kolfiberdetaljer och uppgradering/uppfrächning av bromsarna. Eventuellt lite motortrim åxo, vi får se
Såndär list i kolfiber skulle man kanske bygga sig. Klurigt? Dyrt?
Min list är ju egentligen en ädelträlist som jag draperat klurigt? Nej Dyrt? Nej Men tillverka en egen är lite svårare, fråga Chrise här på garaget, han är i full gång med att göra en
Det var ju iofs drapera jag menade. Du är inte sugen på att göra mot betalning?
Tackar! Nu ska jag fixa dörrsidorna hade jag tänkt. Jag får nämligen garage imorrn så då kan jag plocka sönder bilen litegrann iaf sen skall hela bilen poleras och vaxas inom en snar framtid